TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Implementatie van de UNCO-MOB
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Marketingcommunicatiemix
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Ronde tafel 19 januari Missie o2 consult Missie »Onze missie bestaat erin om bij de planning en de uitvoering van projecten »die verband houden.
Arteveldehogeschool Office management
Belang van sociale netwerken in dringende geneeskundige hulpverlening
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Concerti Fetti Bezoek een live-optreden van een voor jou niet voor de hand liggende artiest.
Social Media.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
1 Stand van zaken. Werkgeversaanpak 2 Vanuit 1 loket: Ontzorgen en kwalitatieve dienstverlening aanbieden op diverse gebieden vanuit het concern. Dienstverlening.
Evenementencommissie RCU Zwolle
Studentencongres Reclame en PR.
Inbound Marketing Plan
Social media presentatie
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
WOW: enqueteren bij Jumbo
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 7 Stakeholderanalyse, wenselijkheid en haalbaarheid en vooruitblik elevatorpitch.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
VSV Ouderbetrokkenheid Commerciële beroepen & Juridische beroepen Francien Baltussen Marcel Verstraeten 10 december 2015 Niet alle verzuimers vallen uit.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Eindpresentatie Digital Marketing
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Meer communiceren met een klein budget
Campagne taalvaardigheid
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
2017 – Digital Pixel Marketing
Social Media & Sport Deel I
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Planning zorgcampagne
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Werkgroep Communicatie
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Sociale media Beeldgebruik
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA MINDER GESCHIKT VOOR LEDENWERVING WEL NOG STEEDS INSTRUMENT VOOR REDACTIONELE ARTIKELEN T.B.V. CONCERTEN VAN BELANG IS TE WETEN WIE JUISTE PERSOON IS BIJ UITGEVERIJ (RELATIE OPBOUWEN) INDIEN WEINIG ANIMO VOOR PLAATSING VAN ARTIKELEN, VERHAAL HALEN WAAROM NIET!

SPONSOREN EN DONATEURS Informeren via Nieuwsbrief (2x per jaar) Minimaal 1x per jaar bezoeken voor persoonlijk contact Eigen contactpersoon binnen het koor Ook dit instrument minder geschikt voor ledenwerving SPONSOREN EN DONATEURS INFORMEREN VIA NIEUWSBRIEF (2x PER JAAR) MINIMAAL 1x PER JAAR BEZOEKEN VOOR PERSOONLIJK CONTACT EIGEN CONTACTPERSOON BINNEN HET KOOR OOK DIT INSTRUMENT IS MINDER GESCHIKT VOOR LEDENWERVING

LEDENWERVING INZET DOOR EIGEN KOORLEDEN (ACTIEF BELEID OP UITZETTEN) TIJDENS BRADERIEEN MINI OPTREDENS MET EEN KLEIN KOOR (A CAPELLA WERKEN) TIJDENS MINI OPTREDENS SCANNEN WIE ER GEÏNTERESSEERD IS (AANSPREKEN) DOOR MIDDEL VAN FLYERS GERICHT DOELGROEP BENADEREN EN LIEFST AANSPREKEN

Ledenwerving 2.0 

Social media Facebook Twitter Instagram

Inzetten van social media Doelgroep bepaling Content Werking Facebook

Voorbeeld

Voorbeeld

Inzetten van social media Frequentie Effect Vragen?