De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Www.opportunitygroup.nl Verdienmodel anno 2014 De gunst om de klant vraagt meer dan alleen het bieden van producten en diensten. Vanuit de visie van de.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Www.opportunitygroup.nl Verdienmodel anno 2014 De gunst om de klant vraagt meer dan alleen het bieden van producten en diensten. Vanuit de visie van de."— Transcript van de presentatie:

1 Verdienmodel anno 2014 De gunst om de klant vraagt meer dan alleen het bieden van producten en diensten. Vanuit de visie van de klant leert de ervaring dat een verdienmodel antwoord moet geven op de volgende aspecten Fysieke aanwezigheidOnline aanwezigheid Persoonlijke verbondenheid

2 Verdienmodel anno 2014 De economie van vandaag wordt ook wel de aandacht-economie genoemd. Ondernemers werken aan continuïteit door veel vanuit netwerken tot nieuwe proposities te komen. In de basis moet een goede strategie veel innovatieve kracht uitstralen, moet mensen en organisaties verbinden en is opgesteld vanuit de visie van de klant. Dit noemen we van buiten naar binnen kijken.

3 Verdienmodel anno 2014 Fysieke aanwezigheidOnline aanwezigheid Persoonlijke verbondenheid De drie voorwaarden, vanuit het waarom! EQ & SQ IQ & EQ Fysieke distributie

4 Klantgestuurd = 3.0 Klantbewust Klantgericht Klantgedreven Klantgestuurd Binnen  buiten Buiten  binnen Bewust worden Bewust zijn Actief bewust bezig Faciliteren & enthousiasmeren Management centraal Medewerkers getraind Klant staat centraal Klant DNA door BACPAC Communicatie over producten Communicatie over diensten Communicatie over klanten Communicatie door & met klanten Dominant IQ Meer inzet EQ Dominant EQ Inzet veelal EQ & SQ 1.0 organisatie 3.0 organisatie

5


Download ppt "Www.opportunitygroup.nl Verdienmodel anno 2014 De gunst om de klant vraagt meer dan alleen het bieden van producten en diensten. Vanuit de visie van de."

Verwante presentaties


Ads door Google