Vereniging Wenskaart Nederland
Het belang van de wenskaart Sympathiek product voor consument (laat écht zien dat je aan iemand denkt) Belangrijke brutomarge product in de retail Promotie mogelijk à la CPNB (Boekenweekgeschenk) Vele joint-promotion mogelijkheden
Ontwikkeling omzet wenskaarten gemiddelde omzet per winkel per jaar o Ontwikkeling omzet wenskaarten gemiddelde omzet per winkel per jaar o.b.v. 1000 winkels uit Omzetmonitor Gemakswinkels Hoe kunnen we deze lijn verder en sneller laten stijgen?
Door krachtenbundeling in: Vereniging Wenskaart Nederland Samenwerking Collectieve promotie activiteiten Belangenbehartiging Marktonderzoek
Vereniging als opvolger van de Stichting Wenskaart Om directer te kunnen samenwerken Met meer betrokkenheid van stakeholders Met het vergroten van draagvlak als ambitie Samenwerken aan collectieve activiteiten
Gepresenteerd op 8 april 2018
Lid bij oprichting:
Bestuur: Gert van Doorn, voorzitter (Primera) Jan Willem Koch, secretaris/penningmeester (Hallmark) Roland van Boekel, lid (Animal Greetings) Jos Boot, lid (RDC) Stephan van den Eijnden, lid (PostNL)
Lid kunnen worden Organisaties in Nederland die betrokken zijn bij de productie, verkoop en/of verzending van wenskaarten. Gesproken wordt onder meer met: * Bruna en Convenience Concept * Artige, MAPpublishing, Carré Cards, Touché Cards,
Doe mee en word ook lid! Profiteer van: * collectieve promotie campagnes * het delen van marktcijfers (voor zover mogelijk binnen mededingingswetgeving) * het meepraten over de toekomst van de wenskaart in Nederland
Kosten: Basislidmaatschap: 1.000 Euro per jaar Plus een evenredig deel van de kosten van gezamenlijk af te spreken (promotie) activiteiten
Word nu lid en praat gelijk mee (mei a. s Word nu lid en praat gelijk mee (mei a.s.) over met elkaar op te zetten collectieve promotionele activiteiten