Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Opdrachten in de klas bij het boek: Gonzend gevaar van Tanja de Jonge
Advertisements

Communicatiestrategie
WEBCARE BIJ.
Door: Karlijn, Amber & Stefani. H23.
Privacy & Social media – Job Vos 13 februari 2013
Training Omgaan met service Les 3: klachten
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
Camerlinckx Tim Papp Stijn Vermeerschen Wouter
Social Media.
Werkproces 1.5 Externe relaties opbouwen en onderhouden
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
Spreekbeurt titel.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Methodische gespreksvoering
Onderzoek doen een methodische aanpak
Beschouwing – De Laatste Tips
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
M NECRAFT PLAATJES TUTORIAL #5 BANNERCRAFT.
VRAGEN ZEEBURGEREILAND. VRAAG 1: HOELANG BESTAAT ZEEBURGEREILAND AL? Ongeveer 100 jaar.
Verkoop en service H3 Calamiteiten Assistent verkoopmedewerker.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Als/dan.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Pesten Cijfers, gevolgen en methodieken. Cijfers  1 op 10 was slachtoffer  1 op 10 was dader  5 op 10 kwamen er mee in contact  Voornamelijk via sociale.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Schademelden via Whatsapp Ditzo. #Wouter #Hella.
Terreur in de klas. Eerst een minuut stilte. Tips van Klasse: leerlingen-over-terreur-en-geweld/
Afscheid groep 8 Juni Amber creatief lieve meid doorzetter met pit gevoelig voor vriendelijke woorden succes.
Centraal Examen Nederlands
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
Maartje Douma & Chantal van de Wiel Formulemanager Plaza food for all Zuid en Noord Nederland.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Opdracht: voeding Koen en Michiel mensen bewust maken om milieuvriendelijker te eten.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Taal- en Interactievaardigheden in de Kinderopvang
3F maken van een verslag.
Sociale media inzetten
Bronnen en bronvermelding
‘Mobile Guidelines’ DO’s
Les 1 Hoofdstuk Ecologie
Bedrijfsnaam Producten en services
Big Data.
Big Data.
Verkoopt en handelt verkoop af
Menselijke Maat Begrijpelijke Taal
Nederlands 4h6 30/12/18
Examen SPL kerntaak 3 CM JAM
Verkoopt en handelt verkoop af
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
LEERLINGPRODUCTEN alweer een verslag?.
NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Halloween Mediabegrip week
Wie zoekt, die vindt…!!! Workshop Zoekvaardigheden Profielwerkstuk MAVO Mediatheek De Nassau.
Bronnen beoordelen op bruikbaarheid. Stap 1 Wat is de (onderzoeks)vraag? De bron moet passen bij de vraag die je gaat beantwoorden.
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 3 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
“naam patiënte/cliënte, geb. datum”
Sociale media verslaving?
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar ook om je klanten te informeren. Doormiddel van webcare kunnen ook klachten worden opgelost.

Voorbeeld 1

Voorbeeld 2

Voorbeeld 3 https://www.youtube.com/watch?v=nkaCWzvkAN8

Voorbeeld 4

Voorbeeld 5 https://www.youtube.com/watch?v=TnVvWTm5kdY

Bronvermelding https://nl.wikipedia.org/wiki/Webcare http://www.marketingtermen.nl/begrip/webcare De rest van de bronnen staan bij de afbeelding.

Tips Tip 1 is: wees altijd vriendelijk tegen de klant. Gebruik nette taal. Tip 2: Niet ingaan op negatieve reacties die nergens op slaan. Als je dit doet dan komen er alleen maar meer van zulke reacties. Tip 3: Probeer je te allen tijde te verplaatsen in de klant. Als er bijvoorbeeld een klacht wordt ingediend dan is het belangrijk dat de klant begrepen wordt.