De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software."— Transcript van de presentatie:

1 Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software

2 Het landschap van (S)CRM software  Microsoft Dynamics CRM  Zoho CRM  SAP  Salesforce  SugarCRM  SproutSocial

3  Traditionele CRM  Opgericht in 1975  Veel werknemers  Middelmatige populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Integratie van Salesforce en Intuit  Geen API flexibiliteit  Geen veiligheidsgarantie van een derde partij  Geen prijstransparantie op de website  Mobiel niet toegankelijk via iOS of Android

4  Traditionele CRM  Opgericht in 1996  Veel werknemers  Grote populariteit  Middelmatige aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps en Intuit  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Prijstransparantie op de website  Mobiel enkel toegankelijk via iOS

5  Traditionele CRM  Opgericht in 1972  Veel werknemers  Grote populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Geen integratie van Google Apps e.a.  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Geen prijstransparantie op de website  Mobiel niet toegankelijk via iOS of Android

6  Mix van CRM en SCRM  Opgericht in 1999  Veel werknemers  Grote populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps, Salesforce en Intuit  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Geen prijstransparantie op de website  Mobiel toegankelijk via iOS en Android

7  Mix van CRM en SCRM  Opgericht in 2004  Veel werknemers  Grote populariteit  Middelmatige aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps  API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Prijstransparantie op de website  Mobiel toegankelijk via iOS en Android

8  Social CRM  Opgericht in 2009  Middelmatig aantal werknemers  Grote populariteit  Grote aanwezigheid op social media  Integratie van Google Apps  Geen API flexibiliteit  Veiligheidsgarantie van een derde partij  Prijstransparantie op de website  Mobiel toegankelijk via iOS en Android

9 Vergelijkende analyse op basis van…  Gebruiksvriendelijkheid  Prijsstelling  Compatibiliteit met andere (systeem)software  Specifieke vereisten  Reputatie van de fabrikant

10

11 Bronnen   https://www.microsoft.com/nl- be/dynamics/default.aspx https://www.microsoft.com/nl- be/dynamics/default.aspx   management.html management.html  dynamics-crm/salesforce-crm/sap- crm/sugarcrm/zoho-crm dynamics-crm/salesforce-crm/sap- crm/sugarcrm/zoho-crm  social/reviews social/reviews 


Download ppt "Claudia Locatelli – 3 OFM EPM 3 Taak 5b Het landschap van (S)CRM software."

Verwante presentaties


Ads door Google