De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Social Media Reputation.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Social Media Reputation."— Transcript van de presentatie:

1 Social Media Reputation

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Conclusie  De reputatie die ‘sms proline’ heeft binnen het wereldje van de sociale media is quasi nul.

18 Social Media Reputation Bible  Relatie opbouwen tussen organisatie en stakeholders: Wie is de organisatie? Wat willen we als organisatie uitstralen? Hoe denken we als organisatie gezien te worden? Welk gevoel overheerst bij de stakeholders?

19 Social Media Reputation Bible  Gebruik maken van SERM ( Search Engine Reputation Management ) en ORM ( Online Reputation Management ): SERM: Negatieve zoekresultaten i.v.m. de organisatie worden weggedrukt ORM: In kaart brengen van het geuite beeld dat stakeholders hebben van een organisatie

20 De vijf stappen van ORM  Awareness creëren  Monitoring  Positionering bepalen  Handelen  Participeren

21 Awareness creëren  Op de hoogte zijn van uw online reputatie  Actief beheren van uw online reputatie

22 Monitoring  Luisteren naar wat er over uw bedrijf wordt gezegd  Waarde koppelen aan wat er over uw bedrijf gezegd wordt  Inventariseren: Welke woorden gebruik je als zoekcriteria Doelgroepanalyse i.f.v.  Analyseren Op basis van bron Op basis van inhoud Op basis van sentiment Op basis van actualiteit Op basis van activiteit

23 Positionering  Positionering ten opzichte van een bericht bepalen

24 Handelen  Aan elk gevonden bericht kan een reactie gekoppeld worden

25 Participeren  Uitbouwen van het online kanaal buiten de gebruikelijke middelen  Doelgroep gebruiken en betrekken bij bedrijfsprocessen

26 Vragen

27 Social Media Reputation Thank you for your attention, although it’s the social convention


Download ppt "Social Media Reputation."

Verwante presentaties


Ads door Google