De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Front Office Service Centrum Voorstel klant afhandelingprocessen Onderwerpen: Afhandeling e-mails Afhandeling telefonische meldingen Afhandeling webformulieren.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Front Office Service Centrum Voorstel klant afhandelingprocessen Onderwerpen: Afhandeling e-mails Afhandeling telefonische meldingen Afhandeling webformulieren."— Transcript van de presentatie:

1 Front Office Service Centrum Voorstel klant afhandelingprocessen Onderwerpen: Afhandeling e-mails Afhandeling telefonische meldingen Afhandeling webformulieren

2 Werkomgeving klant Werkomgeving Front Office medewerker Outlook Planon Webmanager Ticket (nieuw) -Ticket openen; -Toekennen in juiste werkgroep; -Status veranderen: In behandeling. -Ticket afhandelen; -Antwoord vermelden in oplosveld melding; -Ticket gereed melden. nieuwe melding automatic reply Intranet Self Service (mijn meldingen) Mail wordt automatisch ingelezen in Planon met de nog te realiseren Outlook <> Planon koppeling Front Office proces: Merkgerichte mail afhandeling Toepasbaar op nieuwe merkgerichte mailboxen: crediteuren.brijder@parnassiabavogroep.nl; psa.parnassia@parnassiabavogroep.nl + Verzoek om beoordeling Survey Monkey Ticket (gereed) Klantwaardering (0-10)

3 Klant belt 088 Service Centrum 12345678910 123 456 789 *0# FO medewerker kan vraag / probleem niet in één klantinteractie (circa 5 min.) afhandelen. Zie volgende dia voor vervolg… 010 248 5352

4 Werkomgeving klant Ticket nummer Intranet Self Service (mijn meldingen) Front Office proces: Telefonische aanmelding – afhandeling Werkomgeving Front Office medewerker -Aanmaken nieuw ticket; -Toekennen in juiste werkgroep; -Status aangeven: In behandeling. -Ticket nummer aan klant geven; - Gesprek sluiten; - Ontvangstbevestiging verzenden. -Ticket afhandelen; -Antwoord vermelden in oplosveld melding; -Ticket gereed melden. 1 2 3 Melding kan niet in één gesprek afgehandeld worden Webmanager + Verzoek om beoordeling Outlook Planon Ontvangstbevestiging met ticketnr Survey Monkey Ticket (gereed) Klantwaardering (0-10)

5 Front Office proces: Afhandeling van intranet formulieren Werkomgeving klant Intranet Self Service Outlook Werkomgeving Front Office medewerker Planon webformulier Automatic reply -Openen nieuw ticket; -Toekennen in juiste werkgroep; -Status aangeven: In behandeling. -Ticket afhandelen; -Antwoord vermelden in oplosveld melding; -Ticket gereed melden. Survey Monkey Webmanager Ticket (nieuw) Ticket (gereed) + Verzoek om beoordeling Klantwaardering (0-10)

6

7

8 Einde presentatie Zijn er nog vragen? Discussiepunten: Algemene openingstijden voor het gehele SC; Alias van de merkgerichte mailadressen (xxx@brijder.nl of xxx.brijder@parnassiabavogroep.nl


Download ppt "Front Office Service Centrum Voorstel klant afhandelingprocessen Onderwerpen: Afhandeling e-mails Afhandeling telefonische meldingen Afhandeling webformulieren."

Verwante presentaties


Ads door Google