De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing

Verwante presentaties


Presentatie over: "Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing"— Transcript van de presentatie:

1 Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing
Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing Plan van Aanpak

2 Actiegroep 1 Positionering en Marketing
Opdracht Vaststellen van de positionering van openbare bibliotheken Positionering vertalen naar bewijsvoering Plan opstellen voor landelijke marketingactiviteiten Effectueren marketingplan Route 2020 Positionering en Marketing

3 Actiegroep 1 Positionering en Marketing
Organisatie Gedelegeerd opdrachtgever/voorzitter: Frans Bergfeld Programmaleider: Coen van Hoogdalem Groepsleden: Wouter van Heiningen, Hans Hilbers, Hans Broer, Elisabeth Duijser, Ellen van Geene, vacature Ondersteuning: VOB De opdrachtgever rapporteert aan directeur VOB. Route 2020 Positionering en Marketing

4 Actiegroep 1 Positionering en Marketing
Vertrekpunt Het vertrekpunt vormt het thema “de bibliotheek als partner in persoonlijke ontwikkeling van burgers.” Vanuit dat thema wordt de verbinding met het sociaal domein gelegd. Die verbinding moet vooral lokaal gelegd worden, waarbij accentverschillen mogelijk zijn. De Actiegroep ziet voor zichzelf daarin slechts een beperkte rol weggelegd. Route 2020 Positionering en Marketing

5 Actiegroep 1 Positionering en Marketing
Stappenplan Stap 1. Ontwikkelen Positionering en Positioneringsstatement Stap 2. Bewijsvoering belofte vaststellen Stap 3. Opstellen Briefing Stap 4. Pitch reclamebureau Stap 5. Ontwikkelen landelijke marketingactiviteiten Stap 6. Uitvoeren landelijke marketingactiviteiten Stap 7. Zichtbaar maken van pilots en proeftuinen Stap 8. Partners zoeken Stap 9. Eerste evaluatie en bijsturing Route 2020 Positionering en Marketing

6 Actiegroep 1 Positionering en Marketing
Planning Stap 1 en 2 nov 2015 – febr. 2016 Stap 3 febr. 2016 Stap 4 maart 2016 – april 2016 Stap 5 mei 2016 – aug. 2016 Stap 6 vanaf sept. 2016 Stap 7 nader in te vullen Stap 8 augustus 2016 – december 2016 Stap 9 november 2016 Route 2020 Positionering en Marketing

7 Actiegroep 1 Positionering en Marketing
Actiegroep 1 Positionering en Marketing Budget Op basis van het projectplan wordt een begroting opgesteld bestaande uit: Stap 1 en 2 kosten externe begeleiding Stap 3 en 4 kosten externe begeleiding Stap 5 kosten ontwikkeling concept reclamebureau Stap 6 kosten landelijke positioneringscampagne Stap 7 kosten POI’s Totaal . Route 2020 Positionering en Marketing


Download ppt "Route 2020 Actielijn 1; Positionering en Marketing"

Verwante presentaties


Ads door Google