COMMISSIE CONVERSIE OPTIMALISATIE HOE ZEND IK MIJN CASE IN?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het schrijven van een practicum verslag
Advertisements

PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Een biologisch onderzoek
Doel van deze workshop Het maken van een test plan (draaiboek) voor een usability test
Hoofdstuk 2 Het onderzoeksonderwerp formuleren en verduidelijken Methoden en technieken van onderzoek, 5e editie, Mark Saunders, Philip Lewis, Adrian.
Wetenschappelijke methode
Respons ervaringscertificaten beoordelen Aantal uitgezette certificaten: 81 Aantal teruggekregen certificaten: 45 Van 9 certificaten is bekend dat er geen.
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
HBO-I Conference Tour RUP| versie 1.0 | 18 maart 2010 RUP toegepast binnen DUO Een korte impressie hoe we binnen DUO RUP ingevoerd hebben (aan het.
A Datum: Namen Titel: (kort en bondig) Onderzoeksvraag: Hypothese:
Implementatie Normblad 8002
Prestatie-indicatoren voor procesveiligheid
Natuurwetenschappelijk verslag
Workshop Fondsen werven
informatiemanagement
Medmec04 Engagement.
4. Online strategie Internet scorecard
TREINVERBINDING Bram Bravenboer Nieuwe treinverbinding Breda- Oostende.
PSO. Praktisch school onderzoek.
Hoofd- en deelvragen sectorwerkstuk 4 mavo.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Thema 2 PLANTEN Basisstof 1 -De levenscyclus van een plant
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 12 Hafida El- Gharbaoui.
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ orde in de klas
Geneeskunde. Wat is een wetenschapper? ? Kwalitatief onderzoek Vragen die beginnen met Waarom, Welke, … Oriënteren kennis Kwantitatief onderzoek Vragen.
Format indiening casus 1 Toelichting voor invullen  Vul graag op slide 2 en 3 uw persoonlijke casus in en stuur deze graag vóór 1 maart in naar
Uitdagingen voor onderzoeker en respondent Het dagboek van het budgetonderzoek.
3. Waar denk je als eerste aan bij het woord “natuurkunde”? 2 a. Denk je al te weten welk profiel je gaat kiezen? Ja/nee.
SLB2 BIJEENKOMST 1 Stefan Schuur. Agenda bijeenkomst 1  Kennismaken met SLB-er  Kennismaken met elkaar  Afspraken maken  Groepsfoto maken.
Onderzoeksmonitor Benchmark Leasemaatschappijen 2016 Ilisia Marketingservice kondigt de uitvoering aan van het Benchmark Leasemaatschappijen 2016
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Het onderzoeksverslag
Procesverbetering in de Zorg
Anders kijken, anders doen
Benchmark Leasemaatschappijen 2017
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
SLB2 Bijeenkomst 1 Stefan Schuur.
Personeelstraining Typ hier uw thema.
1. Kan je objectief kijken?
Heatmap.
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
24 Deskundigen & deskundigheid
Voeg hier een foto van het product in
Natuurkunde-project Typ hier de titel van je project Jouw naam
Een strategie aanbevelen
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Cursus 2.3 Een Wereldeconomie Klas 2 KGT Lesweek 3
Cursus 2.3 Een Wereldeconomie Klas 2 BK Lesweek 3
Titel wetenschapsproject
Vernieuwd Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg
Een strategie aanbevelen
Titel van wetenschappelijk project
Titel van trainingspresentatie
Een strategie aanbevelen
Uw naam | Uw onderwijzer | Uw klas
Wetenschapsbeursproject
Benchmark Leasemaatschappijen 2018
Marketing Week 2, les 1 (dinsdag 19 september 2017)
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
PRAKTISCH LEAN MANAGEMENT
waar / niet waar ALLES WAT IK DOE MOET IN 1 KEER GOED GAAN
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
L’OREAL PPD WERKSET - FACEBOOK ADS.
HOE ZEND IK MIJN CASE IN?.
Een strategie aanbevelen
Transcript van de presentatie:

COMMISSIE CONVERSIE OPTIMALISATIE HOE ZEND IK MIJN CASE IN?

