Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is geloven? Voor de één een vraag, voor de ander een weet… !
Advertisements

Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Principe 3 Leren is een sociale bezigheid
Welkom bij de 4e workshop over:
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
toolbox deco-procedure
Hoe word je een ster? *.
Omdat je voor mij heel belangrijk bent…
Godsdienst.
Welkom 1 aan het bestuur en de leden van OXO aan alle (plus)ouders en (plus)grootouders aan alle aanwezigen.
WORKSHOP PRESENTATIEVAARDIGHEDEN
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Welkom bij de 4e workshop over:
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Het kruisbestuivingsspel Ervaar de kracht van netwerken
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
HELP MIJN KIND IS DRUK! Welkom en voorstellen Karin Ariës
Groep 6A Wat is de gang van zaken in die groep?. ‘s morgens vroeg in de kring.
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Over erkenning geven en Luisteren,Samenvatten,Doorvragen
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Dienstverlening voor integere en geweldloze communicatie Presentatie door R.R. Annema.
De dag van het solliciteren Blok 1
Nothing Is As It Seems Lesson 4 Romeo and Juliet.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Rouw & Verlies Les 3.
WOW: enqueteren bij Jumbo
UVW LinkedIn Presentatie
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
I skateboarden Hou vol. De aanhouder wint.
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Marketing Coen van Wetering
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Training: Effectief communiceren op de werkvloer
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Workshop: StemPresentatie Presenteren vanuit stem, adem, klank, houding, expressie. Vergroot de impact van jouw pitch!
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
WORKSHOP ELEVATOR PITCH Loopbaanevent Trivalent Nynke Visser 21 mei 2016.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
OPMERKING: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Klik vervolgens in de tijdelijke aanduiding op het pictogram Afbeeldingen.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
WELKOM! Workshop … een bok op de haverkist 18 maart 2016
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Een situatie uitgelegd vanuit ‘De Wereld van Verschil’
Heidi van der Panne-Dirks
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Met wie app jij? Mediabegrip week
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Training Netwerken Een project van: In opdracht van:
Studiemoment: ‘Samen positief op reis’
Acquisitie en PR– les 1.
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
ONDERNEMEND LEREN LES: DE WERELDBOL.
Zichtbaarheid Creëren
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Overzicht gedragingen per competentie
Transcript van de presentatie:

Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ

Netwerken en samenwerken Werken= inspanning, moeite, daad verrichten, plaats waar gewerkt wordt, bezig zijn! Gaat langzaam, maar kan ontzettend effectief zijn!

Kennismaking Opdracht: Zoek een persoon die u nog niet kent en stel u aan hem/haar voor (2 minuten). Daarna stelt de ander zich voor.

Kennismaking Opdracht: Zoek een persoon die u nog niet kent en stel die persoon die u net gesproken hebt aan een ander voor, zonder dat die persoon er zelf bij staat (3 minuten). Nu andersom!

Elevator Pitch

What’s in it for me?

De ‘ideale’ boodschap Benoem: 1.Doelgroep 2.Beschrijf welk probleem jij nu eigenlijk oplost 3.Wat is jouw intrinsieke motivatie (de Why) 4.Wat levert het de klant op. 5. Call to action Tips: Het is geen gesproken reclameboodschap Voorkom dat je teveel vertelt Oefen!!

7 tips voor een betere Elevator Pitch 1. Houd rekening met de situatie en doelgroep 2. Open krachtig en prikkelend 3. Maak het tastbaar 4. Benoem voordelen, geen producten 5. Vertel wat jou uniek maakt 6. Vertel het met passie 7. Vergeet de call to action niet

Netwerken 1 e graads 279 contacten 2 e graads contacten 3 e graads 2,2 miljoen contacten

Het proces van het ……… Gunnen Vertrouwen Mogen Kennen

Een loslopende hond vindt altijd wat!

Opdracht Zoek een persoon die u nog niet kent en stel u aan hem/haar voor en vertel iets over uw passie/hobby. Het mag niet gaan over uw onderneming. Na 5 minuten stelt de ander zich voor en vertelt zijn/haar verhaal.

1. Bereid u niet voor 2. Probeer meteen zaken te doen. 3. Besteed zo min mogelijk aandacht aan je gesprekspartner 4. Praat veel,… 5. Luister zo min mogelijk 6. Ikke, ikke, ikke, en de rest… 7. Blijf in uw eigen kliekje hangen 8. Strooi met visitekaartjes 9. Pleeg geen follow-up 10. Neem geen initiatief Netwerken; zo moet het NIET

HET WERKT !!! Netwerken HET WERKT ECHT!!! Training ’Effectief netwerken’ 28 april om u