Communicatie Christel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Agenda VoIP inleiding VoIP techniek Risico’s VoIP Oplossing risico’s VoIP Voordelen VoIP Demo VoIP software.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Stakeholderchart een kaart van belangen…
Usability analyse.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Presentatie nieuwe media
Thema Hoe maakt kennisdelen je werk/functioneren: leuker Efficiënter Beter Meer gedragen.
Marketing Werkgroep 6.
Een leertraject voor SLBers SLB met DRIVE
MAO-model voor publieksvergroting: Theoretische uiteenzetting en practische implicaties Mia Stokmans Universiteit van Tilburg, Faculteit Communicatie.
"Hoe klantenbinding de waarde van uw onderneming kan maximaliseren”
Functioneel Ontwerp.
Social Media.
Welkom bij de 4e workshop over:
Commercieel Manager totaljobs.nl
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
Branche analyse Boekhandels 2014
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
VAARDIG SAMENWERKEN IN HET VRIJWILLIGERSWERK
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Loyaliteit begint met een warm welkom
Web service Lucinda Barendse Dennis Kanters Sjoerd Ouweneel
Iedereen gebruikt social media.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Kwaliteit. Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal.
Ontwikkel je interesse Paden in de ICT. Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
3 t/m 14 oktober Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
PERSONAS Rogier van der Linde, UX DESIGN FRAMEWORK 2 ISO framework YOU ARE STILL HERE.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Internet of Things (IoT)
‘Quote die de persona in een zin weergeeft of typeert”
Het loopt niet zoals we verwachten
Internetmarketing en oefentoets
Opdracht 1 communicatietheorie
Big Data.
Big Data.
Economie en ondernemen
Leidinggeven voor eerste verkoper
Presentatie en marketing
Consumentengedrag Les 2: Consumentengedrag (paragraaf 1.1 – 1.3)
Social media voor statenleden/politici
Productnaam.
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Persona’s maken, hoe doe je dat?
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Communicatie Christel Gebruik een realistische naam, geen naam van een collega of een functie naam. Bijvoorbeeld Communicatie Christel Schets hier een eerste indruk van de persona NAAM: Wat voor soort personage is het? BESCHRIJVING: QUOTE: Vermoedelijke educatie Leg een of twee uitspraken vast die zo uit de mond van de persona zouden kunnen komen. Wie is het: Schets het persoonlijke profiel, leeftijd, locatie, functie, wat voor soort persoon is het? Denk hierbij aan een of meerdere persona's uit het segment. Vul hier de naam in bijvoorbeeld: Communicatie Christel Welke doelen: Welke attitude: Verlangen Wat is de ultieme motivator, drijfveren? Wat zijn (latente) behoeftes en verlangens? Wat is hun standpunt? Wat is de verwachting, perceptie van de service, het bedrijf of merk. Wat motiveert de persona om naar de website te gaan, naar de winkel of hoe gebruiken ze de service. Welke gedrag: Werkelijke gedrag Wat doen ze? Schets verhalen over hun gedrag tijdens het gebruik van een dienst, product of site. Hun kanaalgebruik voor verschillende behoeften (internet, bezoeken van vergelijkbare sites, mobiel, sociale media). Wat werkt voor hun goed, wat zijn hun frustraties, wat houdt hun tegen om een ​​functie, dienst of product te kiezen? Welke trends, mindstyles (mindset) of andere indicatoren zijn van toepassing op deze persona? Hoe belangrijk zijn functionele, emotionele of andere voordelen? Zijn het snelle of langzame beslissers, waarom en hoe weet je dat? Beslissen ze op basis van feiten of gevoel en hoe weet je dat? www.businessvisie.nl