TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA MINDER GESCHIKT VOOR LEDENWERVING WEL NOG STEEDS INSTRUMENT VOOR REDACTIONELE ARTIKELEN T.B.V. CONCERTEN VAN BELANG IS TE WETEN WIE JUISTE PERSOON IS BIJ UITGEVERIJ (RELATIE OPBOUWEN) INDIEN WEINIG ANIMO VOOR PLAATSING VAN ARTIKELEN, VERHAAL HALEN WAAROM NIET!
SPONSOREN EN DONATEURS Informeren via Nieuwsbrief (2x per jaar) Minimaal 1x per jaar bezoeken voor persoonlijk contact Eigen contactpersoon binnen het koor Ook dit instrument minder geschikt voor ledenwerving SPONSOREN EN DONATEURS INFORMEREN VIA NIEUWSBRIEF (2x PER JAAR) MINIMAAL 1x PER JAAR BEZOEKEN VOOR PERSOONLIJK CONTACT EIGEN CONTACTPERSOON BINNEN HET KOOR OOK DIT INSTRUMENT IS MINDER GESCHIKT VOOR LEDENWERVING
LEDENWERVING INZET DOOR EIGEN KOORLEDEN (ACTIEF BELEID OP UITZETTEN) TIJDENS BRADERIEEN MINI OPTREDENS MET EEN KLEIN KOOR (A CAPELLA WERKEN) TIJDENS MINI OPTREDENS SCANNEN WIE ER GEÏNTERESSEERD IS (AANSPREKEN) DOOR MIDDEL VAN FLYERS GERICHT DOELGROEP BENADEREN EN LIEFST AANSPREKEN
Ledenwerving 2.0
Social media Facebook Twitter Instagram
Inzetten van social media Doelgroep bepaling Content Werking Facebook
Voorbeeld
Voorbeeld
Inzetten van social media Frequentie Effect Vragen?