Molenwater 99 4331 SG Middelburg www.puurculinair.com.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Advertisements

Waartoe zijn wij op aarde?
VOORSTELLEN voorstellen versteende inzichten start met onderzoek van onderzoek naar uitvoering ‘trias politica’: scheiding der machten duurzaamheid borgen.
Celebrating diversity!. Wat gebeurt er in de markt? •Verschuiving van beheren naar exploiteren. •Stijgende vraag naar concreet, praktisch MVO beleid.
Kwantificeren van milieuprestaties van gebouwen.
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
Ben de Reu: gedeputeerde Economie en Milieu, Provincie Zeeland Agro meets chemistry Symposium Chemie voor de Toekomst, 8 december 2011 kansen voor een.
Welkom bij 100% Ondernemend, workshop 8
Ontwikkeling cultuur in het licht van 2015
Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VZW Waarom streekproducten op de kaart zetten? Jo Van Caenegem 22 oktober 2007 Sint-Genesius-Rode.
Biologische catering Milieu platform zorgsector 13 november 2007 Marjolein Engelen-Esman Ketenmanager Catering Task Force Marktontwikkeling Biologische.
Hoeveel boterhammen eten wij?
De Zorgvraag centraal De Wijkzuster Terug
Marketing presentatie
Markt ontwikkeling Verandering in de markt Energie besparing is leidend Comfort en totaal oplossing zijn gewenst Voortdurende technologische ontwikkeling.
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Open source GIS Dirk Frigne. Doel van de presentatie “Open source voor de overheid” Het perspectief van een producent Dirk Frigne.
Voorstelling van de catalogus
DoorSTROMEN STROOM Water … naar een vervolg van het grootste water-arrangement in Nederland.
REGIONAAL ASSOCIATE COLLEGE
Is Almelo uniek? Trends op de re-integratiemarkt.
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september nd of June 2004.
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Omgevingsdienst Midden- en West- Brabant
Maatschappelijk Verantwoord Inkopen
SELLACQ-Holland BV NewLine presentatie. Inhoudsopgave Professionele apparatuur Professionele begeleiding Maatwerk oplossingen Impressie NewLine Compact.
Symposium Wonen & Werken Noord-Brabant 3 december 2014 prof. mr. Friso de Zeeuw, praktijkhoogleraar Gebiedsontwikkeling TU Delft directeur Nieuwe Markten.
Vernieuwing Voortgezet Onderwijs Lelystad Presentatie persbijeenkomst 28 november 2012 Ambitie: uitstekend opgeleide en kansrijke leerlingen Doelstelling:
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
Vervolg Masterclass Zeeland Dennis Mollet Adviseur Markt & Overheid.
DekaMarkt & DekaDuurzaam Aldo Breed Marleen van Os Donderdag 15 september 2011.
Den haag S-gravenhaagen
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
Vestigingsplan Busra, Afrah, Sharon en Wijdane.
VESUVIO-ART Uw entree is uw visitekaartje! 11 december 2005ONS assortiment bepaalt UW uitstraling2 ASSORTIMENT VAN VESUVIO Bureaustoelen Bureaus Directie.
Variant 1 ➢ Draaibrug op huidige locatie ➢ Huidige hoogte (ca. 1 meter) ➢ Draaipunt in midden van de vaarweg ➢ Verbreden vaarweg naar 54 meter Voordelen.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Mensen die een hoge leeftijd bereiken, zitten veelal thuis. Veel ouderen verliezen zo gaandeweg het contact met anderen, met de maatschappij, met het leven.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 PRESENTATIE ‘Eigen Materiaalonderzoek’ Voornaam Achternaam Rotterdam, 11 november 2014.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E. Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl.
Beroepsproduct H&M Is H&M nog onderscheidend genoeg van de concurrenten? Loran Woudenberg, Raymond Willersen, Shelton Jones, Wouter Hidma en Louise Bakker.
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Duurzaamheid 2014 – 2015.
Toelichting proces: verkenningsfase Tussenrapportage Cultuurvisie Bronnen En Garde Startnotitie Cultuurbeleid Gesprekken gemeente Bronnen En Garde Startnotitie.
Afdeling Romte prettig eigenwijs! Bauke Zwaagstra & Jaap Melessen Afdeling Romte 26 oktober 2011.
Masterclasses Transitie Jeugd Zuid Oost Brabant 9 en 10 juni 2011.
Voor iedere leerling een oplossing!. De Zeeuwse Stichting Maatwerk  Samenwerking 19 scholen voor PrO, VSO en MBO in Provincie Zeeland  Delen van faciliteiten,
Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid Nadere kennismaking verbonden partijen 15 oktober 2014 Ronald Visser.
Lokaal voedsel VVSG, Gent, 30/9/ Lokaal voedsel Trends Hoe en waar? Waarom doen landbouwers mee? Wat kunnen steden en gemeenten doen?
Gebiedsontwikkeling Groote Waterloop Henk Heling en Peter van Oers Integrale gebiedsontwikkeling.
Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland B.V.
Regiovorming in Ketenperspectief.
Europese aanbesteding catering-/drankvoorziening gemeente Venlo
VNG Modelverordening hemelwater en grondwater
Duurzaam Landerd presentatie 24 januari 2012
Bijeenkomst zorgtafel J&O
7 maart 2013 Gemeente Terneuzen H. Dekker
27 november 2012 Gemeente Terneuzen H. Dekker
Toekomstige veranderingen:
Les 3: Marktonderzoek Keuzevak Marketing.
Wat staat er op een etiket?
Fiets/snelfietsroutes in provinciale akkoorden
Theater en film Evenementen Horeca Verhuurbare ruimtes
Het GBKN-bestelloket Ervaringen en ontwikkelingen
Fietsen en supermarktbezoek: kansen voor kleine supermarkten - resultaten SOAB-Benchmark 6 gemeenten - Fiets in de Versnelling 10 november 2010 Ineke.
Groepsnaam Namen van leerlingen KLAS.
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Terugblik op 2015, vooruitblik naar 2016
Transcript van de presentatie:

Molenwater SG Middelburg

Full service party cateraar Catering (maatwerk) Aankleding Tenten Meubilair Artiesten Uitnodigingen/drukwerk

Onze locaties Schouwburg Middelburg Theater de Mythe Goes Scheldetheater Terneuzen Op elke andere gewenste locatie Ons werkgebied, Zeeland, west Brabant en Zuid Holland

“Hoezo biologisch/duurzaam”

Duurzame/biologische catering is HOT!

Vraag vanuit opdrachtgevers Overheid Gemeenten Bedrijfsleven Particuliere markt

Verantwoorde catering 2 varianten: -Biologisch -Duurzaam

Biologische producten Voordelen : 100% bio 100% smaak Lokaal verkrijgbaar

Nadelen biologische producten Meestal duurder Beperkter assortiment Kwaliteit/uiterlijk soms minder

Alternatief = Duurzame catering Voordelen Verantwoorde ingrediënten Goede smaak Keurmerken Grote keuze en lokaal verkrijgbaar

Nadelen duurzame producten iets hogere kostprijs

Perfecte mix Biologische producten + Duurzame producten = Verantwoorde duurzame catering

Het recept voor VERANTWOORDE CATERING Ingrediënten: Voorkeur voor lokale leveranciers (dichtbij, vers) Creativiteit Goede productontwikkeling Presentatie Geen disposables

Voordelen klant: Duurzame uitstraling Maatschappelijk verantwoord Kwaliteit uit eigen provincie