ROULARTA LEAD GENERATION.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Gastcollege Utrecht 17 oktober 2013 Thomas van Essen Spam & social media.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Mamut Prospect Reseller Meeting 7 Juni 2006 Dave KroderStig Å. Gare Andresen Kurt SwakhovenMenno Misset Mirjam HaenenDirk Lammering.
3 interactive marketing communications.
Nynke Hepkema Marketing Webinar
E-Collage presents.
De keuze voor uw klant en voor U als partner
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Partner meeting V-ICT-OR - 3xI Consortium Woensdag 27 juni ’12 - Sint-Niklaas.
HR Marketing: probleem & oplossing tegelijkertijd
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
Advertentie Exploitatie Ondersteuning Meer €’s ……., met minder FTE’s.
FINTEA FINTEA Management & Consulting Services Corporate Finance Mergers & Acquisitions Audit Due diligence Tax optimization “Expertise en creativiteit.
Samen een goed merk promoten
Kwalitatieve Leadgeneratie
Briefing CityWi-Fi There you are !. Bluetrace is onderdeel van Moreless 2 Bluetrace® - onderdeel van de Moreless Group. SERVICES & CONSULTANCY TRANSACTION.
Social media presentatie
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
1 i-Learn 2 Inloggen via ilearn.fopas.be met uw InFoPas codes.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 3 Thema 4 – Logistiek 1 Business IT & Management
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
9 oktober 2014 | Raymond de Niet, Beeldredactie-RPT 1 Verbeelding bij het PBL Tell me, Show me, Involve me.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
PRESENT.ME PRESENTATIE ALS VERVANGING VAN DE LEERKRACHT?
Stakeholderspresentatie Raamwerk voor ongeveer 12 slides.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
inct.spiratie 2016: Klantdata bij Vakmedianet
Les 3 Affiliate Marketing
‘Boost je Business met LinkedIn’
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Workshop: Account management
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Microsoft vs de rest “Wat biedt het Microsoft Cloudplatform en hoe kan dit bijdragen aan veilig, snel en schaalbaar werken binnen elke organisatie.” Thomas.
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
By Dionne, Nadia en Danielle
Agenda AVG, wat is er aan de hand? Oefening: register van verwerkingen
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Algemene Verordening Gegevensbescherming youtube
De nieuwe privacyverordening
Privacy Wat moet je weten van de nieuwe privacyverordening
Handleiding VVLE template verwerkingsregister
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Algemene verordening Gegevensbescherming AVG
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
het Naoberhuis Algemene Verordening Gegevensbescherming
Vernieuw je HR-cyclus.
Hoe omarmen Nederlandse non-profit organisaties informatietechnologie?
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

ROULARTA LEAD GENERATION

ROULARTA LEAD GENERATION GDPR* PROOF Dit heeft Roularta Media Group al ondernomen: Aanstelling van Data Protection Officer Aanpassen van bestaande IT-systemen Ondertekening van overeenkomsten voor gegevensverwerking Focus op interne opleidingen Beveiliging van gegevensuitwisseling met externe partijen Waar nodig toestemming vragen voor gebruik van persoonsgegevens (opt-in) …. *GDPR = General Data Protection Regulation of Algemene Verordening Gegevensbescherming-AVG. Legt strengere regels op voor de beveiliging en verwerking van persoonsgegevens en de bescherming van de privacy.