TEMPLATE VOOR INZENDING DUTCH CRO AWARDS 2018 Vul dit document in, sla het op onder de titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] en stuur het document met als onderwerp titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] naar info@ddma.nl We zien er naar uit je te verwelkomen op onze jaarlijkse DDMA CRO Awards uitreiking op donderdag 20 september vanaf 16.00u. Om ons een nog beter idee te geven van de CRO maturity van de organisatie, zouden we het op prijs stellen dat je aan de hand van onze benchmark: DDMA CRO Maturity Test aangeeft hoe CRO volwassen je organisatie is.

OVER DE INZENDER Bedrijfsnaam Naam Inzender Telefoon Email Vertel kort wat je bedrijf doet Score DDMA CRO Maturity test (optioneel) Voor welke categorie stuur je dit experiment in: Ads testing Mobile Conversion test Personalisation OVER DE INZENDER

HOE WAS DE SITUATIE VOORAFGAAND? Beschrijf in de volgende sectie de situatie, voordat het experiment van start ging.. (lees: control)

SCREENSHOT OUDE SITUATIE Plaats hier een screenshot van de oude situatie.

BESCHRIJVING OUDE SITUATIE Wat is de aanleiding voor deze test geweest? Noem hierin: website/app, Beschrijf kort welke verbetering jullie vermoedden. Op welke metric (of meerdere) was dit gebaseerd? Hoe hebben jullie de aanleiding ontdekt (bronnen, tools, ….)?

HYPOTHESE? Formulier kort en bondig jullie hypothese Een hypothese is een veronderstelling gemaakt op basis van beperkt bewijs die bewezen of ontkracht kan worden. Het is een startpunt voor verder onderzoek.

HOE IS DE NIEUWE SITUATIE? Beschrijf in de volgende sectie de gewijzigde situatie

SCREENSHOT NIEUWE SITUATIE Plaats hier een screenshot van de nieuwe situatie

BESCHRIJVING NIEUWE SITUATIE Wat is er aangepast?

OPZET EXPERIMENT Welke metric(s) werden aangehouden voor de performance van de oude situatie? Op welke metric is de noodzaak om te testen/veranderen gebaseerd? Hanteerden jullie ook andere metrics (b.v. micro-conversies) Was dit voor alle bezoekers gelijk? Of was er sprake van verschillende segmenten (b.v. bron, device,..)?

UITVOER EXPERIMENT Wat was de steekproefgrootte Welke statistische onderbouwing is aangehouden Wat is de tijdsduur van het experiment Welke resultaten heeft het experiment opgeleverd Hoe zijn de uitkomsten gecommuniceerd binnen het bedrijf? Hoe zijn ze geborgd? Is het experiment inmiddels afgelopen? Zo ja, is het ook geïmplementeerd? Wat was er nodig om het experiment te implementeren beschrijf hoe jullie het experiment hebben uitgevoerd: Welke databronnen? Welke segmenten? Welke Tools zijn er gebruikt? Beschrijf kort de rollen en de inspanning van de teamleden, die hebben meegewerkt aan dit experiment.

RESULTAAT Vul hier de resultaten van het experiment. Beschrijf ook wat je als meest waardevolle leerpunt hebt gekregen door het uitvoeren van dit experiment RESULTAAT Wat was de cijfermatige uitkomst van het experiment? Welke conclusie trokken jullie daar uit? Wat heeft het experiment opgeleverd? (geld, tevredenheid, kennis,...)

Wil je nog iets delen aanvullend aan voorgaande vragen? Geef hier overige informatie die je relevant acht in de beschrijving van de case OVERIG Wil je nog iets delen aanvullend aan voorgaande vragen?

HARTELIJK DANK Vul dit document in, sla het op onder de titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] en stuur het document met als onderwerp titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] naar info@ddma.nl We zien er naar uit je te verwelkomen op onze jaarlijkse DDMA CRO Awards uitreiking op donderdag 20 september vanaf 16.00u. Om ons een nog beter idee te geven van de CRO maturity van de organisatie, zouden we het op prijs stellen dat je aan de hand van onze benchmark: DDMA CRO Maturity Test aangeeft hoe CRO volwassen je organisatie is.