De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

>E-recruitment vanuit het hart van de organisatie Remko Herremans, directeur strategie inc-21 Amstelveen, januari 2007.

Verwante presentaties


Presentatie over: ">E-recruitment vanuit het hart van de organisatie Remko Herremans, directeur strategie inc-21 Amstelveen, januari 2007."— Transcript van de presentatie:

1

2 >E-recruitment vanuit het hart van de organisatie Remko Herremans, directeur strategie inc-21 Amstelveen, januari 2007

3 inc-21  Corporate branding & communicatie.  Organisaties benutten hun identiteit onvoldoende.

4 Generatie Y

5 Trouw aan jezelf  Kan ik mijn eigen stempel drukken?  Kan ik mijn mogelijkheden verbreden?  Respect voor ieder die zichzelf is.

6 Linklaters

7  De top, wereldwijd, in commercial law.  Roots in de Magic Circle van London.  De ‘Big Tickets’.  Voorop in e-toepassingen.

8 Linklaters Amsterdam  Pas een paar jaar open.  Nog klein, maar werkt aan de grote deals.  Groeit snel.

9 Huidige breinpositie  Aspiratief for ‘insiders’, onbekend voor ‘starters’: Lage top-of-mind positie Beperkte kennis over Linklaters Geen ‘gevestigd’ trainings & development programma

10 Wervingsdoelstelling  Groei (richting 120 pers.)  De grote talenten: goede cijfers, sterkste persoonlijkheden

11 Generation Y Positionering Nieuwe werelden openen Een vertrouwde wereld Sterk systeemPersoonlijke inbreng International law firms National law firms Guarantees Personal growth Linklaters

12 Linklaters mentaliteit ‘we are f***ing expensive’

13 Linklaters mentaliteit WTC, 23 e verdieping

14 Positionering  Bij Linklaters sta je direct aan het front van ‘commercial law’.  Pay-off: Karakter telt.

15 Campagne

16 E-mailing

17 Advertenties & Studi’s

18

19 Website

20

21 CV

22 A

23 A Case

24 Afbeelding brief + logo

25 Business lunch

26

27 Business course

28 Resultaten >Populatie: top 5% van max. 5000± 250 >Aanmeldingen43 >CV’s26 >Business lunch8 >Business course8 >Potentiële ‘hires’ 4 vergelijk >0 response op eerdere advertentie in ‘kwaliteitskrant’.

29 KPN (2005)

30 >Identiteit: behoudend monopolist > strategische vernieuwer. >Behoefte: eigen meningen, van niveau. Drempel >Imago: grijs, log, anoniem. >Het nieuwe KPN zie je pas als je binnen bent.

31 De campagne >Laat je proeven van het nieuwe KPN,… >…voordat je afhaakt op je vooroordeel. >Is zelf bewijs van de boodschap. >Surft op de Y-golf.

32 Why Potential

33 Teasercampagne >‘Welke beslissing zou jij maken áls…. >Traffic naar www.thats-the-question.com.www.thats-the-question.com >Afzender: Why-logo.

34

35

36

37

38 E-mailing

39 DM-actie

40

41 Web-filmpje

42 Selectiedagen en business course

43

44

45

46

47 Resultaten >Hits ‘www.thats-the-question.com’10.300 >Online- assesment (30 min.)800 >Test met goed gevolg280 >Selectiedagen (CV-selectie)96 >Business course24 >‘Hires’› 17

48 Online evaluatie >Onder deelnemers die online-test met goed gevolg hebben afgelegd (280) >Response 46% (130) Enthousiast over campagne Afwijkend ‘frisse wind door KPN’

49 Succesvol werven van Y’s Vacature >Wereld Zekerheden > Mogelijkheden Systeem > Mentaliteit Overtuigen > Proeven Schoonheid > Echtheid

50 Net mensen

51


Download ppt ">E-recruitment vanuit het hart van de organisatie Remko Herremans, directeur strategie inc-21 Amstelveen, januari 2007."

Verwante presentaties


Ads door Google