Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Advertisements

Training Omgaan met service
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
commerciële presentatie
commerciële presentatie
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Fase 3 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties
Goederenverwerking H7 Winkelexterieur Manager Handel.
Detailhandel algemeen
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Detailhandel algemeen
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Controleren van de voorraad en bestellen.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 1 De winkelinrichting, vaste artikelpresentaties.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Introductie Hospitality 1.1: Hospitality. Inleiding Unique shopping experience in the 'connected store‘ Unique shopping experience in the 'connected store‘
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Help!!!!! Een klacht.
Samenwerken en communicatie
Samenwerken en communicatie
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 2 Inkoopbeleid
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Hoofdstuk 5 Voorraad inventariseren
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 3 De winkel verzorgen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
De supermarktmedewerker
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
De supermarktmedewerker
Presentation-Skills H3 Winkelinterieur.
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Verkoop Verkoop afhandelen.
Goederenstroom Hoofdstuk 6 Bestellen.
Verkoop Service.
Hoofdstuk 8 Online bestellingen
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Hoofdstuk 2 Indeling van het magazijn
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop De klant.
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality

1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Gastvrije benadering ► Visitekaartje ► Winkelbeleving ► Commercieel aantrekkelijk ► Winkel verzorgen ► Online hospitality.

Inhoud 1 Hospitality 2 De klant en het verkoopgesprek 3 Klachten en service 4 Voorraadbeheer en bestellen 2

Hoofdstuk 1 Hospitality 3 ► Gastvrije benadering ► Klant of gast? ► Sociale vaardigheden ► Communicatieve vaardigheden ► Oprechtheid.

Hoofdstuk 1 Hospitality 4 ► Visitekaartje ► Jezelf presenteren ► Uiterlijke verzorging ► Vakkennis.

Hoofdstuk 1 Hospitality 5 ► Winkelbeleving ► Winkeluitstraling ► Assortiment ► Klantbenadering.

Hoofdstuk 1 Hospitality 6 ► Commercieel aantrekkelijk ► Uitnodigend winkelexterieur ► Aantrekkelijk winkelinterieur.

Hoofdstuk 1 Hospitality 7 ► Winkelexterieur ► Etalage ► Gevel en ingang ► Naamaanduiding en verlichting ► Buitenpresentatie.

Hoofdstuk 1 Hospitality 8 ► Winkelinterieur

Hoofdstuk 1 Hospitality 9 ► De winkel verzorgen ► Gastvrij schoonmaken en opruimen.

Hoofdstuk 1 Hospitality 10 ► Online hospitality ► Persoonlijk contact ► Persoonlijkheid ► Sfeer ► Service.