Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Het tweede werkstuk.
U moet deze kleur aanspelen. Hoe pakt u dat aan?
Serious gaming Lisette Vlassak, CO1C.
Workshop: Als je op of uit valt of juist niet…. Wat komt aan de orde: 1.De realiteit van de GHS 2.Aanstaande ontwikkelingen 3.Vragen en/of opmerkingen.
2/3 betekent; je deelt iets in 3 stukken en jij krijgt er 2 van.
door: Roderick Juffermans
EMEG lijst: opdracht 12.
Aandachtspunten voor een jeugdtraining
Les voor groep 6 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Creatieve opwarmingen Niveau 1
Tafeltennisleider 1 Bijeenkomst 2/2. Waarom een opleiding Tafeltennisleider? Begeleiding scoort onvoldoende bij tafeltennis! Goedwillende ouders en clubleden.
CoP - PlatOO. Vandaag Centraal: Community of Practice – PlatOO Een klein stukje theorie Straks een praktijkgemeenschap spelen met als doel het ervaren.
ABN AMRO GELDSPEL.
Les voor groep 8 Voor de overige kinderen: Ronde 1 pak een kaart.
Kinderen op De Schouw maken ook hun eigen keuze
Poel, L. van der, Blokhuis, A. (2008). Wat je speelt, ben je zelf
LOT OP REIS.
The Making of VU-Life 2 Team VUgame. Het team [Insert photo here] [Insert photo here]
Game Architectuur Case. Game Architectuur Case - Requirements Hardware  het spel moet op een PC draaien met verschillende hardware; Input  het spel.
GaPhAn Projectleden: Peter Frank Jos Mario Projectleden: Peter Frank Jos Mario.
The art of game design Hoofdstuk 15 en 16. Opbouw van een verhaal Tweevoudig: Sommige games hebben goede verhaalelementen Sommige games hebben goede gameplay.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Een man komt bij een apotheek …
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Ik doe mijn presentatie over het spel halo 3,omdat ik het zelf heb en ik ken er veel van.
VERGEET NIET DAT HET VANDAAG HALLOWEEN IS!
Tiny Farm Gaming. Over tiny farm Tiny farm is een spel waarin je een boerderij bezit. Eerst kun je kippen houden, voeren en broeden. Je verdient geld.
Assassins Creed 1 Presentatie EMEG-lijst. verwachting Toen ik begon te spelen dacht ik dat het een shootergame was. Ik had niet veel verwachtingen verder.
World of Warcraft Spelen tot level 20. Beeldvorming vooraf Niks voor mij Mooi vormgegeven Vecht game Vooral games interessant.
{ World of Warcraft. Wat zijn je verwachtingen? Wat is je ervaring? Wat is het verschil? Opdracht Opdracht.
Wat gaan we doen?  Iets over mij  Iets over leren van tools binnen IAM  Iets over gamemaker.
Spel uit de top 20: Fifa ’13..
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’
GROEP 7 Leon, Dayzer & Soraya. De opdrachtgever Het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport Zij richten zich op: volksgezondheid, overgewicht,
Hoofdstuk 8: The game is made for a player. Ken de spelers  Einstein: Leer luisteren naar je publiek en weet wat je doet.  Project yourself: Plaats.
Een kerstverrassing maken
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Mei  Opdracht: speel een aantal uur een serious game  Activiteit: speel de game mee en haal een level.
Web 2.0 tool Khan academy Online instructie filmpjes bekijken. (
Rules and effects in games that lessen the differences of value used to measure competition between players.
The D-Ray game Reynier, Jens, Glenn, Robin.. Waarom de D-Ray game? Omdat het veel leuker is dan een ander normaal spel, omdat je ook zelf wat kan doen.
Teksten schrijven. Teksten schrijven Teksten schrijven – Waar gaat het over Onderwerp Titel Lead Tussenkopjes Illustraties Woorden vet/cursief.
Stap met Stijn en Tess in de dyslexie express.
EEN KIJKJE BIJ DE KLEUTERS! Een dagje in onze klas!
Watercoalitie Samenwerken aan Water en de Watercoalitie Peter Regoort 1watercoalitie.nl | november 2015.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
1. lesoverzicht les WiG volgens lesmodel Realistisch Rekenen
Men vraagt zich af waarom …
WERKEN MET GROEPEN JONGE KINDEREN Bijeenkomst 4. VORIGE BIJEENKOMST: * Bespreken uitkomsten van de praktijkopdrachten in groepen van drie/ vier personen.
Weblog Een venster tussen klas en omgeving. Wat is een weblog? Een weblog is een digitaal dagboek. Je kan, wat in de klas gebeurt, delen met de omgeving.
/ \ S t a a r t d e l i n g e n * Level 1
SPORTCENTRUM HELSDINGEN: OOG VOOR JOUW KIND! Oog voor jouw kind. Dat is wat wij belangrijk vinden. Onze bevlogen zwemonderwijzers kijken waar jouw kind.
Voorstelling resultaten vragenlijst 2016 Lieven Dejaeghere
Wegen van waarden en randvoorwaarden
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
Omgaan met meerdere talen
Het 24 spel.
De aanhoudende droogte zorgt voor grote voedseltekorten in Noord-Ghana
Goedemorgen.
GROEP 1 – TALENT CRUSH.
Les 2: gegevens samenvatten
De bedenkers.
BOM-model PV 25/03/2014.
Startopdracht! Ga direct voor jezelf aan de slag met de volgende twee opgaven: Los op: x2 - 4x = 5 Los op: x(x + 3) + 2 = 0.
Uitnodiging Nieuw! Thema-ochtend Vrijdag 2 november Beste ouders,
Vorm 2: S-Game (afwerken met nadruk op traptechniek)
Afscherming tennis judo judo volleyball.
Dartspel klik op de blauwe pijlen op het bord er verschijnen dan 3 dartpijlen. Tel met de kinderen samen de punten bij elkaar en klik dan op het goede.
Project gamemarket Les 1.
Transcript van de presentatie:

Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker 7 – handleiding

Ecospeed

Stap 1 Hoe groot wordt het spel? Waar gaat het over?

Stap 2

Wat leer je van de game? Rekening houden met jongens/meisjes? Alleen of met meerdere spelers? Hoe zorg je er voor dat kinderen die dyslectisch zijn of moeite hebben met het spelen van een computerspelletje toch alle levels kunnen doen?

Hoe ga je alle ideeën verwerken in de game? Welke ideeën komen in de game? Stap 3

Stap 4 Hoe gaat het spel er precies uit zien, maak een strip van je game.

Stap 5 Laat je strip aan je klasgenoten/vrienden/vriendinnen zien.

Aan de slag!!!!!