Op zoek naar 13 nieuwe collega’s. Hoewel we het niet nadrukkelijk mogen benoemen zoeken we jonge mensen Die een verandering / verjonging in de organisatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Entreeonderwijs in een regionaal netwerk Aanpak Graafschap College 3 oktober 2012 Aanpak Graafschap College 3 oktober 2012 OF.
Advertisements

TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Alcohol 16- geen goed begin
Provinciaal Verbond voor Volkstuinen Antwerpen vzw Algemene Vergadering van 22 maart 2014 Volkstuin wordt TUINHIER Bertho Beusen 22 maart 2014.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Houtskoolschets Starterswoningen. Aanleiding Wachtlijsten woningbouw Grondpositie en kosten Aantrekkelijke gemeente blijven Veel woningen te koop, maar.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Hoe kan het jou veranderen?
Gold Colfield Traineeship Presentatie ideeënwedstrijd Koen van den Berk Management trainee Young Colfield traineeship Den Bosch, 2013.
Startzondag 13september 2009 Gezinsdienst
Stadscongres 25 feb Thematisch netwerk Case study: De Klimpaal.
Crisismanagement in de zorg: communicatie op het grensvlak met het openbaar bestuur 1 november 2012 Marco Zannoni.
Kennis-spel meerkeuzevragen.
Van de juridisch dienstverlener
Social Media Reputation.
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.
Introductie JOGG (Loek Leenen)
Presentatie werkwijze Gaven- en Talentenbank. Waarom een gaven- en talentenbank? Samen “gemeente zijn” = iedereen zet zich in! Mensen kunnen hun steentje.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Les 1 Harrie Manders (sidekick Erne Thuys)
Project oriëntatie op het beroep
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Welkom ik maak me sterk.
Ondernemingsraad IGSD Steenwijkerland & Westerveld.
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Werk maken van Diversiteit in Rotterdam Woonstad Rotterdam.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Brood op de plank Adinda Keizer
Sociale media bij HR & jobs
Instroom en mobiliteit Het programma Instroom & Mobiliteit van FCB draagt bij aan een passende bezetting in de branche Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening.
Stappenplan Bijvullen van de warmtepomp. Stap 1 Zet de kamerthermostaat op een lage stand.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
“Gentleman we have run out of money,now we have to think” Voorbereidende vergadering d.d. 23 januari 2013: Visie Werk en Inkomen en Wsw.
Nieuwe wetgeving sinds 1 januari 2015
Workshop 9 februari.
Discussiedagen Sociale Huisvesting
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
Sociale media inzetten
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
INFORMATIEAVOND 15 november 2016 HARTELIJK WELKOM.
Doelen behalen met activiteiten
Kennisoverdracht inclusie (Henk van de Pol)
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Bussines Model Innovator
Hoe bereiken we jongeren?
Ruim Baan, de professional in een nieuw jasje:
E-learning E-health & Domotica
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
Laat ik mij voorstellen:
Pilot Maatschappijwetenschap-pen
Consumenten-gedrag Online consument
Elvie Pepper 29 maart 2019.
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
Kennisoverdracht inclusie (Henk van de Pol)
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Je kan met de stukken zetten
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
bingo Een bingokaart maken. Teken een vierkant van 4 x 4 cm
Doelen Aan het einde van de les weten jullie:
Sociale media verslaving?
Transcript van de presentatie:

Op zoek naar 13 nieuwe collega’s. Hoewel we het niet nadrukkelijk mogen benoemen zoeken we jonge mensen Die een verandering / verjonging in de organisatie teweeg kunnen brengen.

Stoffig imago?

‘Gewaagde’ wervingscampagne waarmee we de gemeente positioneren als aantrekkelijke werkgever voor 1e en 2e stappers.

Social media campagne Website: www.ziningezeik.nl Doelgroep opgezocht

21 september selectiedag 150 kandidaten We draaien het om: kandidaten kiezen ons! Daarna strijden ze in opdrachten voor die felbegeerde baan

Na 3 weken campagne zitten we vol! Veel positieve reacties Ook de nodige negatieve

Lessons learned? Durf en zorg dat bestuur & directie aan boord is Investeer in goede campagne Groep enthousiastelingen bij elkaar zetten Onderschat het een beetje aan de voorkant