ROULARTA LEAD GENERATION CONCEPT - DATABASE Alle opt-in profielen binnen de database van Roularta Media Group Abonnees RMG titels RMG events RMG online contacts Gesegmenteerd content e-letters per subsegment

ROULARTA LEAD GENERATION B2B E-LETTERS Onze database leeft: elke dag zijn er nieuwe inschrijvingen en uitschrijvingen. Daardoor kan het aantal contacten op een voorstel verschillen van dat bij de verzending van onze nieuwsbrief. De aantallen op deze slide dateren van 01/10/2018. E-letter Doelgroep Database Profiel Bereik Frequentie Trends e-tips Zaakvoerder KMO + corporate Trends, Ondernemen, Roularta Seminars Zelfstandigen, kader- en directieleden 95.014 NL + 60.741 FR = 155.755 Om de twee weken Datanews e-tips ICT ICT Data News + Data News events IT decision makers 25.105 NL + 11.020 FR = 36.125 Trends e-tips Finance CFO Fiscoloog + Trends Financiële beslissingsnemers, C-level en hoger kader 10.973 NL + 6.874 FR = 17.847 Enkel dedicated Trends e-tips Bouwprofessional Bouw B2B Trends Architecten en bouwprofessionals 7.206 NL + 3.705 FR = 10.911 Trends e-tips HR HR HR-interest 10.629 NL + 5.810 FR = 16.439 Trends e-tips B2B B2B Combinatie 110.486 NL + 67.069 FR = 177.555 Trends e-tips Bedrijfsvoertuigen B2B-database 110.520 NL + 67.071 FR = 177.591 Artsenkrant e-tips Medische Zorg Medisch Artsen- en specialistenkrant, Pharmascoop Artsen, specialisten, apothekers 15.766 NL + 11.911 FR = 27.677 Maandelijks

ROULARTA LEAD GENERATION B2C E-LETTERS Onze database leeft: elke dag zijn er nieuwe inschrijvingen en uitschrijvingen. Daardoor kan het aantal contacten op een voorstel verschillen van dat bij de verzending van onze nieuwsbrief. De aantallen op deze slide dateren van 01/10/2018. E-letter Doelgroep Database Abonnees NL vs FR Frequentie Knack e-tips Lifestyle Lifestyle Knack Weekend/Focus, Nest, Grande, Bodytalk, Sport/Voetbalmagazine, interesse in Lifestyle 264.588 NL + 131.276 FR = 395.864 Om de twee weken Knack e-tips Personal Finance Finance B2C Money Talk, Inside Beleggen, Interesse in finance, stock exchange, golf en kunst 97.266 NL + 62.183 FR = 159.449 Knack e-tips Personal Life Lifestyle + Personal Finance + Knack/Vif + Personal Finance + Knack/Vif 330.332 NL + 182.206 FR = 512.538 Plus Magazine e-tips 50+ 50+ Plus Magazine, Royals, Point de Vue, 50+ Roularta abonnees 109.480 NL + 56.369 FR = 165.849 18 keer per jaar Knack e-tips Home & Living Bouw + Lifestyle 350.067 NL + 190.176 FR = 540.243 Enkel dedicated Knack e-tips Auto Automotive 347.777 NL + 191.208 FR = 538.985

ROULARTA LEAD GENERATION STANDAARDINLASSING Deel uitmaken van content e-letters Advertorial (= 1 blok) in e-letter met maximaal 3 blokken met content van commerciële partners en minimaal 1 editorial item Leads genereren voor een bepaald product, topic … Wordt verstuurd vanuit Roularta

ROULARTA LEAD GENERATION STANDAARDINLASSING E-letter Landingspagina Whitepaper / infodocument lead OF click lead Partner Landingspagina met meerkeuzevragen om het profiel te verrijken + profielgegevens abonnee Abonnee ontvangt een informatiedocument (pdf, video, link naar website) in zijn/haar mailbox Advertorial met logo, titel en max. 60 woorden

ROULARTA LEAD GENERATION RESULTAAT Leadlijst in Excel, beveiligd verstuurd via Citrix Sharefile Adverteerder ontvangt een dagelijkse update van de leads gedurende 2 weken na de aanvang van de campagne

ROULARTA LEAD GENERATION RESULTAAT – CITRIX ShareFile Ontvanger ontvangt email met link naar bestand Ontvanger moet zich aanmelden Bestand wordt verzonden Bevestiging (+ rapportering) dat bestand gedownload is Bestand wordt gedownload

