Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCarla Janssen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Stuurgroep Regional Branding Antwerpse Kempen (PURE KEMPEN) Woensdag 30 januari 2013 De Bouwhoeve - Wortel
2
agenda 1.Aanwezigen (+ uitbreiding stuurgroep) 2.Stand van zaken in het project 3.Lokale besturen en bedrijfsleven bij de brand betrekken 4.Van EFRO Doelstelling 2 naar Rural Alliances (Interreg IVB) 5.Nieuwe projectperiode vanaf 2015 6.Pure Kempen en de Merode 7.Varia
3
2012 29 Pure Kempen cafés 12 nieuwe toeristische ondernemers Busreis langs deelnemende ondernemers Brochure “De smaak van het land” Pure Kempen happening Wuustwezel Pure Kempen fototentoonstelling Kennisuitwisseling: Vlaamse Ardennen, Merode, Meetjesland, Hageland, Brabantse Kempen, Wales Ondersteuning Kempen Kookt & Zingt (kookboek) Ambassadeurschap: PROMinANT, gastles Thomas More Kempen, Ondernemen in de Kempen, artikelen in Suiker,… Voorbereiding nieuwe projectfase Kempenkorf wordt Pure Kempen Korf
4
2013 2013 (nog 3 maanden EFRO) Gezamenlijk netwerk- en vormingsmoment Pilot Pure Kempen Gemeente (via wedstrijd) Brede “Kempensessie” met KMO’s, bedrijven, organisaties, … HOE KUNNEN WE DEZE LAATSTE BIJ DE BRAND BETREKKEN?
5
RURAL ALLIANCES -Minder acties, meer kennisuitwisseling -RURANT + nieuw cluster + onderzoek alternatieve financiering
6
Nieuwe projectperiode vanaf 2015 -Met Brabantse Kempen? -Grote geheel, branding als onderdeel? -Mogelijk Interreg IVB NW-Europa -Suggesties ?
7
De Merode + Varia Merode stand van zaken (Olga Jongeneelen) Varia -3/2 : CD Potgrond (SKWaver) -8/2 : Kempens Kookboek (Hoogstraten) -Platteland als jaarthema van de Warande -Andere ?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.