Adventure Works Verkoopvoorstel 2004

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Peter Kuijer, TrainerMatch Eddy van Eeden, Oopen
Advertisements

10 tips voor een gouden start Groeitips
De marketingmixstrategie
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Winst- & verliesrekening (of resultatenrekening of baten- & lastenrekening) Het Eigen Vermogen verandert als gevolg van de bedrijfsactiviteiten gedurende.
Bedrijfspresentatie Promavise
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
De onafhankelijke boekhandel Actuele vraagstukken Yvonne Steinberger.
Werken naar onderwijsbehoeften
H11 – De prijs van het product bepalen DE WAARDEPROPOSITIE CREËREN
Een startersgids voor innovatie
Economie H3b 26 maart  Bespreken SO  Vragen over stof?  Laatste kans op vakhulp.
Maintenance Software Uw ideale digitale werknemer voor Maintenance!
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
College Project Management 1 maart 2002
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
De onafhankelijke boekhandel Actuele vraagstukken Yvonne Steinberger.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
3. Koopgedrag van particulieren en bedrijven
COMPLIANCE THE CORPORATE MELTDOWN? Benefits Driven Compliance.
Communicatieplan.
DOELSTELLINGEN  - Onze inkomsten zullen verdienstelijk zijn door steeds te voldoen aan de wil van de klant.  -Belangrijk is onze vertegenwoordigers een.
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
Voorraadbeheer en bestellen
“practical advice that works” Drs A.D. van Buuren Tel:
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
functies detailhandel
Detailhandel algemeen
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Inventarisatie: Productiefactoren Afschrijving Winstberekening Belangrijk PROGRAMMA:
ONDERZOEKSVAAR DIGHEDEN 3 Instituut voor Sociale Opleidingen.
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
Keuzemodule Groen Ondernemen Coen van Wetering
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
 E-learning business case Frank Klabbers. Infolearn  Infolearn  Leeromgevingen, content-multimedia ontwikkeling training en onderwijskundig advies.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Banakkers. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Grauwe Polder. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Gebruikers- ondersteuning Require- ments man. Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Centrum-West. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Kosten ► Omzet ► Verkoopprijs ► Afzet ► Exploitatiekosten.
Adventure Works Verkoopvoorstel 2008 Linda Maartens, Senior vice-president Wereldwijde verkoop 24 maart 2008 Uw logo hier.
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Ondernemerschap E43.
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Concept communicatiematrix
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Waarom zou je als reseller/partner
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Presentatie bedrijfsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Vakgroep rioleringen en bestratingen
Goederenstroom en voorraadbeheer
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 5 Strategieën voor leveringen en
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Logistieke werkzaamheden coördineren
Business case De prestaties van onze (1)_______________________ op het gebied (2)_______________________ voldoet niet aan (3)_______________________. Dit.
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Adventure Works Verkoopvoorstel 2004 Linda Martin Senior vice-president voor wereldwijde verkoop 24 maart 2003

Managementsamenvatting Het concept JIT-voorraad (Just-In-Time) voor detailhandel De kansen Lagere overheadkosten Grotere klanttevredenheid Het potentieel €50 miljoen per jaar binnen 3 jaar

De onderwerpen van vandaag Een overzicht van onze huidige producten en winstmarges Verkooponderzoek 2003 Voorgestelde nieuwe producten Raming van kosten en investeringsrendementen Algemene voorwaarden Strategie en planning Verkoop- en marketingbehoeften Vragen en antwoorden

Onze huidige producten Kamperen Plunjezakken Rugzakken Kampeertenten voor het hele gezin Schuimmatrassen Rugzakken met intern frame Keukengerei Gedroogd voedsel Klimmen Klimgordels Klimschoenen Helmen Klimhandschoenen Touwzakken Karabiners Overschoenen

Winst verleden jaar (in miljoenen)

Verkooponderzoek 2003 Klanten Transacties Naar schatting zullen we in 2003 920.700 nieuwe klanten aantrekken 27% van alle nieuwe klanten is teruggekomen voor vervolgaankopen Transacties Gemiddeld bedrag per verkooptransactie = €52,17 75% van alle klanten heeft behalve een artikel uit de aanbieding, minimaal één artikel gekocht dat niet in de aanbieding was

Voorgestelde nieuwe producten Overlevingsuitrusting Sportkleding Buitenkleding Mountainbikes Visgerei en hengels Kano's en persoonlijke roeiuitrusting

Raming van kosten en investeringsrendement ROI

Algemene voorwaarden Algemene voorwaarde 1 Algemene voorwaarde 2

Strategie en planning Strategie Planning Tactiek 1 Tactiek 2 Tactiek 3 Acceptatie plan 3e kwartaal 2003 Implementatie 4e kwartaal 2003 Evaluatie 3e kwartaal 2004 Fijnafstemming 4e kwartaal 2004

Verkoop- en marketingbehoeften Snellere verkoop Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten Optimaal gebruik van databasegegevens (verkoopcijfers, klantlocaties, enz.)

Snellere verkoop Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2

Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2 Behoefte en oplossing 3 Behoefte en oplossing 4 Behoefte en oplossing 5

Optimaal gebruik van databasegegevens Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2 Behoefte en oplossing 3 Behoefte en oplossing 4 Behoefte en oplossing 5

Vragen en antwoorden