ROULARTA LEAD GENERATION DEDICATED E-LETTER Exclusieve thema e-letter voor uw bedrijf (en mogelijke partners) Standaard: minimaal 2 advertorials voor de klant en 1 editorial (Roularta) Leads genereren voor verschillende producten of thema’s, topics of via verschillende invalshoeken Klant mag input geven voor editoriaal blok en deze leads worden ook aan de klant uitgeleverd

ROULARTA LEAD GENERATION DEDICATED E-LETTER – VOORBEELD click Partner lead click Partner lead click Partner lead redactioneel

ROULARTA LEAD GENERATION DEDICATED E-LETTER – TARIEVEN B2B E-tips Prijs per inlassing (in e-letter) Prijs per dedicated (exclusieve e-letter) Trends e-tips Zaakvoerder € 3.750 € 9.500 Data News e-tips ICT € 3.250 € 8.000 Trends e-tips Finance / € 2.500 Trends e-tips Bouwprofessional Trends e-tips HR Trends e-tips Business to Business € 4.750 € 11.000 Artsenkrant e-tips € 2.995 € 5.000 Trends e-tips Auto-bedrijfsvoertuigen * Exclusief btw - Inclusief leads - Op basis van door de klant aangeleverd materiaal

ROULARTA LEAD GENERATION DEDICATED E-LETTER – TARIEVEN B2C E-tips Prijs per inlassing (in e-letter) Prijs per dedicated (exclusieve e-letter) Knack e-tips Lifestyle € 3.450 € 8.500 Knack e-tips Personal Finance € 2.995 € 8.000 Knack e-tips Personal Life € 4.750 € 11.000 Plus Magazine e-tips 50+ Knack e-tips Home & Living Knack e-tips Auto € 9.500 * Exclusief btw - Inclusief leads - Op basis van door de klant aangeleverd materiaal

ROULARTA LEAD GENERATION DEDICATED E-LETTER – OPTIONELE TECHNISCHE KOSTEN Kost Schrijven intro door Roularta Lead Generation € 150 Vertalen intro door Roularta Lead Generation € 50 Schrijven + vertalen intro door Roularta Lead Generation € 200 Schrijven whitepaper + intro door Roularta Lead Generation € 750 Vertalen whitepaper + intro door Roularta Lead Generation € 400 Schrijven + vertalen whitepaper + intro door Roularta Lead Generation € 1.150 * Exclusief btw

ROULARTA LEAD GENERATION VOORDELEN Combinatie van: Visibiliteit en naambekendheid binnen de doelgroepen van RMG Content marketing tool Naar buiten komen als expert in de sector rond een bepaald thema Deel uitmaken van de content van de E-letter Database uitbreiden met geïnteresseerde profielen Concrete en kwalitatieve leads genereren Mogelijkheid tot genereren opt-ins, afspraken met klanten, offertes, … Meetbare ROI Sterke punten: Bijzonder kwalitatieve databases en profielen Content-aanpak De gegenereerde leads worden exclusief eigendom van uw bedrijf Genereren van leads op korte en lange termijn

ROULARTA LEAD GENERATION TEAM Stéphane Van Bol Account Manager Automotive, Real Estate, Tourism, Arts & Culture Tel.: 02 467 56 15 GSM : 0471 54 83 26 stephane.van.bol@roularta.be Sandra Seghers Director Tel.: 02 467 58 82 Mobile: 0477 61 66 11 sandra.seghers@roularta.be Dylan Corbeel Account Manager Health, NGO, ICT, Building, Energy Tel.: 02 467 56 18 GSM: 0471 58 43 59 dylan.corbeel@roularta.be Marva De Vries Account Assistant Order and material processing Data Analysis Tel.: 02 467 57 64 marva.de.vries@roularta.be Tim De Meuter Account Manager Finance, Education, Lifestyle, Food, Consultancy, HR, Industry Tel.: 02 467 58 50 GSM: 0471 58 48 84 tim.de.meuter@roularta.be