De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

PECH ONDERWEG SERVICE dé oplossing voor: GARAGEBEDRIJVEN & VOERTUIGVLOTEN (Fleetcontrol) AVOND-/NACHT- WEEKENDDIENST.

Verwante presentaties


Presentatie over: "PECH ONDERWEG SERVICE dé oplossing voor: GARAGEBEDRIJVEN & VOERTUIGVLOTEN (Fleetcontrol) AVOND-/NACHT- WEEKENDDIENST."— Transcript van de presentatie:

1

2 PECH ONDERWEG SERVICE

3 dé oplossing voor: GARAGEBEDRIJVEN & VOERTUIGVLOTEN (Fleetcontrol) AVOND-/NACHT- WEEKENDDIENST

4 24/7 BREAKDOWN SERVICE dé oplossing voor: • TRUCK GARAGES met 24-uurs full service bereikbaarheid • TRAILERWERKPLAATSEN met 24-uurs service • HYDRAULIEK & OPBOUW-SPECIALISTEN met 24-uurs service

5 24/7 BREAKDOWN SERVICE dé oplossing voor: • CARROSSERIE & WAGEN- BOUWERS met 24-uurs klantenservice • TRANSPORTVLOOT BEHEERDERS met 24-uurs bereikbaarheid • LEASEVLOOT BEHEERDERS met extra klantenservice Etc, etc…

6 24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: SERVICEGERICHT U wilt uw klanten de service geven die u heeft beloofd, maar daarnaast ook uw medewerkers efficiënt laten functioneren

7 24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: ONAFHANKELIJK FILTER U zoekt een onafhankelijk filter voor de servicevraag om geen onnodige kosten te hoeven maken

8 24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: EUROPESE PARTNERS Ons netwerk bestaat uit ruim professionele partners door heel Europa

9 24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: ZAKELIJK U wilt uw klant op een prettige, maar ook zakelijke manier voorzien in zijn behoefte

10 24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: COMPLEET DOSSIER U wilt uw klant van de juiste en complete informatie voorzien; de volgende ochtend ligt het gehele dossier ter beschikking

11 24/7 BREAKDOWN SERVICE onze dienstverlening: PROFESSIONEEL EN ERVAREN U zoekt een partner die weet waar het over gaat en de taal van uw klant spreekt

12 WIJ REGELEN HET GRAAG VOOR U!

13 HET BREAKDOWN SERVICE TEAM

14 24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM TECHNISCH / COMMUNICATIEF Ons team bestaat uit technisch en communicatief vaardige medewerkers met ruime ervaring binnen de branche

15 24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM VAKKUNDIGE PROBLEEMOPLOSSING Afhankelijk van uw wensen (eventueel na overleg met uw management) doen wij een voorstel voor een alternatieve oplossing, door met u mee te denken

16 24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM SERVICEGERICHT Wij weten wat u belangrijk vind voor uw klant en gaan hier ook professioneel mee om

17 24/7 BREAKDOWN SERVICE TEAM WIN – WIN SITUATIE Wij zullen ook een beroep op u doen bij het inschakelen van hulp voor onze overige klanten als uw vestiging de ideale oplossing kan bieden

18 Hoe werkt onze 24/7 BREAKDOWN SERVICE?

19 WIJ WERKEN VOOR: 24/7 BREAKDOWN SERVICE • Het eigen Heisterkamp wagenpark • Diverse grote vloten, waaronder: Ewals Cargo Care / DHL / P&O Ferrymasters / TNT / Emons - v.Huët/ Van den Bosch • Diverse garagebedrijven • Constructeurs • Partners : ADAC, S24 Austr., Falck, Way Ass.24h, UTA, Shell

20 HOE WIJ WERKEN 24/7 BREAKDOWN SERVICE • Uw klant of chauffeur belt uw eigen nood- nummerlijn en wordt vervolgens doorgeschakeld naar de Heisterkamp Breakdown Service • Afhankelijk van uw wensen verzorgen wij de call-out naar uw monteur van dienst of de gewenste (of door ons gekozen) service partner • De case wordt in ons IPOS systeem nauwkeurig vastgelegd met de gegevens die nodig zijn voor een professionele opvolging.

21 HOE WIJ WERKEN 24/7 BREAKDOWN SERVICE • De afrekening volgt via ons geautomatiseerde systeem • Na de inzet en afronding worden de gegevens naar uw adres(sen) verzonden, zodat u de volgende ochtend weet waar en hoe de service is uitgevoerd • Wij houden rekening met uw wensen in ons geautomatiseerde systeem

22 MOGELIJKHEDEN 24/7 BREAKDOWN SERVICE A) Doorbel-case; inschakelen monteur van dienst (MDV) Uw klant belt onze operator en legt de situatie en strandplaats uit. Alles wordt vastgelegd in ons systeem. De betreffende MVD wordt gebeld, geïnformeerd en neemt de case over. U ontvangt de case-gegevens direct per mail. * Bedrag afhankelijk van uw wensenpakket >>Fee: tarief Kort*

23 MOGELIJKHEDEN 24/7 BREAKDOWN SERVICE B) Call-out naar externe reparateur in Europa Na overleg met uw management/monteur wordt er een externe reparateur ingeschakeld. Breakdown Service neemt de afgesproken betalingsgarantie over en verstuurd de opdrachtfax. De Breakdown factuur met kopie van de werkplaatsfactuur worden aan u verzonden * Bedrag afhankelijk van uw wensenpakket >>Fee: tarief Normaal + kleine opslag*

24 MOGELIJKHEDEN 24/7 BREAKDOWN SERVICE C) Call-out naar externe Service Partner in Europa Deze ontvangt de betalingsgarantie van Breakdown Service, maar wordt verantwoordelijk voor de case. >>Fee: tarief Normaal + geen opslag* * Bedrag afhankelijk van uw wensenpakket

25 CASE GEGEVENS 24/7 BREAKDOWN SERVICE De operator zal de velden vullen voor de volledige info aan de monteur van dienst (MVD) en de voertuigbeheerder t.b.v een perfecte afwikkeling

26 OPDRACHTFAX AAN REPARATIEBEDRIJF 24/7 BREAKDOWN SERVICE In de opdrachtfax (5 talen mogelijk) ontvangt de reparateur de benodigde gegevens en de betalings- garantie

27 CASE NA AFRONDING 24/7 BREAKDOWN SERVICE De opdrachtgever ontvangt op de gewenste -adressen de status van de afgeronde case. Hiermee kan de klant volledig worden geïnformeerd

28

29 24/7 TELEFOON: (+31)


Download ppt "PECH ONDERWEG SERVICE dé oplossing voor: GARAGEBEDRIJVEN & VOERTUIGVLOTEN (Fleetcontrol) AVOND-/NACHT- WEEKENDDIENST."

Verwante presentaties


Ads door Google