De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival."— Transcript van de presentatie:

1 Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival tickets –Met service keuze voor ontvangst festival tickets Online verkoop van losse hotelovernachtingen –Met service keuze voor transfer airport – hotel Calculatie verkoopprijs in US dollars Online betaling in US dollars Online betaling alleen met credit card

2 Instructies Internationale CNSJ Verkooptool – Het proces voor de klant 1.Klant vult het contactformulier in 2.Klant drukt op [send] 3.Klant ontvangt een automatische vanuit onze Crossmarx engine met samenvatting van de aanvraag 4.Klant komt op Ogone betaalpagina 5.Klant rondt online betaling af 6.Klant ontvangt een automatische van Ogone met de status van de online betaling

3 Instructies Internationale CNSJ Verkooptool – Het proces voor DT&CT 1.Medewerker ontvangt automatische vanuit de Crossmarx engine als signalering. 2.Medewerker controleert of er ook een automatische signalering van Ogone wordt ontvangen 3.Medewerker beoordeelt de status van de Ogone betaling (Status 9 = akkoord) 4.Indien status 9 dan wordt de reservering als definitief beschouwd 5.De online betaalde prijs wordt gecontroleerd met hetgeen is gereserveerd 6.Medewerker controleert of alle contactgegevens juist zijn ontvangen en ook juist in CRM zijn opgeslagen. 7.Medewerker maakt ACT dossier aan in het Engels en kiest voor valuta USD. 8.Medewerker verzendt ACT E-factuur als PDF-bestand in een attachment als apart bericht (niet direct vanuit ACT sturen) 9.Idem voor ACT E-vouchers 10.Medewerker werkt schema / bestand bij voor de operationele planning ter plekke

4 Instructies Internationale CNSJ Verkooptool – Het klantcontact 1.Dit is een pilot voor ons, waarbij de markten geheel onbekend zijn. 2.Dus probeer snel een prettig contact met de klant te leggen via 3.Stel hem / haar vragen of alles makkelijk, duidelijk was etc. 4.Win zo snel mogelijk het vertrouwen van de klant door snel te reageren 5.Zorg dat wij alle contactgegevens van de klant hebben. 6.Stuur Martin een c.c. van de extra communicatie (ervaring)

5 Instructies Internationale CNSJ Verkooptool – Prijzen losse festival tickets 1.Normale prijs: 185 US dollars per festival ticket per festival dag 2.Ticketservice kosten: 20 US dollars per festival ticket 3.Ontvangst service op de luchthaven: 20 US dollars per boeking 4.Ontvangst service in het hotel: 35 US dollars per boeking 5.Geen extra credit card kosten (Toelichting: % is in de ticket service kosten berekend).

6 Instructies Internationale CNSJ Verkooptool – Prijzen losse overnachtingen 1.Klant kan alleen kiezen uit hotels met beschikbaarheid 2.De verkoopprijs van de overnachtingen worden automatisch omgerekend van EUR naar US dollars 3.Geldt ook voor eventuele hotelkortingen 4.Het gaat om de totale prijs van de verblijfsperiode 5.Transfer kosten airport – hotel is een optie en bedraagt 20 US dollar per persoon 6.Prijzen op basis van de basisverzorging EP indien niet anders vermeld 7.Wij bieden geen transfer hotel – airport aan 8.Wij bieden heen transfer hotel – festival aan 9.Controleer zelf de beschikbaarheid 10.Controleer zelf de maximale bezetting van de kamer

7 Dit is nieuw voor ons dus denk ook mee met het proces stuur je eigen verbeteringen door overleg met elkaar zoek het contact op met de klant Succes met de verkoop!


Download ppt "Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival."

Verwante presentaties


Ads door Google