SLC Assessment RUBEN SOL. Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Loopbaanbegeleiding in het groene onderwijs
Advertisements

MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT …. een succesvolle combinatie?
School Coach Student Docent/ Professional Lerende Persoon.
Presentatie titel STAGE Leren in de praktijk
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT voor een bewuste stap naar het hbo
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Discipelschap.
Waarderen van leren Eric Halsberghe
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Mijn stage bij Wijkenstein Naam: Amanda van de Nieuwegiessen Klas: Grijs Jaar: 4e Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas.
DE LAURENTIUS PRAKTIJKSCHOOL IN DELFT
Het geven van een workshop
Presentation Of Learning
Kwaliteit van bestaan. Ondersteunen..
Maand programma bij receptie dit project is gemaakt door: soufian.
Naam:Melvin Lansink Klas: B4 Jaar: 4 de jaar’s
loopbaanplanning / stuurmanskunst
ICT-competenties SEPTEMBER 2007
Wie zijn wij? Welkom Wie ben ik en wat is mijn functie (diegene die de presentatie geeft) Wat doen wij in dit bedrijf? Waarom geef ik deze presentatie?
Niet klikken, de voorstelling is volledig automatisch
Een Mailtje grapjes-CS.
TEVREDENHEIDONDERZOEK 2014 GEMAAKT DOOR: NICK HENRIQUEZ.
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
Voortgangsgesprek fase 1
Wat ik wil…..
Op stap met m’n diploma! Bron:
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Leren in een werkende omgeving
Trajectbegeleiding.
Netwerkvoormiddag Communicatieve Vaardigheden - Zakelijke Communicatie
Studieloopbaanbegeleiding
QUIZ! START! Hoe goed ken jij onze groepsleden?
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Onze doelen en visie in beeld
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Weerbaarheid en zelfredzaamheid vergroten
WELKOM Ouders 4 HAVO & 4 Atheneum.. Studiekeuze 1.Keuze moet bij de leerling passen; Wie ben ik? Waar ben ik goed of slecht in? Waar liggen mijn interesses?
Thema 2 Bijeenkomst oktober 2015.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 SLC jaar 2 INFSLC02-2 Lesweek 1, kwartaal 1.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
Dendron Onderneemt ‘International Business College’
Presentatie Startbekwaam assessment
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
1 : De sollicitatie-brief + Curriculum vitae 2 : Het sollicitatie-gesprek 3: Vervolgprocedures SLC21 : Solliciteren.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Kiezen voor keuzedelen
Aandoeningen/ziektes Functies & anatomische eigenschappen Activiteiten en participatie Omgevingsfactoren Persoonlijke factoren InschikkelijkheidIk ben.
Wat is oud? Inleiding door: Arie Stolk redactielid Geron.
Studie-uitval in nuance Een onderzoek op zes Academies van De Haagse Hogeschool Rick Wolff en Sabine Severiens Risbo/EUR.
Wat is nou D&P -Kennismaking met het bedrijfsleven -Algemene kennis en vaardigheden -Professionele kennis en vaardigheden -Loopbaanoriëntatie en –ontwikkeling.
Omix.
Door Vincent Kok  WWaarom heb ik dit onderwerp gekozen WWat is hoogbegaafdheid eigenlijk? EEen geschenk met een keerzijde HHoogintelligent VVerdeling.
Regionale bijeenkomst beroepsregistratie 20 juni – 30 juni Magteld Beun en Berry Tijhuis.
Hoe leren professionals?
Professionalisering Sociaal Werk
SLC ASSESMENT Door Peter Smaal.
Shane Pereira SLC Assessment.
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Transcript van de presentatie:

SLC Assessment RUBEN SOL

Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting

Ruben Sol  17 jaar oud  Woon in Rotterdam  Houdt van programmeren

Ik weet een veilig studieklimaat te creëren  Geen problemen ondervonden tot nu toe  Extra ondersteuning bekend, maar niet benodigd

Ik weet wat het curriculum inhoudt en stuur daarop mijn voortgang  Lezen van modulewijzers voor het begin van het vak  Studieplanning werkt niet voor mij  Moet meer initiatief nemen en uitdaging zoeken

Ik kan mijn persoonlijke kwaliteiten linken aan de keuze voor deze opleiding en voorkeur voor een bedrijf of beroep  Leer erg snel nieuwe dingen  Veel ervaring in programmeren (+- 4 jaar)  Wilde meer met hardware doen, daarom gekozen voor deze studie  Wil graag later in een startup bedrijf werken, omdat daar meer innovatie is

Ik toon betrokkenheid bij de opleiding en draag bij aan een prettige leeromgeving  Evaluaties meestal snel ingevuld  Geef input aan de klassenvertegenwoordiger voor vergaderingen  Ben voorzichtig met materiaal  Lokalen laat ik netjes achter

Ik zet mijn kennis en vaardigheden in om anderen te helpen de opleiding goed door te komen  Helpen van medestudenten waar ik kan helpen  Door veel kennis van programmeren kan ik veel mensen helpen

Ik help andere studenten hun sterke punten en ontwikkelpunten te leren kennen en ondersteun andere studenten bij het verlengen van beroepvelden  Geef feedback aan andere leerlingen  Ik deel mijn kennis van het beroepenveld