Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality
1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Gastvrije benadering ► Visitekaartje ► Winkelbeleving ► Commercieel aantrekkelijk ► Winkel verzorgen ► Online hospitality.
Inhoud 1 Hospitality 2 De klant en het verkoopgesprek 3 Klachten en service 4 Voorraadbeheer en bestellen 2
Hoofdstuk 1 Hospitality 3 ► Gastvrije benadering ► Klant of gast? ► Sociale vaardigheden ► Communicatieve vaardigheden ► Oprechtheid.
Hoofdstuk 1 Hospitality 4 ► Visitekaartje ► Jezelf presenteren ► Uiterlijke verzorging ► Vakkennis.
Hoofdstuk 1 Hospitality 5 ► Winkelbeleving ► Winkeluitstraling ► Assortiment ► Klantbenadering.
Hoofdstuk 1 Hospitality 6 ► Commercieel aantrekkelijk ► Uitnodigend winkelexterieur ► Aantrekkelijk winkelinterieur.
Hoofdstuk 1 Hospitality 7 ► Winkelexterieur ► Etalage ► Gevel en ingang ► Naamaanduiding en verlichting ► Buitenpresentatie.
Hoofdstuk 1 Hospitality 8 ► Winkelinterieur
Hoofdstuk 1 Hospitality 9 ► De winkel verzorgen ► Gastvrij schoonmaken en opruimen.
Hoofdstuk 1 Hospitality 10 ► Online hospitality ► Persoonlijk contact ► Persoonlijkheid ► Sfeer ► Service.