Welkom
Agenda Voorstellen deelnemers Gemeente Wat is Negometrix? Waarom deze keuze, voordelen? Inlogpagina account aanvraag Eerste deelinschrijving, Tenderbeschrijving, Documenten 2018 Evaluatie inschrijving Tweede deelinschrijving, Tarievenblad Vragen?
Wat is Negometrix? Digitaal aanbestedingsplatform Basisinschrijving zorgaanbieders 2018 Voordeel is een volledig digitaal proces, inzichtelijk proces voor iedereen uniform Contractmodule geeft Business Intelligence Aanbieder heeft eigen kluis met documenten Inschrijving gratis voor zorgaanbieders evenals de gratis helpdesk Negometrix
Negometrix account aanmaken
Registreer
Tenderbeschrijving Deze tender beschrijft de inkoopprocedure van jeugdhulp, ambulante Wmo en Beschermd Wonen door de gemeente Maastricht. Voor de inkoop van jeugdhulp hebben de 18 gemeenten in Zuid-Limburg gekozen voor een gezamenlijke inkoop door middel van een centrumgemeenteconstructie. Er is een centrumregeling opgesteld voor de periode 2015-2018, dat is vastgesteld door de gemeenteraad op dinsdag 16 september 2014. Dit geldt niet voor ambulante jeugdzorg bij de gemeente Brunssum. Voor Beschermd Wonen (Wmo) geldt dat de gemeente Maastricht is aangewezen als centrumgemeente voor de gemeenten Maastricht- Heuvelland en de Westelijke Mijnstreek. De centrumgemeente Maastricht verzorgt hiervoor naast de inkoop ook het contractmanagement, de administratie, e.d.. Voor ambulante Wmo geldt dat de gemeente Maastricht als centrumgemeente de inkoop verzorgt voor Maastricht en Heuvelland. Gemeente Maastricht vervult daarbij het contractmanagement en de financiële administratie voor de gemeenten Maastricht en Valkenburg aan de Geul. Voor de overige Heuvellandgemeenten ligt deze taak bij het Zorg-Lokaal. De basisinschrijving heeft betrekking op de Samenwerkingsovereenkomst en de Dienstverleningsovereenkomst. Het hangt als een paraplu boven de individuele deelinschrijving. De basisinschrijving bevat dezelfde stukken zoals gebruikt voor de contractering voor 2017. Op enkele punten is de looptijd of de tekst inhoudelijk aangepast. De basisinschrijving is geldig tot en met 2018, is voor alle partijen gelijk en dient getekend te worden door alle partijen die willen deelnemen aan de bestuurlijke aanbesteding als ZiN-aanbieder (lees: Zorg in Natura-aanbieder). Voor meer informatie kan de website Sociaal Domein geraadpleegd worden.
Planning De inschrijving start 16 oktober en sluit 30 november om 16.00 uur. Publicatie van het tendernummer volgt 16 oktober op de website Nadat u de basisinschrijving heeft ingediend en deze door ons akkoord is bevonden, ontvangt u vanuit Negometrix de uitnodiging(en) voor de deelinschrijving. Deze deelinschrijving zal bestaan uit Bijlage 1 (Arrangementstarieven 2018) en Bijlage 2 (Prijs & Prestatie). Na ontvangst en acceptatie van de ondertekende deelinschrijving is het aanbestedingsproces afgerond. De opdracht wordt dan, onder voorbehoud van juridische procedures, gegund aan de inschrijver. Tijdens de toets op juistheid en volledigheid kan het zijn dat de gemeente contact met u opneemt om de aanbesteding te verduidelijken. Voor de bestaande zorgaanbieders, die ook al gecontracteerd waren/zijn in 2017, betekent de inschrijving voor de(ze) basisinschrijving en de deelinschrijving een verlenging van de Samenwerkings- en Dienstverleningsovereenkomst. NB: Incomplete inschrijvingen en inschrijvingen ontvangen na de uiterlijke inschrijftermijn nemen wij onder voorbehoud niet meer in behandeling. Bovendien mogen bij de rubriek "Stel vraag aan inkoper" geen documenten worden geüpload waarin meerdere vragen worden gesteld. Indien dit toch gebeurt, worden deze vragen niet in behandeling genomen.
Documenten
Uitleg Documenten Vragengroep 1.1. Aanvraag om in aanmerking te komen voor Jeugd, Wmo en Beschermd Wonen 1.2. Samenwerkingsovereenkomst 2018 * 1.3. Dienstverleningsovereenkomst 2018 1.4. Bijlage 3 Kwaliteitseisen en overige inhoudelijke randvoorwaarden 1.5. Bijlage 4 Declaratieprotocol 1.6. Bijlage 5 Rapportages en evaluaties 1.7. Bijlage 6 Uitsluitings- en beëindigingsgronden 1.8 Bijlage 7 Social Return: Regeling “Werk maken van Werk” 1.9. Bijlage 8 Afkortingen 1.10. Toestemmingsverklaring derde 1.11. Principes voor goed bestuur en toezicht in Nederland
Belangrijk; vragen van toelichting Vragen tijdens de tender Technische vragen kunnen gesteld worden aan de helpdesk van Negometrix Inhoudelijke vragen ALLÉÉN digitaal via de link bv: Vraag & Antwoord bij: Stel vraag aan inkoper Vragen enkelvoudig stellen en géén documenten met meerdere vragen uploaden. Antwoorden worden voor iedereen zichtbaar gepubliceerd.
Evaluatie Iedere inschrijving zal worden geëvalueerd. Stuur geen onvolledige inschrijving in, je kunt zelf zien of alles vragen en uploads compleet zijn. De inschrijving hoeft niet onmiddellijk te worden afgerond en de inschrijving kan tussentijds worden opgeslagen. Let op! De documenten dienen in hetzelfde format als één bestand te worden geüpload. U dient enkel de benodigde velden in te vullen. Door u eventueel gemaakte (geschreven) aanvullingen maken het document ongeldig.
Tweede deelinschrijving, Tarievenblad Tarievenblad apart voor Jeugd, Ambulante begeleiding en Beschermd Wonen. Verzending zo snel mogelijk na vaststelling van de tarieven door het college Maastricht, inclusief de getekende samenwerkingsovereenkomst Onder juridisch voorbehoud is de contractering 2018 rond.
Contractmodule Document archivering zowel voor Gemeente als aanbieder Inzicht contracten bijvoorbeeld voor aangesloten gemeente, beleidsmedewerkers, toegangen Verwijsgids actueel per 1 januari 2018
Bedankt voor uw aandacht