INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

De Wonderlijke Wereld van het LICHT
Verborgen vormen van pesten
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Welkom bij de 4e workshop over:
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Succesvol communiceren met je klant!
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
Jezelf waarmaken Laat je ZIEN in je sollicitatiebrief Lezing voor Meppel United, 30 oktober 2013.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Ho 8: Portfolio.
Welkom bij de 4e workshop over:
DE SOLLICITATIEBRIEF = VISTEKAARTJE NUMMER 1
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Studentencongres Reclame en PR.
Introles: Wie ben ik en jullie? 15 Wat is myl 20 Introductievragen 15
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
FEEDBACK DATINGSITE LINKEDIN SAMENWERKING STANDAARDISATIE IN AANBOD MATCH OP COMPETENTIES EN LEERDOELEN WEDERKERIGHEID ONLINE VERSUS OFFLINE.
De dag van het solliciteren Blok 1
Visie & Strategie.
Iedereen gebruikt social media.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
“Digi-bord toepassing sollicitatietraining” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Tom, Trainer.
Solliciteren: wat wil ik?
Psychologieles 9 lesweek 9 NEARPOD
SPH voltijd Ethiek 3: Normatieve Professionalisering Werkcollege 5 kwartaal 3: Corstin Dieterich L
Verschillende rollen en stijlen
Coach Academy Module Persoonlijk 1 Ciska, Bart en Johan.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Personal Branding in een veranderende arbeidsmarkt Marianne Hoekstra, senior-intercedent Randstad Onderwijs Marianne Hoekstra.
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Verruim je blik Beweeg de ander. Wat is jouw positie?
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.
OPVALLEN EN JEZELF ONDERSCHEIDEN ALS PROFESSIONAL.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Workshop Baukelien van Minnen. LinkedIn  LinkedIn – 5,9 mio profielen in Nederland op een beroepsbevolking van 6,1 mio (mbo+)  78% van de mensen op.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Wie ben ik?  .
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Training Netwerken Een project van: In opdracht van:
Eventmanager: Gerdine Teerhuis
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Loopbaan en burgerschap les 3
Social media voor statenleden/politici
Zichtbaarheid Creëren
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING PERSONAL BRANDING ‘COMMUNICEER JOUW UNIEKE AANBOD’ INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING

A VAN ASERTO…

Eh… waar sta ik?

Ah! Daar ben ik!

NU

De rode draad… dat ben IK…

PERSONAL BRANDING = Jezelf zichtbaar maken Vanuit jouw eigen persoon en kern Dan kijken wie er bij jou en jouw product of dienst past En vervolgens deze doelgroep actief opzoeken en uitnodigen En jezelf aantrekkelijk maken voor jouw doelgroep

GEEF EEN ANDER EEN KLEUR EN LEG UIT OEFENING 1e INDRUK GEEF EEN ANDER EEN KLEUR EN LEG UIT (met de klok mee)

OEFENING ZELFANALYSE Schrijf minimaal 2 dingen op waar jij beter in bent dan 10.000 anderen… Waar krijg je altijd complimenten over? Wat vind jij zelf de normaalste zaak van de wereld?

OEFENING KLANTWENSEN Per persoon 3 minuten 1 minuut: uitleggen wat jouw product of dienst is 2 minuten: groepsgenoten vertellen klantwensen rond dit product of dienst, jij schrijft ze op zonder commentaar ROL WISSELEN

ZIE JE EEN RODE DRAAD?

Een ‘goed’ Personal Brand: Is herkenbaar Onderscheidt jou van alle andere…(trainers, opticiens, architecten) Inspireert anderen om mee te denken over kansen voor jou Heeft bijna altijd een ‘scherp randje’ En is dus niet aantrekkelijk voor iedereen

Dat betekent: kiezen en eerlijk worden

HET VERHAAL VAN DIANA

PERSONAL BRAND = CONSISTENT BEELD IN ALLE VORMEN VAN COMMUNICATIE Wat is een personal brand? Jouw persoonlijke kenmerken/kwaliteiten in zakelijk contact. Wat jij echt bent, wat helemaal bij jou past! Uitgangspunt, er is niet 1 goede manier om te mailen, bellen enzovoort. Wel belangrijk dat je helder en consistent bent.

CONSISTENT BEELD IN: MAILS WEBSITE LINKEDIN PROFIEL FACEBOOK TELEFOONGESPREK PERSOONLIJK BEZOEK VISITEKAARTJE FOLDER

PERSONAL BRANDING WORKSHOP Woensdag 15 juni 9.30 uur tot 12.00 uur Krachtstroom in Zwolle Jouw persoonlijke ‘Personal Brand’ Feedback geven en ontvangen Pitchen € 49,50 (BTW vrij)

Wat kan ik voor jou doen? 2 Persoonlijke coaching met: Persoonlijke analyse Actieplan Extra’s: LinkedIn profiel maken of analyseren Sollicitatie training € 75,– per uur (BTW vrij)