Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEvelien de Smet Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Service levels Patrick Wit Advocaat en partner +31 (0) 20 5506 642 Patrick.Wit@kvdl.com Donderdag 11 februari 2016
2
Een dashboardje
3
Het probleem
4
Wat is het probleem?
5
Dit dus
6
Wat maakt het nog meer lastig? Te veel details, te weinig essentie Versnipperd, niet integraal Focus op het hoe (RCA, verbeterplannen) Geen goede instrumenten: Reactief Boetes dwingen niet of nauwelijks Afhankelijkheden leiden tot onduidelijkheden Druk op de relatie
7
Hoe dan verder? Joint service levels Uit de keuken blijven, alleen proeven Op hoofdlijnen: customer/board satisfaction en key process componenten Preventie boven reactie: proactive remedies Beëindiging en financiële afwikkeling indien nodig
8
Patrick Wit Advocaat en partner Tel.: +31 (0) 20 5506 642 E-mail:Patrick.Wit@kvdl.com www.kvdl.com
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.