Uw bedrijf en de groei.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Organisatiekunde.
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
- Administratie - Analyse - Actie -
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Kiezen voor een economische studierichting: ECA of ECB  Belangstelling kunnen opbrengen voor (actuele) economisch - maatschappelijke problemen  Aanleg.
10 tips voor een gouden start Groeitips
1 Rol private equity in de NL economie •Groei en innovatie •Werkgelegenheid •Herstructurering van bedrijven en sectoren.
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Meten is weten, gissen is missen. Hoe staat het met uw liquiditeit?
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Workshop ‘Is er een toekomstige rol voor verkoopvrijwilligers’ 25 mei 2013.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Social media presentatie
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Drie sociaal ondernemers die geloven in samenwerken
Les: Ondernemings plan 2. LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Groeiprojecten identificeren ‘stap 7’ Welke projecten hebben het potentieel om de groeiambities waar te maken? -> laatste stap van de oriëntatiefase.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
OndernemersWerknemers Start eigen bedrijf Business/groei Support Loopbaanbegeleiding Individuele coaching Outplacement/2 e spoor Duurzame inzetbaarheid.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
LEEUW VAN DE EXPORT 2016 TIPS VAN DE JURY Dirk Van Steerteghem afdelingshoofd Internationale Handel.
Vernieuwing in het VMBO
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
DUURZAAM ONDERNEMEN in het bedrijfsleven Een gezond, winstgevend en succesvol bedrijf door duurzaam ondernemen (SPRINT) MARKETING EN COMMUNICATIE.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Beleid en regelgeving Les 2.
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Welkom op dag 2 van Jong Ondernemen
2017 – Digital Pixel Marketing
BTW = Belasting toegevoegde waarde
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Degene die de presentatie verzorgt
Een product of dienst verkopen
What will you do to change the
Welkom Havo 5..
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
Begroten & Budgetteren
Begroten & Budgetteren
Presentatie bedrijfsplan
liquiditeitsbegroting
Financiering Onderneming
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Ondernemerschap Jullie zijn gestart aan het laatste studiejaar en met nog een paar maanden te gaan komt een diploma steeds dichterbij. Om dit diploma te.
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Hoofdstuk De exploitatiebegroting (exploitatiebudget)
Examen SPL kerntaak 3 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Financieel 2.
Hoofdstuk Wat heeft een onderneming nodig
Titel van bedrijfsvergadering
Gepresenteerd door [Naam]
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
100% Subsidie Ontwikkeladvies 2019.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Uw bedrijf en de groei

Beste ondernemer, Deze presentatie kunt u als leidraad gebruiken voor het gesprek. Hierin staan de onderwerpen die voor ons belangrijk zijn. U hoeft de antwoorden niet in de presentatie op te nemen, maar kunt deze mondeling toelichten tijdens het kennismakingsgesprek. Het is natuurlijk mogelijk aanvullende informatie mee te nemen. Succes met de voorbereidingen. Wij kijken uit naar onze kennismaking.

Uw bedrijf Naam en vestigingsplaats bedrijf Oprichtingsdatum Wat was uw drijfveer om het bedrijf te starten? Producten/diensten (in hoofdgroepen) Wat is voor u het meest winstgevende product/productgroep Medewerkers Kunt uw een beschrijving geven van uw medewerkers?

Uw bedrijf Wat was de omzet en winst van het bedrijf in 2016 en 2017? Wat is de omzet en winst prognose voor 2018? Is er een liquiditeitsbegroting voor 2018? Inzicht in klantenbestand Hoe is uw klantenbestand samengesteld en hoe heeft zich dit ontwikkeld? Wat weet u van uw klanten? Wat maakt uw onderneming uniek? Wat heeft u extra te bieden ten opzichte van de concurrentie?

Financieringsbehoefte Welk bedrag denkt u nodig te hebben voor het realiseren van uw plannen? Waar is het geld voor bedoeld? Bijvoorbeeld : uitbreiding huidige activiteiten, aanboren nieuwe markten/producten/klanten, uitbreiden van acquisitie om de omzet te verhogen (mensen, marketing, social media, …) Binnen welk tijdsbestek verwacht u het bedrag te kunnen terugbetalen?

Ondernemerskennis en kunde Welke kennis en kunde heeft u en waar kunt u eventueel ondersteuning bij gebruiken? Bedrijfsplannen maken; Financiële onderbouwing, incl. liquiditeitsbegroting; Verkoop; Bedenken/ontwikkelen van nieuwe producten/diensten; Marketing en Social Media; HRM, incl. ontwikkeling medewerkers; IT-informatie; Anders, namelijk …