Welkom.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Programma Sociaal Domein Project AWBZ-Wmo April 2014.
Advertisements

EDSO Software. Wat is de nmegids?  Een online catalogus van uw producten en lessen.  De mogelijkheid voor scholen om in te schrijven:
18 september 2012 Aanbesteding Verdiepingsdiagnostiek Voorlichtingsbijeenkomst.
INFOSESSIE STAGE & STAGEREGISTRATIE
Decentralisaties op Walcheren
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
Informatiebijeenkomst subsidie cultuur 2013 – 2016 , 3e tender Raymond Tassenaar adviseur subsidieverlening 8 oktober 2014.
Stap 1: Keuzes in regionale samenwerking VNG Project - Declaratie Jeugd
Regionale samenwerking 3D Jeugdzorg Wmo/Awbz Participatie.
Inkopen & Aanbesteden bij Zaanstad
Welkom Veldanalyse Contractering Programma veldanalyse 12 mei  Welkom en toelichting programma  De projectgroepen  Doel veldanalyse  Invoering.
Nelleke Flick Directeur
Informatiebijeenkomst aanbestedingen 2016 Sociaal Domein Fryslân
Bijeenkomst Overlegtafel Leidse regio 30 juni 2015.
Definitief prijsvoorstel BW 2016
Keuzes in regionale samenwerking Eerste verkennende regiobijeenkomst declaratieprocessen.
Kick off bijeenkomst Inkoop Wmo augustus 2015.
Agenda Waar voor dienen de productcodes? Uitgangspunten
Gemeentelijke monitor Sociaal Domein
Informatiebijeenkomst Openbare Aanbesteding Kleine Aanbieders
Bijeenkomst Overlegtafel Leidse regio 1 oktober 2015.
Wmo zorg & ondersteuning in 2015.
Informatiebijeenkomst aanbestedingen 2016 Sociaal Domein Fryslân Wat is de rol van Sociaal Domein Fryslân? Dinsdag 16 juni 2015.
Werkgroep integrale bekostiging Jeugd Inrichting sturing en bekostiging Werkgroepinzichten vertalen naar de praktijk.
Regionaal Transitiearrangement Jeugdzorg Zuid Limburg.
Inkoop Jeugdhulp 2017 Contractering (regionale) jeugdzorg per 1 januari 2017.
Financiën 3 decentralisaties 1 e half jaar 2015 Valkenburg aan de Geul.
TOELICHTINGEN BIJ STAP 1 Toelichting Projectnaam van het sectorplan Geef het project een logische naam van maximaal 50 tekens inclusief spaties. Toegestaan.
Pgb processen CZ zorgkantoren Midas van den Berk.
MONITOR SOCIAAL DOMEIN Geheel Onderwerpen WMO algemeen WMO onderwerpen Financiën WMO Jeugd algemeen Jeugd onderwerpen Financiën jeugd participatiewet.
INKOPEN EN STUREN OP RESULTATEN JEUGDHULP GEMEENTE BRUNSSUM Maureen Schonewille Adviseur Vilans 8 maart 2016.
WALCHEREN VOOR ELKAAR DE IMPLEMENTATIEBIJEENKOMST AMBULANT EN DAGBESTEDING Vrijdag 4 maart 2016 Tijd: van 9.00 tot uur Locatie: Raadszaal in Gemeentehuis.
Inkoop Jeugdhulp Zuid-Drenthe 2017 en verder. Jeugdhulp Zuid-Drenthe Samenwerkingsverband Zuid Drenthe: ‒ Hoogeveen; ‒ De Wolden; ‒ Meppel; ‒ Westerveld;
Transities sociale domein VV Uitleg Introductiefilmpje roltraproltrap Kanteling Het gesprek Begrippen.
Jeugdhulp: zo doen we dat in de gemeente Brunssum, samen in Parkstad Limburg én Zuid-Limburg! Presentatie raadsinformatieavond 16 september.
Inkoop Wmo en Jeugd Wendy van Beek - Projectleider 7 juni 2016.
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2017 Zorgkantoor Midden IJssel.
Actualiteiten decentralisatie jeugdzorg 2 april 2013.
Informatiebijeenkomst Aanbesteding Jeugdwet en Wmo 2017 Noord/Midden-Drenthe.
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
Financiën 3 decentralisaties
WOG Opening Verslag vorige keer
Bijeenkomst advies- & cliëntenraden Inkoop 2018 – Jeugdhulp & Wmo (inclusief Beschermd Wonen) Welkom!
Aanbesteding jeugdteams
Europese aanbesteding management- voorziening
Inkoop Jeugdhulp Aanbestedingskader 9 december 2017.
Bijeenkomst zorgtafel J&O
Strijken stuw Linne.
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Welkom.
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Onderhoud DVM-systemen WNZ zaaknr
Welkom bij consultatie- bijeenkomst
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Webinar SharePoint Standaard Werkstromen
Marktconsultatie: Integrale crisishulp in Zuid-Limburg 27 juni 2018
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
POP 3 Flevoland Niet-productieve investeringen water
Wat doet het Wmo-toezicht?
Informatiebijeenkomst aanbesteding regionale resultaatgerichte inkoop
Toelichting Wmo DVO en bijlagen
Startbijeenkomst aanbesteding hulp bij het huishouden
POP 3 Flevoland Trainingen, Workshops, Ondernemingscoaching en Demonstraties Roelof Noord 7 november 2018.
Toelichting Jeugd:DVO en bijlagen
Update Wmo Raad Twents ondersteuningsmodel woensdag 24 oktober 2018
Aanleiding: Vanaf 2015 inkoop/verwerving professionele ondersteuning voor de deelnemende gemeenten door gemeente Maastricht voor zowel de inkoop jeugdhulp.
Informatiebijeenkomst Inkoop NMD maart
Opdracht 2 bij EX16/20: Ondersteuningsplan vaststellen en onderbouwen
Informatiebijeenkomst Buurtteams Amsterdam & Aanvullende ondersteuning Wmo 9 en 18 september 2019.
Transcript van de presentatie:

