Kantoorboekhandel Van Atten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Advertisements

TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
“Zonder taal geen verhaal” .
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Hans-Peter Hioolen.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Alex.
Social media presentatie
Loyaliteit begint met een warm welkom
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Training voorbeeld voor
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 7 Stakeholderanalyse, wenselijkheid en haalbaarheid en vooruitblik elevatorpitch.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Star Style Webshop van Sarah Nelissen. Marktanalyse Web + Beter overzicht + Sneller en efficiënter + niet buiten komen VS Store + Mogelijkheid tot Passen.
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Dit ondernemingsplan wordt je aangeboden door
Het effect van Direct Mail
Les 3 Affiliate Marketing
Wie ben ik?  .
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Marketingplan.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Dit ondernemingsplan wordt je aangeboden door
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
Groei van ‘de onderneming’ …
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Samenwerking voor meer waarde
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
In het verleden moesten ondernemingen een afweging maken tussen de omvang en de reikwijdte van hun informatie. Internet en universele standaarden voor.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Je weet welke soorten gedrukte media er zijn
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Kantoorboekhandel Van Atten Sinds 1952 Van Sigaar naar boeken 3e generatie van familiebedrijf 2 winkels 2 webwinkels

Welke behoefte voorzien wij onze klant: Onderscheiden op winkelbeleving Ontspanning (lezen) Cadeauwinkel Lijstenmakerij (beide vestigingen) Trendy/traditionele kantoorartikelen voor thuis en op kantoor Goed en breed basisassortiment (steeds meer niche artikelen)

Offline lokale advertenties Winkels Offline lokale advertenties Evenementen Acties

Offline lokale advertenties Winkels Offline lokale advertenties Webwinkels / online verkoopplatformen Samenwerking lokale partners Nieuwsbrief / social media Evenementen Acties

Lokaal Sterk Probeer de Local Hero te worden van jouw afzetgebied.

Persoonlijk in beeld bij traditionele media

Als het lukt op social media

Alle doelgroepen aanspreken

Organiseren van evenementen

Start excursie

http://www. vanattenboek http://www.vanattenboek.nl/boeken/economie_bedrijf/9789082329704/verover_europa_via_amazon/ € 20.95

Internet Social media Websites - www.vanattenboek.nl (consument) - www.vanattenkantoor.nl (zakelijk)

- www.vanattenkantoor.nl (zakelijk)

Bol.com – een bedreiging? IF YOU CAN’T BEAT THEM, JOIN THEM!

Hoe dan? Foutje secrid

Meerwaarde en kansen! Beoordeling door klanten Algemene beoordeling Productinformatie Levertijd Bezorging Zelf verzenden, dus mogelijkheid om “Van Atten” te verkopen en waarden mee te geven