De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inkopen en aanbesteden Sittard-Geleen 16 september 2013.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inkopen en aanbesteden Sittard-Geleen 16 september 2013."— Transcript van de presentatie:

1 Inkopen en aanbesteden Sittard-Geleen 16 september 2013

2 Agenda  Welkom (wethouder Pieter Meekels)  Aanbestedingswet  Inkoopbeleid  Wat kunt u doen?  Vragen?  Afsluiting en borrel

3 Aanbestedingswet  Samen door Rijk en MKB tot stand gekomen  Tot aan Europese drempel -€ 200.000 Leveringen en Diensten -€ 5.000.000 Werken  Meer kansen en betrokkenheid MKB -Uniformiteit in regels -Samenvoegen opdrachten motiveren -Opdracht in percelen -Lagere lasten voor inschrijvers  Meer weten: www.sittard-geleen.nlwww.sittard-geleen.nl

4 Inkoopbeleid  Inkoopsamenwerking regio en Zuid-Limburg  Centrale inkoop  Inkoopproces: -Voortraject -Specificeren -Selecteren -Contracteren -Bestellen -Bewaken en nazorg

5 Wat kunt u doen?  Benut uw kansen in Zuid-Limburg  Stel uw vragen aan Inkoop Sittard-Geleen  Bent u het niet eens? U kunt bezwaar maken  Maak u bekend bij de gemeente

6 Schrijf u in…  Lijst lokale/regionale ondernemers Lijst lokale/regionale ondernemers  Meer weten: -www.sittard-geleen.nl >> ondernemen >> inkoop en aanbestedenwww.sittard-geleen.nl -www.tenderned.nl (inschrijven en zoeken)www.tenderned.nl -inkoop@sittard-geleen.nlinkoop@sittard-geleen.nl -Telefoonnummer: +14 046

7

8 Afsluiting en borrel


Download ppt "Inkopen en aanbesteden Sittard-Geleen 16 september 2013."

Verwante presentaties


Ads door Google