Vereniging Wenskaart Nederland

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Advertisements

HASSELT FAIRTRADEGEMEENTE Campagne “Ik ben verkocht” September 2007.
Hoe werkt een (gemengde) VvE?
Workshopronde Woensdag 18 april
Ondernemen in de praktijk
Schoolcommissie C.B.S. De Vossenburcht
Mobiliteits Academie Formule V Htas Project Formule V.
Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
4 P´s en 3 R-en MK01.
Inleiding in de Marketing
Marc Verbeeten Uitgangspunten Het realiseren van een maatschappelijke versterking door de energierekening, op een duurzame manier, omlaag.
VR Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde 1 KNVWS statuten Hoofdpunten voor wijziging [Statuten staan op sterrenkunde.nl/knvws]
Maak het verschil met hulp van de diseasedriehoek 5 oktober 2010, Beleidsavond Verpleeghuizen, Zwolle Rudi Steenbruggen Isala Klinieken, RVE-voorzitter.
MCM LES 9 HFTST 8,10, 13, 14, 23.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
“Centrum Genk, Bruisend Stadshart”
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Presentatie Missie en Visie Lomoz 2012 Anton Rijkers.
FRANCHISE DEVELOPMENT BENELUX B.V.
Het Boerhaavedistrict
Regiobijeenkomst - Utrecht 'In Dialoog over de VMSD’
Welkom Bij de onafhankelijke partij voor elke Bestenaar.
WK Roeien 2016 Rotterdam Welkom! Welkom….
Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker
1 oktober jaar: Academische zitting en toolbeurs 1 35 Jaar VOCAP - Een terugblik - 1 oktober 2013.
Gezamenlijk naar efficiënter en veiliger betalingsverkeer Pinnen bij sportclubs Ook iets voor u? René de Wit Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen.
Omzetprognose AOC Oost Robbert Oosterom Doelstelling Aan het eind van deze les moet je een omzetprognose kunnen berekenen.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Probus Hilversum ‘87 Opgericht op vijdag
Stichting Parkmanagement Hoogeveen Brainstormavond
Ron Weijens.  Lijst Lijst  20 minuten voor doornemen te leren stof  Daarna SO.
12 acties voor de VOERTUIGINDUSTRIE 28 juni 2005.
As50+ SAMEN AAN ZET!. 1.De regionale opgave 1.Aantallen vluchtelingen 2.Soorten locaties 3.Draagvlak 2.Organisatie 3.Het regionale plan van aanpak 4.Lokale.
20 maart 2012Klankbordgroep LV BGT1. Kwartiermakersfase tot 1 april 2012 Oprichten van de stichting SVB-BGT Inrichten van de organisatie Voorbereiden.
Hoofdstuk 6 Productie.
Stand van zaken SVB BGT Ernst Koperdraat, kwartiermaker SVB BGT.
Welkom bij de RIM-themabijeenkomst “Aanbestedingen” 19 april 2010.
Burgerkracht begint bij taal
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Ondernemersfonds Waddinxveen per Frans Bruijstens Adviseur OVW.
+ MENU © 2014 Vakcollege Groep Landelijke Vereniging van Vakcolleges STARTBIJEENKOMST 20 SEPTEMBER Informatie over de oprichting en de inrichting van een.
Dementievriendelijk Rotterdam Paul den Daas, voorzitter afdeling Rotterdam e.o. Rotterdam, 22 september 2016.
Korte terugblik 2016 en vooruitblik 2017
Marketingstrategie.
Landelijke Vereniging Gemeenschappelijk wonen van Ouderen.
Hoofdstuk 6 Productie en markt.
Fractie Jeanne van Eert Axel de Wit Bart van Lieshout
Rolf Winter 30 maart
Slag om Arnhem levend houden.
Rolf Winter 28 maart
VNSWB meeting & Algemene Ledenvergadering
Welkom VWO 5..
Distributiebeleid.
Samenvatting Lesbrief Vraag en aanbod
Stichting De Waaier Presentatie 30 november 2017.
eenheden variabele productiefactor (arbeid) productie in aantallen
Dit is onze bedrijfsnaam
Lichen Planus Vereniging Nederland,
De vereniging anno 2020 juni 2018.
OPGERICHT: VOOR LEDEN:
constante kosten, variabele kosten en marginale kosten
Doelstelling vanaf het begin
Dé stem van de fietsindustrie
Nieuwjaarsbijeenkomst
Ontwikkeltafel Jeugd 29 maart 2019.
Ise van den Hoogen MVO Nederland
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Transcript van de presentatie:

Vereniging Wenskaart Nederland

Het belang van de wenskaart Sympathiek product voor consument (laat écht zien dat je aan iemand denkt) Belangrijke brutomarge product in de retail Promotie mogelijk à la CPNB (Boekenweekgeschenk) Vele joint-promotion mogelijkheden

Ontwikkeling omzet wenskaarten gemiddelde omzet per winkel per jaar o Ontwikkeling omzet wenskaarten gemiddelde omzet per winkel per jaar o.b.v. 1000 winkels uit Omzetmonitor Gemakswinkels Hoe kunnen we deze lijn verder en sneller laten stijgen?

Door krachtenbundeling in: Vereniging Wenskaart Nederland Samenwerking Collectieve promotie activiteiten Belangenbehartiging Marktonderzoek

Vereniging als opvolger van de Stichting Wenskaart Om directer te kunnen samenwerken Met meer betrokkenheid van stakeholders Met het vergroten van draagvlak als ambitie Samenwerken aan collectieve activiteiten

Gepresenteerd op 8 april 2018

Lid bij oprichting:

Bestuur: Gert van Doorn, voorzitter (Primera) Jan Willem Koch, secretaris/penningmeester (Hallmark) Roland van Boekel, lid (Animal Greetings) Jos Boot, lid (RDC) Stephan van den Eijnden, lid (PostNL)

Lid kunnen worden Organisaties in Nederland die betrokken zijn bij de productie, verkoop en/of verzending van wenskaarten. Gesproken wordt onder meer met: * Bruna en Convenience Concept * Artige, MAPpublishing, Carré Cards, Touché Cards,

Doe mee en word ook lid! Profiteer van: * collectieve promotie campagnes * het delen van marktcijfers (voor zover mogelijk binnen mededingingswetgeving) * het meepraten over de toekomst van de wenskaart in Nederland

Kosten: Basislidmaatschap: 1.000 Euro per jaar Plus een evenredig deel van de kosten van gezamenlijk af te spreken (promotie) activiteiten

Word nu lid en praat gelijk mee (mei a. s Word nu lid en praat gelijk mee (mei a.s.) over met elkaar op te zetten collectieve promotionele activiteiten