2b1 Lesson 24-10-2013. Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

Workshop 3 deel 1: Marketing
Voor de Klas Thema: Identiteit.
Periode 8 Instructiefilm maken.
Politieke partijen en populisme
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Medmec 1 herfst Les 4.
Prisoner’s Dilemma een experiment.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Almere in vogelvlucht!. Doel v/d les? Voorkennis activeren over Almere/Flevoland.
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Door Berdien de Wilde & Jacinta Hebers
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Lesson Friday 27th September 3Ke3. Plattegrond Mededelingen  SO cijfers Lesson 6 krijgen jullie maandag  SO’s inhalen en toetsen inhalen na.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Politieke partijen en populisme
Les 1 – Jij en de media Vertel:
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Efficiënt vergaderen…
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Les 1. Boeven in beeld Haha ah. Doelen Na deze les: kunnen jullie uitleggen hoe, als we naar een filmpje kijken, onze indrukken wordt beïnvloed door kleur,
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Bijeenkomst 4 Thema: “Wat kan ik?” Docent: Pascal van Schajik
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 2, week 2 Harrie Manders
Praktijkervaring en reflectie
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 1 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
De Passive (Voice). De ‘Passive (Voice)’ is geen tijd. Maar hij komt wel in alle tijden voor. Je zult de ‘Passive (Voice)’ gemakkelijker begrijpen als.
H3.6, Nieuwe kansen 1 Boek blz. 40 t/m 69, ca. 8 weken 4. Geboorte- verhalen Gaat over geboorteverhal en die iets laten zien van het nieuwe begin dat hun.
H3.5, Grote schonmaak 1 Boek blz. 40 t/m 69, ca. 8 weken 4. Geboorte- verhalen Gaat over geboorteverhal en die iets laten zien van het nieuwe begin dat.
Mobile Fun Hoi, ik ben Mobie en ik ga samen met Ronnie jullie deze PowerPoint presentatie presenteren. Op de volgende dia staat wat deze opdracht inhoud.
Spreekbeurt in groep 4.
Grammatica leren. Inleiding Ook de grammatica kun je leren. De grammatica zijn eigenlijk de spelregels van de taal. Regel kun je leren en toepassen. Hieronder.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Stencil omzet kosten winst H3 18 MEI Wat gaan we vandaag doen?  - HW controle  - Wat heb je tot nu toe gedaan?  - Huiswerk klassikaal nakijken.
Wetenschap & Technologie en zaakvakonderwijs [naam trainer]
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Platform Opleider2025 Samenwerking tussen BVMBO en Katapult (voorheen Platform Betatechniek – publiekprivaatsamenwerken). De cursief gedrukte woorden doen.
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
Keuzedeel internationalisering
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Doel: De leerling kan, aan het einde van de les, benoemen hoe blootstelling en interpretatie van invloed zijn op het koopproces van de consument. Ook kan.
Voeren en verzorgen Blok 2, Paard en ezel.
Introductieweek Dinsdag 4 september.
E-health domotica E-learning
10.2 Hoe ontstaan conflicten?
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
E health, Domotica en E-learning
Berichten in de media Mediaboodschappen.
ADL Les 1.
Social media Wat deel je wel en niet?.
ADL Les 1.
Presentatievormen.
Jullie opdracht Bereid in groep een presentatie voor van 5 minuten rond de onderzoeksstrategie waarin je jou verdiepte Inhoud Wat houdt de strategie.
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

2b1 Lesson

Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord To Be (past en present) Reflexive Pronouns Je hebt de website filmpjes (huiswerk) beluisterd als voorbereiding op deze les Zijn er nog vragen over de grammatica?

Wat gaan we deze les doen? We gaan de klas in groepjes opdelen We gaan werken aan een groepsopdracht Je geeft een korte presentatie voor de klas met je groep.

Jullie eigen website!! Je hebt op jullie website de filmpjes bestudeerd over de grammatica. Op jullie website staat de groepsopdracht van vandaag onder:

Opdracht We gaan de klas verdelen in 4 groepen Groep 1: Chalina, Truiyena, Riyad, Karlos Groep 2: Batuhan, Remzi, Mehdi, Moamel Groep 3: Cem, Chabelli, Maaike, Jens Groep 4: Nigel, Aiad, Romy, Ceren

Opdracht Elke groep krijgt een opdracht met een bijbehorende song 1. Ga naar jullie website: klas2b1.weebly.com kies voor: Groepsopdracht MY SONG 2. Download de groepsopdracht. 3. Lees eerst de groepsopdracht voor jezelf 4. Ga daarna met je groep de opdracht bespreken en indelen volg de stapjes op het opdrachten blad (zie ook hieronder): a. Bespreek in de groep wat de opdracht is en zorg dat je met elkaar een verdeling maakt, wie welke opdracht binnen de groepsopdracht gaat maken. b. bedenk met elkaar hoeveel tijd je gaat besteden aan het maken van de individuele opdracht. Laat iemand de tijd in de gaten houden en schrijf dit op! c. bedenk met elkaar hoeveel tijd je gaat besteden aan het samenvoegen van de opdrachten, schrijf dit ook op en laat dezelfde lln deze tijd bewaken! d. maak de opdrachten en voeg ze samen. e. stel vragen als je iets niet weet. f verwerk de opdracht in Word. Geef elke uitkomst van een opdracht een kleurtje! Toon de worksheet opdracht evt. apart!! g. Bedenk met elkaar wie en hoe de presentatie gedaan wordt!

Homework Donderdag Noteer jullie website adres in je werkmap of agenda: Klas2b1.weebly.com Bekijk de grammaticafilmpjes op de website en zorg dat je al je vragen opschrijft voor de volgende les.