De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Wie ben ik?  .

Verwante presentaties


Presentatie over: "Wie ben ik?  ."— Transcript van de presentatie:

1 Wie ben ik?

2 Waar word ik blij van?

3

4 Beeldmerk / Logo?

5 Iedereen als doelgroep?

6 @JanVeldman1 JanVeldman

7 Drymer, futuristische elektrische fiets

8 Drymer promo – Drymer

9 Wat betekent Sales voor jou?

10 In welke behoefte voorziet jouw product?

11 website – social media – offline netwerken
Promotie (primair) website – social media – offline netwerken

12

13 Communicatie – blinde / arme man

14 Simon Sinek : “Start With Why”
– The Golden Circle

15 Waarom moet ik voor jou kiezen?
Sales………… Waarom moet ik voor jou kiezen?

16 Wat is jouw onderscheidend vermogen?
Sales………… Wat is jouw onderscheidend vermogen? Hoe onderscheidend ben jij als persoon?

17 Investeer in jouw gunfactor
Sales………… Investeer in jouw gunfactor

18 Investeer in jouw gun factor…

19 Investeer in jouw gunfactor…
Hoe? Interesse tonen, cadeautje geven, feliciteren met verjaardag, goede doelen steunen, passie hebben voor je vak, lachen.....

20 Investeer in jouw gunfactor…
Wist jij dat! In vergelijkbare situaties doet men het liefst zaken met ‘vrienden’.

21 Investeer in jouw gunfactor…
Wist jij dat! In onvergelijkbare situaties doet men nog steeds het liefst zaken met ‘vrienden’.

22 Wie benader jij als eerste?
Sales………… Wie benader jij als eerste?

23 Beïnvloedingsprincipes:
Sympathie Schaarste / exclusiviteit Wederkerigheid Autoriteit Sociale bewijskracht Commitment en Consistentie

24 Binden van klanten….. ….blijf in beeld, volg ze via sociale netwerken, stuur kaartjes / mailtjes (niet te vaak), vraag gewoon eens hoe het gaat?

25

26 Lets go……..

27 Case Indoor Soccer Centre Groningen

28 Personal Branding

29 Personal Branding Jezelf als merk presenteren aan anderen, waarbij je positieve beelden en associaties oproept. Je gebruikt je persoonlijkheid, kennis en ervaring om je te onderscheiden van anderen.

30 Personal Branding (merk)
Je ziet een pak Douwe Egberts en denkt: “gezellig” Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: “degelijk, veilig, maar oersaai” Je loopt een HEMA binnen en denkt: “echt Hema”

31 Het A-B-C van personal branding
Apart durf anders te zijn Betrouwbaar jij als constante factor Congruent - alles past

32 Personal branding (voorbeeld 1)

33 Personal branding (voorbeeld 2)


Download ppt "Wie ben ik?  ."

Verwante presentaties


Ads door Google