> dan heeft Plannex een integrale oplossing voor organisaties

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op weg naar het “IKC” en een nieuw onderwijsmodel ‘t Schrijverke, loc
Advertisements

Hoogbegaafdheid: Een Uitdaging!
Informatieavond 22 april 2013
Autisme en Mindmap Thuis en op School
basisinformatie voor ouders en schoolteams mei 2013
Onderwijs passend maken met behulp van handelingsgericht werken Studiedag 13 oktober 2009 SWV Delft - Pijnacker.
Wie zijn wij? (voorstellen mentoren). Wie zijn wij? (voorstellen mentoren)
St. Trudoschool Vindplaats techniek.
Werken naar onderwijsbehoeften
Karen van Oyen Renate Klaassen Sofia Dopper
Ketensamenwerking Wmo in Nijmegen Een eerste start.
Marianne van Gelder Hildi Glastra van Loon.
Kwaliteitszorg SPO Utrecht
Portfolio
Biologie op maat! Greet Ellenkamp, Twickelcollege, locatie Borne
Online Plusonderwijs Ontstaan vanuit behoefte plusonderwijs: - structuur en registratie pluswerk - flexibele werkomgeving.
Online Plusonderwijs ontvangst
Workshop Competentie gericht onderwijs in het VMBO en MBO
Klassenmanagement Dia: logo + titel presentatie Voorbereiding
Welkom in groep 4.
Oog voor slimme kinderen?!
WildWaterWonen Cees Brederveld. Vernieuwing Onderbouw/school Minder vakken Minder kerndoelen Meer samenhang Eigen invulling Leerling centraal.
Invoering van HGW en het werken met groepsplannen
Stichting Prisma Helden Karin Iking Zwolle
Algemene informatie voortgezet onderwijs september 2013.
Pass’t Montessorionderwijs ?
PowerPoint bij vaardigheid onderwijs voor de huisartsopleider op een paralleldag.  Anke ten Have april 2011.
‘Van mini-PW naar PW en verder’
Maatjesproject Een maatje uit het bedrijfsleven, coachingstraject voor leerlingen uit het Praktijkonderwijs.
Start SD&V Start examen SD&V Kader- en Basisberoeps Doel: structuur en overzicht [februari - mei] SportDienstverlening& Veiligheid.
Jeannette van Nieuwkoop
SLO ● nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling Maatwerk op alle niveaus Platform VVVO 17 september 2015 Opbrengstgericht maatwerk Vakspecifiek verrijken.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte kennismaking Vraaggesprek vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches deelnemende.
Een maatwerkdiploma Wat moet ik ermee als docent? Docentencongres Leerling november 2015 Jeroen van Grunsven, rector
Mantelzorg voor Beginners is een online platform met zoekmachine voor mensen die geen of weinig ervaring hebben met het organiseren van zorg en hulp.
Praktijkervaring en reflectie
Een maatwerkdiploma Ervaringen op het Picasso Lyceum Docentencongres Leerling november 2015 Jeroen van Grunsven, rector
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Omgaan met verschillen tussen leerlingen. Suzanne Vlug.
Administratie inrichten Van bouwstenen tot instructie schrijven.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Conferentie Bijzonder Begaafd.  Opgericht in 1989  Psychologisch Adviesbureau  Assessment Center  Opleiding & Training  Hoogbegaafdheid PONTE organisatie.
Effectief communiceren en samenwerken: geen discussie, maar dialoog! 11 en 12 november 2014 Conferentie Passend onderwijs en (hoog)begaafdheid.
Portfolio anno 2016: wat moet er anders? Ben Tomlow Leonora Louter Twan van Lieshout Tom Olsthoorn.
Plan van Aanpak Toptalenten Regionale talentnetwerken po en vo Startbijeenkomst Top Talenten Stimuleren in het Noorden.
Talentregio / KWTO 9 JUNI 2016 HAND-OUT OP
Startbijeenkomst 17 mei  Vaardigheden (vak-, onderzoeks-, samenwerkings-, plannen)  Verdieping in vak  Combinatiecijfer: maatschappijleer 1/2.
Leerproblemen oplossen = Het onderwijs verbeteren Prof. dr. Anna M.T. Bosman Directeur Onderwijsinstituut Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde.
Passend onderwijs? Als passend onderwijs om nieuwe oplossingen vraagt voor onderwijs aan meer- en hoogbegaafde leerlingen… … dan heeft Plannex.
Voor talenten in uw klas!
Start Oriëntatie Stage/ Werkplekleren
Mondzorg - persoonsgericht
Loopbaancompetenties
Studiemiddag donderdag 30 maart 2017
Coaching in regioleren
23 maart 2017 profilering.
Dit ben ik, in ontwikkeling
Info avond Kunskapsskolan klas 1
De veranderende rol van de IB
VAD bijeenkomst 1.7 Welkom, mededelingen
Koningin Julianaschool,
Student-centered learning Student-centered learning is het proces waar bij studenten makkelijk kunnen leren plannen, tactieken toepassen om het studeren.
Cluster Oudenbosch - Bosschenhoofd Zegge
Informatie- en bedankavond De Schare juni 2018
Werken zonder te beperken – Het programma
Jonge kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong
Online Plusonderwijs ontvangst.
Kick off Hoogbegaafdheid in Passend Onderwijs
MOOC IN CLIL Kathy Demeulenaere
Transcript van de presentatie:

> dan heeft Plannex een integrale oplossing voor organisaties Als Passend Onderwijs … … om nieuwe oplossingen vraagt voor onderwijs aan meer- en hoogbegaafde leerlingen: > dan heeft Plannex een integrale oplossing voor organisaties

Plannex helpt: leerlingen: plannen, (samen)werken, leren, ontdekken, talenten ontwikkelen begeleiders en leerkrachten: verrijken, volgen & begeleiden, verantwoorden, vaardigheden ontwikkelen

Plannex biedt organisaties: een integrale oplossing voor groep 1-8 met 100-den Bloomprojecten (dus ook vaardighedenonderwijs) toevoegen en werken met ‘eigen’ projecten een 100% webbased leerplatform 5 jaar ervaring, trouwe klanten (ook bovenschools) en direct contact talentleren, vaardigheden- en verrijkingsonderwijs, begeleide pilots

Kennismaken met Plannex? Kijk op www.plannex.nl en volg een webinar online Start met een begeleide pilot van 2 tot 4 maanden Organiseer een presentatie bovenschools Organiseer een presentatie voor een samenwerkingsverband Vraag referenties op of bezoek een klantschool

Verrijken voor plusklas en binnen de groep, top 15-20% cognitief In het kort Verrijken voor plusklas en binnen de groep, top 15-20% cognitief 21ste-eeuwse vaardigheden en hogere orde denkvragen Taxonomie van Bloom als didactisch model

Overzicht per leerling

Projecten zoeken

Lesscherm plannen-volgen Leerlingen houden zelf bij wat ze doen in hun logboek. Begeleider stuurt proces m.b.v. feedback

Lesscherm werken met Antwoorden staan vermeld (alleen) voor de begeleider

Lesscherm portfolio Resultaat: je eigen webpagina online