De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

The customer centric software company. Wie is SalesManager • Sinds 1989 • Klanten > 600 • Gebruikers > 30.000 • Hoofdkantoor Nederland • Specialisme CRM,

Verwante presentaties


Presentatie over: "The customer centric software company. Wie is SalesManager • Sinds 1989 • Klanten > 600 • Gebruikers > 30.000 • Hoofdkantoor Nederland • Specialisme CRM,"— Transcript van de presentatie:

1 The customer centric software company

2 Wie is SalesManager • Sinds 1989 • Klanten > 600 • Gebruikers > • Hoofdkantoor Nederland • Specialisme CRM, ERP, Project en Service Management • Web, Windows en Mobile Oplossingen

3 Klanten

4 Product Portfolio SalesManager TimeManager PurchaseManager ServiceManager CampaignManager EscalationManager ScriptManager Marketing Service CRM Opleiding, C&I, FMCG, Ledenadministratie,Bouw Groothandel, Transport en Uitgeverijen Branche oplossingen ERP OrderManager Voorraadbeheer

5 SalesManager CRM

6 DashboardsAgenda Handel DMS/Mailing integratie Rapportage

7 Account Management

8 Dashboards Account Management

9 Agenda Account Management

10 Order-Entry Account Management

11 Social Media

12 Telefooncentrale - CTI Bedrijven of personen kunnen vanuit SalesManager Software producten rechtstreeks over uw bestaande netwerk gebeld worden. Als er contact is gemaakt met de andere partij dan wordt de “call” automatisch doorverbonden naar het toestel van de verkoop of service medewerker. Met inkomende gespreken worden de gegevens van de beller meteen zichtbaar in SalesManager of ServiceManager. Bij het aannemen van het gesprek opent zich automatisch een activiteit scherm met bijbehorende gegevens.

13 ServiceManager

14 SLA’s Service Calls Meldingen Workflows Escalaties

15 TimeManager Projectinrichting ProjectbeheerUrenverantwoording

16 Mobiele & Touch oplossingen

17 Portals Hiernaast ziet u een voorbeeld van een zelfregistratie vorm van een website van een medische opleidingscentrum. Het scherm is met de SMS RAD FrameWork gebouwd en ingeplugd als een "frameset" binnen de website van de klant. Het "Portals concept" behelst de mogelijkheid om gegevens uit uw SalesManager CRM toepassing te publiceren naar het Internet. Als voorbeeld kunt u uw klanten toegang geven tot data die informatie geeft over de status van hun opdracht, levering of service melding. Anderzijds kunt u uw prijslijsten distribueren of uw service organisatie inzage geven in de beschikbaarheid van reserve onderdelen.

18 SalesManager Webservices • Real-time integratie met de KvK database • Ongelimiteerde zoekmogelijkheden in de KvK database Zoeken op naam, woonplaats, SBI codes enz. (9302 – alle kapsalons in Nederland) • Ophalen van dossiers van de KvK • Ophalen van contactpersonen • Abonnementen op mutaties in uw vakgebied (Starters, bestuurders, medewerkers, omzet enz.) • Automatische generatie van Leads of vervolgacties • Betaalbare diensten Eurocent voor een dossier i.p.v. € 2.50 via de KvK zelf

19 SalesManager Technologie • Ondersteuning voor Internet Explorer, Chrome, Safari en Firefox • Mobile op iOS en Android • Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Duits, Italiaans, Pools, Chinees beschikbaar en werkplek onafhankelijk in te stellen • en Agenda synchronisatie met Outlook, Groupwise en Lotus Notes • Volledig aanpasbaar middels SMS RAD systeem • Twinfield interface • Import faciliteiten van elke ODBC/XML bron • SalesManager SOAP Web Services


Download ppt "The customer centric software company. Wie is SalesManager • Sinds 1989 • Klanten > 600 • Gebruikers > 30.000 • Hoofdkantoor Nederland • Specialisme CRM,"

Verwante presentaties


Ads door Google