Jumbo is erop gericht het u 100% naar de zin te maken

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doe jij ook mee? de samenleving dat ben jij,
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Simultaan Tafelrondje
“Vers is van vandaag en niet van gisteren!”
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
De Slippertjes.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Training Omgaan met service
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Bloemencontract &.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
 100 bezoekers  300 euro ophalen voor het goede doel  Weinig medewerking van eventuele sponsoren  Zeer goede sfeer  Alle kosten terug verdienen 
Een startersgids voor innovatie
WONDERVOL LEVEN Muziek: Lara Fabian.
Hoe en waarom brengt de burger zijn snoeihout snel naar de biomassa verbrander? Van consument tot biomassaleverancier.
Dmv de startersregeling wil de gemeente Almere de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt in Almere. In de.
Wilt u uw kleding laten bedrukken? Met een embleem, mooi plaatje, of logo? Gaat u dan naar of kleding bedrukken: mooier, beter.
Meer informatie? Ga naar:
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Imago het beeld dat van een persoon, een organisatie of gebied bestaat; reputatie.
De appel valt niet ver van de boom.
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Woordenschat groep 5, thema 8, les 2
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
10 tulpen op een rij, tel ze maar.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Puppy-training Les Een Spelen met hoe je de aandacht kunt richten.
Embleem Maken en Ontwerpen: mooier, beter én goedkoper dan geborduurde emblemen! Op kunt u met een paar muisklikken emblemen.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Afvallen was nog nooit zo makkelijk, als met het populaire eiwit dieet! Ten gevolge van een veranderd leefpatroon is overgewicht vandaag de dag bijzonder.
Wijs met medicijnen Voor ouderen die verschillende medicijnen tegelijk gebruiken.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
Slim en veilig online winkelen [Naam Presentator].
Uw website beheren was nog nooit zo makkelijk... In het menu vindt u alle opties waarmee u uw site volledig kunt beheren.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Wondervol leven Marley Production.
‘Tot morgen. ’ roept de juf
Gevorderde programmeer les: Betrouwbaarheid robot verbeteren
Rekenen.
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Onderwerp en hoofdgedachte bepalen
Wondervol leven Muziek: Lara Fabian.
Gaat u dan snel naar Goedkoop of in kleine oplagen kleding (laten) bedrukken, met een embleem, logo en/of tekst van uzelf, of.
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
MR Centraal “maakt je MR compleet” Eric Janssen Marc van Heugten.
Direct les 9 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Help!!!!! Een klacht.
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Filmpjes: nadenken over geld
De succesformule van Dienstverlening
Wondervol leven.
Presentatie en marketing
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
Resultaat 2017 Aantal loten verkocht: (1.915 in 2016, in 2015 en 874 in 2014) Opbrengst: = bijna EUR voor HCY ( EUR in 2016,
Snel en gemakkelijk eten.
Inspelen op innovaties
ik zie….ik zie…..wat jij niet ziet
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Jumbo is erop gericht het u 100% naar de zin te maken Maar doen ze dat dan? 7-5-2019 Lars Groosman

Door u 7 Zekerheden te geven 7-5-2019 Lars Groosman

Elke dag: euro’s goedkoper Ergens anders goedkoper? Jumbo past de prijs aan en u krijgt het product die keer gratis 7-5-2019 Lars Groosman

Elke dag: service met een glimlach Het enthousiasme team staat klaar Kunt u het niet vinden? Wij lopen met een glimlach mee ;-) 7-5-2019 Lars Groosman

Elke dag: Voor ál uw boodschappen Assortiment ruim 32.000 producten Van A-merk tot Jumbo Budgetmerk Niet gevonden? Wij bestellen het! 7-5-2019 Lars Groosman

Elke dag: Vers is ook écht vers Dagverse producten Houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.* 7-5-2019 Lars Groosman

Elke dag: Vlot winkelen Ruime en logische indeling Voldoende kassa’s en goedgetrainde medewerkers 4e wachtenden in de rij Dan boodschappen gratis* 7-5-2019 Lars Groosman

Elke dag: Niet tevreden? Geld terug! 100% tevredenheid Niet tevreden? Gratis een vervangend product of uw geld terug 7-5-2019 Lars Groosman

Elke dag: Uw wensen staan centraal Een klacht, opmerking of wens? U kunt makkelijk en snel reageren via onze website. 7-5-2019 Lars Groosman