TOOL MEDIA DESIGN Onderwerp van de les.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoogbegaafdheid: Een Uitdaging!
Advertisements

Sander Claassen Nationale Wiskunde Dagen 2012
Provincie Limburg Workshop mentorschap 17/5/2013
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Train de trainer Levensboeken Beatrijs Van der Heijden
Scholing NPZE 6 maart 2014 Omgaan met rouw en verlies
Sander Claassen Nationale Wiskunde Dagen 2012
De sitemap. Structuur? Ok, maar voor de rest……. S a a i !
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Pia Terstroet (Terpm) Mail: Wiki:
oktober MedMec01 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media en.
Pia Terstroet (Terpm) Mail: Wiki: In.
Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
3600 feedback kwaliteit BPV Kwaliteitsspiegel
Vervolgbijeenkomst 3 Feedback geven
Sectorwerkstuk 4 mavo Handelingsdeel examenjaar
Project Proceshuis Road show
[Subtitel presentatie]
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
ONDERWIJS AAN (POTENTIEEL) BEST PRESTERENDE LEERLINGEN
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
Praktijkervaring en reflectie
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
De leerlingenraa d Laat je stem horen!
P1 VisitBrabant.nl. Ruimte en vastgoed Natuur en stad Opleidingen en arbeidsmarkt Gastvrijheid Events en iconen Innovatie Brabant heeft volop potentie.
Divergeren Deze powerpoint ga je aan de slag met verschillende divergerende technieken. Hierbij bedenk je zoveel mogelijk ideeën. Bij een brainstormsessie.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Start Oriëntatie Stage/ Werkplekleren
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Ervaringen met “Wisselwerking en Beweging”
Leer de notenamen C – positie hoog.
Drama Reflectie Jennie van Baalen
Fictie 2.1 tijd.
Communicatie 4e les.
Naam: Rafaël Klas: MH2A Datum: Stagebegeleider:
Goede voornemens.
EEN PLAATJE VAN Het wat, hoe en waarom van je les als startpunt voor het onderzoeken van je eigen lespraktijk 31 jan ROSA Conferentie Hanna Westbroek.
Les 4 Schrijven 3.1 en 3.2 (let op: hoofdstuk 2 komt pas in periode 4 aan bod!) Spreken en gesprekken: 2.4 Grammatica en spelling: 3.4.
Kennismakingsspellen
Toolbox Communicatie Samen doen we het beter!.
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Optie om de toolbox uit te breiden
Chemie Overal 5e editie voor de TF
Communicatie 4e les.
Tool IG-2: Onderzoekend leren en waarden in wiskundeonderwijs
Communicatie 7e les.
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Inspelen op innovaties
Aanwijzingen: Gebruik deze dia's en notities om uw project te maken.
ADL Les 1.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Communicatie 5e les.
Bouwen aan succesvolle teams LSD en Casuïstiek
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
ADL Les 1.
[Voer de titel van de overtuigende toespraak hier in]
Overzicht gedragingen per competentie
Transcript van de presentatie:

TOOL MEDIA DESIGN Onderwerp van de les

POSITIEVE PUNTEN Gemaakt promotiemateriaal sluit aan op de case. Bewustwording van het nut door direct toepassen. 2 uur en kwartier --> Meer tijd voor begeleiding. Kennismaking met vormgeven, begrijpen en ontwikkelen in Photoshop en Indesign.  Bespreken! SUCCES: Promotiemateriaal en voorbeelden aansluitend op de case. MEER BEWUSTWORDING VAN HET NUT! Hierdoor direct hun design toepasbaar en nadenken over hoe hun concept er op de straat/in beeld uit komt te zien. Nadenken over hoe jezelf profileren? Hoe triggeren? Jezelf onderscheiden? Hoe boodschap duidelijk maken? Hoe blijf je hangen? Wat vertel je wel en wat niet?

VERBETERPUNTEN Zodra het bedenken van concepten wat langer duurt, kan het daadwerkelijk ontwikkelen van de producten/designs ook pas later starten. Kortom aansluiten bij case vergt flexibiliteit.

CASE TOOLS Nieuw toegevoegde dia: Er mag meer samenwerking plaatsvinden tussen tools en case, voorals als de tool aansluit op de case en andersom. Hetzelfde idee bij de tools onderling. Er zou meer afstemming plaats mogen vinden.

Studenttevredenheid Maar soms “Is het nog best veel” Studenttevredenheid, feedback in de klas en eigen beleving over het algemeen positief. Soms toch nog best veel wordt ervaren binnen 7 weken. Tweede periode al iets meer proberen te spreiden. Meer herhaling.