De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Service levels Patrick Wit Advocaat en partner +31 (0) 20 5506 642 Donderdag 11 februari 2016.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Service levels Patrick Wit Advocaat en partner +31 (0) 20 5506 642 Donderdag 11 februari 2016."— Transcript van de presentatie:

1 Service levels Patrick Wit Advocaat en partner +31 (0) 20 5506 642 Patrick.Wit@kvdl.com Donderdag 11 februari 2016

2 Een dashboardje

3 Het probleem

4 Wat is het probleem?

5 Dit dus

6 Wat maakt het nog meer lastig?  Te veel details, te weinig essentie  Versnipperd, niet integraal  Focus op het hoe (RCA, verbeterplannen)  Geen goede instrumenten:  Reactief  Boetes dwingen niet of nauwelijks  Afhankelijkheden leiden tot onduidelijkheden  Druk op de relatie

7 Hoe dan verder?  Joint service levels  Uit de keuken blijven, alleen proeven  Op hoofdlijnen: customer/board satisfaction en key process componenten  Preventie boven reactie: proactive remedies  Beëindiging en financiële afwikkeling indien nodig

8 Patrick Wit Advocaat en partner Tel.: +31 (0) 20 5506 642 E-mail:Patrick.Wit@kvdl.com www.kvdl.com


Download ppt "Service levels Patrick Wit Advocaat en partner +31 (0) 20 5506 642 Donderdag 11 februari 2016."

Verwante presentaties


Ads door Google