Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Advertisements

Wereldkaart met oudercontacten wereldwijd
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Deirdre Beneken genaamd Kolmer & Ellen Willemse
Docent medmec = Wil Adolfs
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Da Vinci College ontwerpen Programma 8 maart
Workshop ondersteunen eigen regie van de patiënt: Jeroen Havers Angela de Rooij 4 december 2014.
OFC28 mediawijsheid les 4.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Politieke partijen en populisme
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
Opdracht workshop.  Maak met je groepje 2 filmpjes over de verblijfsfase  1 filmpje zoals het hoort en 1 filmpje met verborgen fouten erin.
Een rekenopdracht maken (een tallen)
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
Aardrijkskunde Gesteente op aarde.
Thema 2, week 1.5 Instructiestrategie samenwerkend leren en basisomgangsvormen 29 september 2014 Periode 1 KOP
Opvoedstijlen en interculturele communicatie les 4
LOB normen en waarden Wat wil ik?.
Les 7 Verantwoorden, legitimeren en professionaliseren.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Week 6 Docent: COMMUNICATIE. Huiswerk Opdracht 3 Hoe is het gegaan? Wat viel je op? Vragen over de theorie.
Plancyclus, les 4  Actualiteit  Vragen naar aanleiding van vorige les  Vragen over hoofdstuk 4 en 5  Observeren met een plan; het verschil tussen observeren.
IK ZIE, IK ZIE, WAT JIJ NIET ZIET
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ orde in de klas
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Kwaliteitszorg
Wat gaan we vandaag doen?
Acceptatie en Adoptatie Thema Technologie bij jezelf: 1A_TVB01
Creatief schrijven.
Communicatie 3e les.
Kwaliteitszorg
Opdracht voor Orienterende stage EA2X0
Opdracht interviewen ouderen en technologie
Psychologie Les 1: Introductie.
Studiedag FEBE Weldoen bij persoonlijke dilemma’s…
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
ZGK les 3 zorg en begeleidings behoeften
humor in reclame, werkt dat ?
Dinsdag 15 december 2015 Ranjana de Vries
Workshop H – Hoe maak je onderwijs in een leerbedrijf?
Nee Zeggen!.
Een “gezonde kijk” op je werkomgeving
E-learning E-health & Domotica
Opdracht interview Ouderen & Technologie
Observeren Les 1.
E-health domotica E-learning
Diversiteit en integratie
Onderwijsinnovaties in versnelling
Begeleiden les 1.
E health, Domotica en E-learning
E-health en Domotica Les 5.
Duurzame inzetbaarheid in de praktijk
Acceptatie en Adaptatie 1A_TVB01
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Observeren rapporteren
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
België: samenwerking met Nederland
Kritiek geven en krijgen
Les 6: non-verbale communicatie
Anatomie en Fysiologie
Jullie opdracht Bereid in groep een presentatie voor van 5 minuten rond de onderzoeksstrategie waarin je jou verdiepte Inhoud Wat houdt de strategie.
ENERGIEBESPARINGSPLAN
Training Observeren Kijken naar kinderen en leerkrachten
Transcript van de presentatie:

Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01

Doelstelling: De student is zich bewust wat het effect is van de ontwikkelingen van technologie in de zorg. De student kan onderbouwen welke toegevoegde waarde technologie kan hebben in de verschillende praktijksituaties. De student formuleert een persoonlijke visie over technologie in de zorg. De student kan deze visie ook onderbouwen.

Hoe en wat? Onderstaande de vragen klassikaal bespreken:   Hoe zal de inzet van technologie de zorg kunnen verrijken ? Wat is mijn visie over de inzet van technologie in de zorg?

Beantwoord individueel onderstaande vragen: Wat vind ik van de inzet van technologie in de zorg? Wat is de toegevoegde waarde voor de zorgvrager? Wat is de toegevoegde waarde voor mantelzorger? Wat is de toegevoegde waarde voor mij? Wat is de toegevoegde waarde voor een zorgorganisatie? Wat vraagt dit van de zorgvrager? Wat vraagt dit van de mantelzorger? Wat vraagt dit van mij? Wat vraagt dit van een zorgorganisatie? Wat heb ik nodig om deze visie te vertalen naar de praktijk?  

Opdracht: Bespreek de antwoorden van de vragen uit de vorige dia in groepjes van 4 ,onderbouw jouw antwoorden. Kijk in de health hub/internet wat je allemaal ziet aan technologie en kijk of dit je antwoorden nog beïnvloed. Bespreek dit met je groepje. Maak een presentatie aan de hand van de uitgewerkte vragen . Je bent vrij in hoe je hier in vulling aan geeft, wees creatief.