Register Letselschade: De energie van een kwaliteitssysteem

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 11 Product- en merkstrategie
Advertisements

Trends in Dienstenmarketing
Marketing voor ZZP-ers
De marketingmixstrategie
STRATEGISCHE PLANNING
Concept presentatie 1.individueel concept (pdf-upload donderdag) 2.live presentatie (vrijdag op afspraak)
Lees tekst p.88 en 89 over water- en bodemvervuiling
Monitoringrapport Laat zien! wat we hebben gedaan Stand van zaken
H10 – Diensten en andere niet-tastbare zaken
Marktbeleid en Landelijke Diensten
Presentatieoverzicht Organisatie EcoNedwerk EcoNedwerk afvalconcept Afvalconcept-cyclus Aanpak EcoNedwerk om beoogde uitgangspunten te verwezenlijken EcoNedwerk.
1. Algemeen belang Met zijn allen moeten we blij zijn met de bewaking van het algemeen belang door het BMB Geen criterium Denkkader/ Hogere doelstelling.
BPR van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen
Marketing presentatie
Innovatief Aanbesteden: DE VLAAMSE OVERHEID ALS ACTIEVE INNOVATOR Kenniscentrum Innovatief Aanbesteden Christophe Veys – Peter Thevissen 28 juli 2014.
Hoofdstuk 7 Procesmanagement.
Hoofdstuk7 Gestandardiseerde informatiebronnen Wat is gestandardiseerde data? Gestandardiseerde data: soort secundaire data waarin de verzamelde gegevens.
Markt ontwikkeling Verandering in de markt Energie besparing is leidend Comfort en totaal oplossing zijn gewenst Voortdurende technologische ontwikkeling.
Bouwkundig Beveiligen. Soliditeit van de mechanische en bouwkundige voorzieningen Kwaliteit van het aangebrachte hang- en sluitwerk Constructie van de.
Prijszetting
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Haarlems Inkoop- en Aanbestedingsbeleid
Wat levert het op? George Witte 1.
Implementatie Normblad 8002
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
Leasen van comfort. 3/09/2014pagina 02 I Probleemstelling Energie = emissies (CO2, fijn stof, …) Gezondheid = binnenklimaat vaak slechter dan buiten Producten.
Marketing Hoofdstuk 9 product.
Marketingoriëntatie Hoofdstuk 3 Markt en vraag
SELLACQ-Holland BV NewLine presentatie. Inhoudsopgave Professionele apparatuur Professionele begeleiding Maatwerk oplossingen Impressie NewLine Compact.
Detailhandelsmarketing
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
Aanvullen voorraad Betalen Lezen en bewaren Monitor waarde Verkopen Bestellen Drinken Check: datum Monitor collectie Stock Wijnadm. Wijninfo Order info.
Goederenverwerking H18 Kwaliteitszorg Manager Handel.
KAM H1 Kwaliteitszorg Logistiek teamleider.
5.2 Kun je meer produceren? De productiecapaciteit is de hoeveelheid producten die een bedrijf kan produceren . Dit wordt bepaald door het aantal werknemers.
alles over merk gekeurd
Marketing 5 havo.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Werken aan Kwaliteit De Kennisbasis en digitale landelijke toetsing voor HBO lerarenopleidingen.
Afval Energie Bedrijf Welkom in Amsterdam!
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
LES 2 Huiswerk was: Werkbladen tot en met pagina 4 M&O hoofdstuk 9, opgave 1-2.
HOE MAAK IK EEN POWERPOINTPRESENTATIE? 4 havo. ALGEMEEN Dia’s kort en helder Steekwoorden Lichte achtergrond, donkere letters Correcte spelling Passende.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
KAM – Integrale kwaliteitszorg Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
24 Deskundigen & deskundigheid
Kennis delen Actualisering register kwalificatiestructuur SBB.
Bronnen en bronvermelding
Les 3: Marktonderzoek Keuzevak Marketing.
Managen van een onderneming
Direct 1. Marketing /08/2018 Direct 1. Marketing 2.0.
Gestandardiseerde informatiebronnen
Duurzaamheidsweek klas 11
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Marketing Week 2 Les 1 (maandag 4 december 2017)
Labels Hoe kan ik eenvoudig duurzame producten aankopen?
Het register letselschade
Duurzaam ondernemen.
Rapportage van voortgang of status
WORLD INSURTECH REPORT CAPGEMINI VERSCHAFT TOEKOMSTGERICHT PERSPECTIEF
Hoofdstuk 9 LES 2 Huiswerk was: Werkbladen tot en met pagina 5
Gelijk hebben en gelijk krijgen
Veilig werken in de logistiek (KAM)
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Register Letselschade: De energie van een kwaliteitssysteem 22-2-2019 Register Letselschade: De energie van een kwaliteitssysteem Wim Glorie © 2007 Conclusion

Register of Keurmerk ‘Register’ volgens van Dale: “inhoudsopgave” “voortdurend bijgehouden lijst met gegevens over personen of zaken” ‘Keurmerk’ volgens van Dale en Wikipedia: “merk dat een aanduiding is van een bepaalde kwaliteit” “een compact, visueel kwaliteitsoordeel over een product of dienst, afkomstig van een betrouwbare bron”

Eerstegraads keurmerken

Tweedegraads keurmerken

Keurmerk Letselschade Doel en strategie Naam – register of keurmerk Set van criteria Duidelijk en transparant Segmentatie naar marktpartij Verhoging meerwaarde met klachtenbehandeling en arbitrage Marketing

Keurmerk Letselschade: dat geeft energie van een kwaliteitssysteem 22-2-2019 Keurmerk Letselschade: dat geeft energie van een kwaliteitssysteem Wim Glorie © 2007 Conclusion