Wat ons algemeen opviel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitale toetsen op afstand Bregatha de Gooijer
Advertisements

Feedback • Wat – Feedback betekent "terugkoppelen" en is onlosmakelijk verbonden aan leerprocessen: het is bedoeld om cursisten inzicht in hun eigen leerproces.
IT Biografie.
Aanleren van ICT vaardigheden bij de kinderen tijdens de taallessen. Door: Lisette Jursche Opleiding i-coach 19 Juni 2012.
Dit is de start- en eindpagina
Ab Kan Restaurant beheerder.
De Bataafse Revolutie Paragraaf 2.5.
Les 7: het voorbereiden van een les
DRIVE! in het beroepsonderwijs
Kunst!!! Ik heb samen met mijn oma een schilderij gemaakt met veel kleuren lees meer over in deze powerpoint.
B u s i n e s s - S o c i e t y M a n a g e m e n t E-learning in the New Economy –Twee voorbeelden van ‘groupware’ en samenwerking in groepen m.b.v. ICT.
Workshop rekenen 6 december
Pamela Dorland 4hna.  Ik was donderdag 22 maart om 19:00 aanwezig in het klokgebouw om de glamping tentoonstelling te bezichtigen.  Ik heb vooral naar.
Taalbeleid.
Wat is een webkwestie?. Wat is een webkwestie?
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Aardrijkskunde Welkom Klas 2.
Experts werkvorm + begrippentest
Intersectoraal Klas 3.
Les 34 Spreken – Ik houd mijn spreekbeurt
inleiding Thijs Waanders Rens Velthuis Stan de Leeuw Roy broshuis
CAMBRIDGE ENGLISH Verleg je grenzen met Cambridge English op RSG Wiringherlant!
Zomerschool ROC A12.
OFC28 mediawijsheid les 4.
English for Human Resources
Het vak Natuurkunde - Wat heb je nodig: Cijfergeving:
GOED ONDERWIJS Eigen onderwijskundig concept (volledig leren), drie belangrijke pijlers: activerende didactiek; veel aandacht voor vaardigheden; volledig.
Feedback Wat Soorten Door wie
Vernieuwing van het bovenbouwonderwijs zonder kwaliteitsverlies
Nothing Is As It Seems Lesson 4 Romeo and Juliet.
Hogeschool Rotterdam Communication & Multimedia Design ABV Mondeling Presenteren / jaar 1 lente ABV zomer Samenwerken Les 3: Teamspirit / Teambelang /
Hoe bouw je auto’s? Een gids voor dummies..
Training digitale didactiek
VIAVINCI Opbrengstgericht Engels in het basisonderwijs Dag 3.
BEOORDELING VOLGENS HET ERK
Jorrit Blaas U moet veranderen: Meer muziek! 6 Meer bewegingsonderwijs! Radicaliseringslessen Vakoverstijgend 21st Century Skills! Meer Bildung!
Evaluatie Orientatieweek opleiding verpleegkunde Schooljaar
Met een lach uit de stress
Symposium HKU Onderzoek in kunsteducatie 2013 Lectoraat Kunsteducatie Karin Hoogeveen.
Programma van de workshop De test Toetsvragen maken, bespreken. (niveau, vraagvorm, moeilijkheidsgraad etc) en plenair kort rapporteren Het proces Redactie,vakcommissie,taalcorrectie,
Mieke Sander Hilberink & Mieke Cardol Lectoraat Disability Studies; diversiteit in participatie Kenniscentrum Zorginnovatie | Hogeschool Rotterdam.
Inleiding © soc.kuleuven.be/prijssociologie. Wat en waarom? © soc.kuleuven.be/prijssociologie.
Overzicht: klanken om op te letten R behalve begin woordenkelvoudig LL altijd ‘ j ’ (Nederlands) RR altijdmeervoudig Y behalve als ‘&’ I + andere klinker.
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
DELF Junior op het Augustinianum
Lesverslagen Rik Santegoets groep 3
Onderwijsproces en Examinering en diplomering
Pag. 1 Hoi, Ik ben Martin, ik ben 17 jaar en doe de opleiding Dienstverlening praktijkroute. Ik ben genomineerd door een team docenten van de praktijkroute.
Ouderavond Cambridge 2016.
Communicatie Les1.
Cursus 1.3 Reis door de tijd Klas 1 KGT Lesweek 3
Onbepaald voornaamwoord
Proeflokalen Vitalis (lopend onderzoek)
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Eén Lichaam 1 Korintiërs 12:12-13
Business School Handels- en Administratieve opleidingen
Interactief oefenen, formatief toetsen
Het hele verhaal Genesis 2:1
Mieke Sander Hilberink & Mieke Cardol
Klimaat Les 1.
De geschiedenis van Sint en Piet.
Rekenen Les 7: Rekenen met de rekenmachine Les 8: Rekenen in toepassingssituaties.
ADL 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Hoe speel je de Pizza Game?
Vriendschap en verliefdheid
Leskwaliteit: wat is het en hoe meet en verbeter je het
School is stom?! Of: hoewel niet vrijwillig, ik zie dat ik er mijn voordeel mee kan dioen en haal er uit wat er in zit.
Een onderzoek naar de effectiviteit ervan
Observeren Les 7.
Transcript van de presentatie:

Wat ons algemeen opviel Enthousiasme studenten Aanwezigheid studenten Op niveau indelen werkt “Nu dat ik weet dat iedereen ongeveer hetzelfde niveau heeft durf ik tenminste wat te zeggen” 84% geeft aan op het goede niveau te zijn ingedeeld Knip tussen deel 1 en 2 Een goede hybride toets vinden blijft lastig -> Tool English Purple wordt pas volgend collegejaar aangeboden

Positief - “Alles. ” Wat vond je negatief. “Niets Positief - “Alles!” Wat vond je negatief? “Niets!” Kleine groep Gemotiveerde groep Verbeterpunten Toetsvorm mondeling Eventuele bijles

Grammatica meer terugkoppelen in de les Positief: “De lessen waren altijd interactief. Er werden spelletjes gespeeld om de dingen te leren” “creatieve opdrachten” “Ik deed altijd mee, deels omdat we een cijfers daar voor kregen, maar grotendeels omdat ik de docent gewoon heel erg leuk vind!” Verbeterpunten: Toetsvorm mondeling Grammatica meer terugkoppelen in de les

Positief: “Ik spreek veel meer in deze lessen dan vroeger in Engelse les” “Leuke werkvormen” Verbeterpunten: Meer één stijl doorvoeren