De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven 24 april 2014.

Verwante presentaties


Presentatie over: "CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven 24 april 2014."— Transcript van de presentatie:

1

2 CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven 24 april 2014

3 Agenda 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 4. Opportunities 3. Activiteiten 1. CRM inleiding 5. Vragen

4 Wat is CRM Customer Relationship Management Klantrelatieheer Verzameling van klantgegevens uit alle bedrijfsonderdelen voor een helder beeld van de klantgeschiedenis met als resultaat: Goed geïnformeerd inspringen op klantwensen Versterking van de band tussen klant en uw organisatie Klanttevredenheid

5 Wat is CRM Meer dan een stukje software Staat voor strategie en structuur binnen een onderneming die draagvlak vereist bij elke medewerker binnen uw onderneming.

6 Agenda 1. CRM Inleiding 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 4. Opportunities 3. Activiteiten 5. Vragen

7 Wat is CRM (herhaling) Meer dan een stukje software Staat voor strategie en structuur binnen een onderneming die draagvlak vereist bij elke medewerker binnen uw onderneming.

8 Agenda 1. CRM Inleiding 4. Opportunities 3. Activiteiten 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 5. Vragen

9 Activiteiten Notitie Telefoongesprek Vergadering Taak Overig Activiteit

10 Agenda 1. CRM Inleiding 3. Activiteiten 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 4. Opportunities 5. Vragen

11 Agenda 1. CRM Inleiding 3. Activiteiten 2. Stamkaart Zakenpartner & functieknoppen 4. Opportunities 5. Vragen


Download ppt "CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven 24 april 2014."

Verwante presentaties


Ads door Google