Welkom

Agenda Voorstellen deelnemers Gemeente Wat is Negometrix? Waarom deze keuze, voordelen? Inlogpagina account aanvraag Eerste deelinschrijving, Tenderbeschrijving, Documenten 2018 Evaluatie inschrijving Tweede deelinschrijving, Tarievenblad Vragen?

Wat is Negometrix? Digitaal aanbestedingsplatform Basisinschrijving zorgaanbieders 2018 Voordeel is een volledig digitaal proces, inzichtelijk proces voor iedereen uniform Contractmodule geeft Business Intelligence Aanbieder heeft eigen kluis met documenten Inschrijving gratis voor zorgaanbieders evenals de gratis helpdesk Negometrix

Negometrix account aanmaken

Registreer

Tenderbeschrijving Deze tender beschrijft de inkoopprocedure van jeugdhulp, ambulante Wmo en Beschermd Wonen door de gemeente Maastricht. Voor de inkoop van jeugdhulp hebben de 18 gemeenten in Zuid-Limburg gekozen voor een gezamenlijke inkoop door middel van een centrumgemeenteconstructie. Er is een centrumregeling opgesteld voor de periode 2015-2018, dat is vastgesteld door de gemeenteraad op dinsdag 16 september 2014. Dit geldt niet voor ambulante jeugdzorg bij de gemeente Brunssum. Voor Beschermd Wonen (Wmo) geldt dat de gemeente Maastricht is aangewezen als centrumgemeente voor de gemeenten Maastricht- Heuvelland en de Westelijke Mijnstreek. De centrumgemeente Maastricht verzorgt hiervoor naast de inkoop ook het contractmanagement, de administratie, e.d..   Voor ambulante Wmo geldt dat de gemeente Maastricht als centrumgemeente de inkoop verzorgt voor Maastricht en Heuvelland. Gemeente Maastricht vervult daarbij het contractmanagement en de financiële administratie voor de gemeenten Maastricht en Valkenburg aan de Geul. Voor de overige Heuvellandgemeenten ligt deze taak bij het Zorg-Lokaal. De basisinschrijving heeft betrekking op de Samenwerkingsovereenkomst en de Dienstverleningsovereenkomst. Het hangt als een paraplu boven de individuele deelinschrijving. De basisinschrijving bevat dezelfde stukken zoals gebruikt voor de contractering voor 2017. Op enkele punten is de looptijd of de tekst inhoudelijk aangepast. De basisinschrijving is geldig tot en met 2018, is voor alle partijen gelijk en dient getekend te worden door alle partijen die willen deelnemen aan de bestuurlijke aanbesteding als ZiN-aanbieder (lees: Zorg in Natura-aanbieder). Voor meer informatie kan de website Sociaal Domein geraadpleegd worden.

