Annick, Amber, Ilsa en Melanie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Gezonde en ongezonde voeding
Advertisements

Voorlichting over overgewicht voor leerlingen van het VJM College
De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
we are young so let's set the world on fire we can burn brighter than the sun.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Welke trends komen terug
Suriname Soraya van Lomwel.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Wat is Dutch design week
Kleding Amber & Demi. Groep 7/8b..
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
de ouderbetrokkenheid vergroten
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Glow.
Glow.
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Facebook Skype Instagram Google+ Twitter Whatsapp Snapchat Messenger
Uitzending bijgewoond van een tv programma.
Utopia Milieu & ruimte.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Presentatie door: Ana,Simone,Lolita Voeding Dit is een voorbeeldje: Het is belangrijk om elke dag 2 stuks fruit en drie opscheplepels groenten te eten.
‘Cultuur in de spiegel’ Een Culinaire ‘Trip down Memory Lane’ voor senioren.
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Lekker en Gezond de Quiz
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Iedereen gebruikt social media.
BenFit; waarom? we geloven dat voor iedereen een gezond en gebalanceerd leven bereikbaar is de regie weer terug krijgen over je leven, lichaam en gewicht.
Social media.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
KNOPEN MET TOUWTJES HALLO WIJ ZIJN MAARTJE EN JELENA EN WIJ GAAN HET HEBBEN OVER SCOUBIDOU VEEL PLEZIER.
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Gewoonten rondom voedsel Wat kom je tegen?. Pak ‘m beet..  100 jaar geleden at je in Nederland aardappelen, groenten en als je ‘t rijk had soms een stukje.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Social media Van: Niene, Juliette, Bram, Niels en Mathijs.
Genotmiddelen Visser ‘t Hooft Lyceum Rijnsburg
Operationeel plan DIMAGINI
Loesmaye Ismay v.d Wiel. Kurtulus Kaplan. Merve Emik.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Vrouw zoekt man Door onze werkwijze is Liever prive één van de snelst groeiende dating sites van Nederland en dagelijks zijn er vele nieuwe aanmeldingen.
Groen op je bord.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Prediker 9: 7-9 Geniet van het leven! Geniet van wat je eet
Sociale media.
Ik ben Amber en ik ben 12 jaar oud.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Welkom Havo 5..
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Hoe krijg je de focus van de leerlingen op de chemie?
Vmbo 2 economie Ben jij een kritische koper ?
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Voel je wel in je vel !.
Kato bruyneels, Lore Driessens
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
ADL Les 1.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Korte inleiding + inhoudt
Ik wil jongeren in mijn bedrijf
Transcript van de presentatie:

Annick, Amber, Ilsa en Melanie DailyLife Annick, Amber, Ilsa en Melanie

Eten Zonder eten zouden wij niet kunnen overleven, maar door de jaren heen is het concept eten erg veranderd. Vroeger toen vonden mensen een bord met groenten, aardappelen en een stuk vlees genoeg en waren daar tevreden mee. Tegenwoordig zijn mensen steeds creatiever geworden en weten heerlijke dingen te creëren die er ook heel mooi uit zien. Ook al is eten heel lekker, toch moet je wel erg oppassen met wat je eet. Als je er een gewoonte van maakt om elke dag frituur te eten dan al je merken dat je huid er op achteruit gaat en zal je zeker een paar kilootjes aankomen. Toch kun je best wat ongezonds eten, maar je moet het wel balanceren met een stukje groente of fruit. Zoals je op deze fotocollage kan je zien dat het niet moeilijk is om dat te doen. Op onze blog zal je veel foto’s en recepten tegenkomen die te maken hebben met eten en hoe je een gezonde maaltijd kan maken en ook ervan kan genieten.

Sport Veel mensen vinden het nodig om te sporten ze denken een betere conditie te krijgen en misschien wel een goed figuur. Voor veel mensen is sporten vooral een actieve bezigheid, maar er zijn mensen die het ook om andere redenen doen. Één van die redenen is om contacten te leggen. Wie geregeld deelneemt aan sportactiviteiten, vooral in groepsverband, kan op die manier haar sociale leven verbeteren. Mensen ontmoeten nieuwe vrienden en hun sociale netwerk wordt groter. Ook voor veel mensen is afvallen een reden om te gaan sporten. Maar als je gaat sporten om af te vallen moet je wel opletten dat je ook je eet gewoontes aanpast. Er zijn veel mensen die dit vergeten en dus niet tevreden zijn met hun sport. Natuurlijk zitten er ook nadelen en voordelen aan namelijk: - Een belandrijk nadeel is tijdsgebrek - Een voordeel is betere conditie en je voelt je gezond In onze blog kunnen jullie dit onderwerp terug vinden. We posten ook af en toe foto’s over sport op onze insta.

Fashion Fashion en onze doelgroep (16 t/m 25 jaar) staan met elkaar in verband. De gemiddelde jonge vrouw geeft in haar leven ongeveer 161.782 euro uit aan kleding. Dit is veel meer dan vroeger, dit komt onder andere doordat het uiterlijk een belangrijkere factor is geworden voor jonge vrouwen. De reden hiervoor is deels het opkomen van social media, zoals youtube en instagram. Anno 2017 kijken veel jonge vrouwen naar vloggers. Vloggers promoten bepaalde kleding, waardoor jonge vrouwen geneigd zijn om sneller te consumeren. Ook hebben kledingswinkels instagram, facebook, snapchat, twitter etc. Hierop tonen zij de kleding die ze verkopen en worden jonge vrouwen sneller getriggerd om te consumeren. Ook speelt online verkoop een belangrijke factor. Jonge vrouwen willen er tegenwoordig zo verzorgd mogelijk uit zien, omdat zij hun een goede indruk willen geven. Wij als Daily life besteden aandacht aan fashion; kleding, tassen, schoenen, sieraden etc. Door onze doelgroep op de hoogte te stellen over de laatste trends, willen wij hen inspireren en amuseren.

Make-up Tegenwoordig is het dragen van make up erg in. Veel meer meiden dragen make up en willen er ‘gefleekt’ uit zien. er wordt veel gebruik gemaakt van social media om te showen welke producten er gebruikt worden en wat het eindresultaat is. Er zijn populaire musthaves die veel meiden hebben en/of willen gebruiken, zoals op de afbeeldingen hierboven. Foundation wordt gebruikt als basis en daarna de cream en powder contour. Highlighter is ook erg populair geworden die in verschillende kleuren en merken worden aangeboden. Je ogen mooi maken en laten sprankelen met een mooi oogschaduwpallet, en natuurlijk de lippen een mooie teint geven. Als finishing touch wordt er nog een fixspray aangebracht zodat de make up er natuurlijk uit gaat zien en ook dat de make-up goed blijft zitten. Make up is een van onze onderwerpen waarover wij bespreken op onze blog. Wij vinden het leuk om ons zelf op te maken maar ook inspiratie op te doen van andere meiden. Dit was nog maar de intro maar op onze blog kan je later nog veel meer vinden.