De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Oranje is inspelen op veranderingen Oranje is inspelen op veranderingen Louise Meijer, Manager Marcom ING

Verwante presentaties


Presentatie over: "Oranje is inspelen op veranderingen Oranje is inspelen op veranderingen Louise Meijer, Manager Marcom ING"— Transcript van de presentatie:

1 Oranje is inspelen op veranderingen Oranje is inspelen op veranderingen Louise Meijer, Manager Marcom ING

2 MarCom Veranderende maatschappij

3 MarCom 20133

4 4

5 5

6 6

7 7

8 8

9 9

10 10 Veranderingen in het medialandschap

11 MarCom Fragmentatie

12 MarCom Steeds meer media naast elkaar

13 MarCom Content delen

14 MarCom Customizing

15 MarCom Snel en simpel

16 MarCom Realtime

17 MarCom Peer-to-peer

18 MarCom Antwoord van ING

19 MarCom

20 MarCom Positionering en campagne ‘Wat is onderscheidend aan ING?’

21 MarCom Positionering en campagne voorkeurs- bank klantbelang centraal vier klantwaarden voor alle Nederlanders

22 MarCom Oranje is ING

23 MarCom

24 MarCom Positionering en campagne

25 MarCom Visie op marketing en communicatie

26 MarCom Visie op communicatie en marketing

27 MarCom

28 MarCom Het belang van storytelling [invoegen filmpje voorbeeld disruptive communication]

29 Open voor dialoog Stelling: Banken, dat is ‘een pot nat’.  De financiële sector heeft een groot reputatie-probleem  De producten en diensten van banken zijn uitwisselbaar en worden gezien als ‘noodzakelijk’ kwaad  Financiële zaken worden door consumenten ervaren als complexe materie, waarvoor ze bovendien moeilijk te interesseren zijn.  ‘Klantbelang centraal’ is het adagium van alle banken. Hoe kun je je nog onderscheiden?


Download ppt "Oranje is inspelen op veranderingen Oranje is inspelen op veranderingen Louise Meijer, Manager Marcom ING"

Verwante presentaties


Ads door Google