Planning De inschrijving start 16 oktober en sluit 30 november om 16.00 uur. Publicatie van het tendernummer volgt 16 oktober op de website Nadat u de basisinschrijving heeft ingediend en deze door ons akkoord is bevonden, ontvangt u vanuit Negometrix de uitnodiging(en) voor de deelinschrijving. Deze deelinschrijving zal bestaan uit Bijlage 1 (Arrangementstarieven 2018) en Bijlage 2 (Prijs & Prestatie). Na ontvangst en acceptatie van de ondertekende deelinschrijving is het aanbestedingsproces afgerond. De opdracht wordt dan, onder voorbehoud van juridische procedures, gegund aan de inschrijver. Tijdens de toets op juistheid en volledigheid kan het zijn dat de gemeente contact met u opneemt om de aanbesteding te verduidelijken. Voor de bestaande zorgaanbieders, die ook al gecontracteerd waren/zijn in 2017, betekent de inschrijving voor de(ze) basisinschrijving en de deelinschrijving een verlenging van de Samenwerkings- en Dienstverleningsovereenkomst. NB: Incomplete inschrijvingen en inschrijvingen ontvangen na de uiterlijke inschrijftermijn nemen wij onder voorbehoud niet meer in behandeling. Bovendien mogen bij de rubriek "Stel vraag aan inkoper" geen documenten worden geüpload waarin meerdere vragen worden gesteld. Indien dit toch gebeurt, worden deze vragen niet in behandeling genomen.

Documenten

Uitleg Documenten Vragengroep 1.1. Aanvraag om in aanmerking te komen voor Jeugd, Wmo en Beschermd Wonen 1.2. Samenwerkingsovereenkomst 2018 * 1.3. Dienstverleningsovereenkomst 2018 1.4. Bijlage 3 Kwaliteitseisen en overige inhoudelijke randvoorwaarden 1.5. Bijlage 4 Declaratieprotocol 1.6. Bijlage 5 Rapportages en evaluaties 1.7. Bijlage 6 Uitsluitings- en beëindigingsgronden 1.8 Bijlage 7 Social Return: Regeling “Werk maken van Werk” 1.9. Bijlage 8 Afkortingen 1.10. Toestemmingsverklaring derde 1.11. Principes voor goed bestuur en toezicht in Nederland  

Belangrijk; vragen van toelichting Vragen tijdens de tender Technische vragen kunnen gesteld worden aan de helpdesk van Negometrix Inhoudelijke vragen ALLÉÉN digitaal via de link bv: Vraag & Antwoord bij: Stel vraag aan inkoper Vragen enkelvoudig stellen en géén documenten met meerdere vragen uploaden. Antwoorden worden voor iedereen zichtbaar gepubliceerd.

Evaluatie Iedere inschrijving zal worden geëvalueerd. Stuur geen onvolledige inschrijving in, je kunt zelf zien of alles vragen en uploads compleet zijn. De inschrijving hoeft niet onmiddellijk te worden afgerond en de inschrijving kan tussentijds worden opgeslagen.  Let op! De documenten dienen in hetzelfde format als één bestand te worden geüpload.  U dient enkel de benodigde velden in te vullen. Door u eventueel gemaakte (geschreven) aanvullingen maken het document ongeldig.

Tweede deelinschrijving, Tarievenblad Tarievenblad apart voor Jeugd, Ambulante begeleiding en Beschermd Wonen. Verzending zo snel mogelijk na vaststelling van de tarieven door het college Maastricht, inclusief de getekende samenwerkingsovereenkomst Onder juridisch voorbehoud is de contractering 2018 rond.

Contractmodule Document archivering zowel voor Gemeente als aanbieder Inzicht contracten bijvoorbeeld voor aangesloten gemeente, beleidsmedewerkers, toegangen Verwijsgids actueel per 1 januari 2018

Bedankt voor uw aandacht