Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: 0413-330477 \ Fax: 0413-330478 \

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Veelgemaakte fouten in risicobeoordelingen
Advertisements

SCO Rijk woensdag 13 juni 2012.
Goedkeuring inkoopfacturen
Inleiding instructie MijnSmile
Vrijwillige van werk naar werk fase 1. Van werk naar werk onderzoek2. Van werk naar werk plan U besluit dit plan niet op te volgen: u houdt dit plan voor.
Nieuwe project-m.e.r.-regelgeving Project-m.e.r.-screening Dienst Mer
Omgevingsloket online
Workshop: opstellen vervolgaanvraag
Informatie besluit bijstandverlening zelfstandigen (BBZ)
Succesvol verbeteren.
Gemeentelijke implementatie GFO Zaken
Een gestructureerde manier van rapporteren en analyseren
Het FANC is ISO 9001:2000 gecertifieerd – l’AFCN est certifiée ISO 9001:2000 Formulieren Martine Liebens Expert Invoer & Vervoer Registratieformulier Aanvraagformulieren.
‘Ontvoogding woningkwaliteitsbewaking’ Overzicht besluit: aanvraag, beslissing, toekenningscriteria, opdrachten.
Prestatiemeting en coachen van commerciële medewerkers.
Instrueren Leidinggeven Blz. 161.
Management en beleid Leidinggeven Blz. 29.
De financiële cyclus TURBO opleiding.
Pass’t Montessorionderwijs ?
Boomerang.
Toewijzing extra ondersteuning SWV VO 30.06
De (T)OR en de bestuurder
1 De businesscase: een belangrijke stap op weg naar een KlantContactCentrum Doret Boonstra Intern adviseur.
Budgetteren H2 Inzicht in de functie van begrotingen Filiaalmanager.
Budgetteren H2 Inzicht in de functie van begrotingen Ondernemer detailhandel.
Parametric release Wat is dat?.
ESTOS integratie. Bij binnen komend gesprek Bij een binnenkomend gesprek zal een klein pop-up scherm verschijnen. Hierin kun je het gesprek aannemen of.
Start Stap 1 Beginsituatie Stap 2 Stap 3 Einde Eindsituatie OPEENVOLGING.
Project Klantenmanagementsysteem & Werkopdrachtenprogramma
Huiselijk Geweld en Kindermishandeling
Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \
Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \
Buro Asohr BV Advies,Opleiding en Training Procedureprofiel \ Ist © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax:
Buro Asohr BV Advies,Opleiding en Training Procedureprofiel \ Ist © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax:
Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB.
De Berichtenbox van MijnOverheid! 14 april
29 januari 2015 Han Bekker. Proces burgerportaal:  klant tot klant;  anti-fraudemaatregelen. Proces terugbetalen; Wijzigingen 2015; ? Programma 2.
Consumentenbescherming in Nederland en onder de tropenzon Dr. Viola Heutger EU CARICOM.
TOELICHTINGEN BIJ STAP 1 Toelichting Projectnaam van het sectorplan Geef het project een logische naam van maximaal 50 tekens inclusief spaties. Toegestaan.
Geschillencommissie Passend Onderwijs 1. Joke Sperling en Annie Wigger VARO/NVOR symposium 20 april
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Woonprojecten Klooster & Jukschot Woonproject Klooster: situering 2.
Februari 2011 Training modules SVSD Werken met FEWS-Game.
Symposium Wet meldcode van kracht! 15 oktober 2013.
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Marktonderzoek Zonder inzicht in het gedrag van de klanten/markt kan er geen marketingbeleid gevoerd worden.
Programma Kwaliteit & Innovatie
Informatiebijeenkomst 28 augustus 2017
Transitieteambijeenkomst BGT Gelderland Midden
Transitieteambijeenkomst BGT Gelderland NO
Uitfasering DBC’s Stap voor stap.
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Kluwer The end of Publishing
INSTRUCTIE SPELER VOLG SYSTEEM SDCP
Meldcode Kindermishandeling
DUURZAME INZETBAARHEID Voorlichtingsbijeenkomst ESF subsidie
Privacy in het Caribisch deel van het Nederlandse Koninkrijk
Project Goed geregeld! TOINE VAN DE SANDE SJABLOON
Inschrijven - stroomdiagram
Stop card – Praktijkoefening Documentatie
Methoden om te werken aan continue verbetering
Toelichting onderzoek productiewater NAM
Cyclisch proces binnen methodisch begeleiden
Juridische onderbouwing van de waardewisselaar lerarenbeurs
Administratieve status : Offerte-stadium
Dienstverlening Krikke Consult
Project Goed geregeld! TOINE VAN DE SANDE SJABLOON
Voorbeeld presentatie
Eerste ervaringen met zorgkaart / plan van aanpak
Transcript van de presentatie:

Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \ Procedure 2354 \ BetalingsRegelingsProcedure \ Ist Werkstroomschema Fase 1 \ Melding Handelingen in chronologische volgorde Afwikkeling persoonlijke verzoeken Handeling 1: Het voeren van het persoonlijke verzoekgesprek Betrokkenen= Medewerker PublieksZaken en klant Resultaat= Gevoerd persoonlijk gesprek Handeling 2: Het raadplegen van GH Uitvoerende= Medewerker PublieksZaken Resultaat= Inzicht in openstaande aanslagen Handeling 3: Het voeren van overleg Betrokkenen= Medewerker PuZa en medewerker H&I Resultaat= Gevoerd overleg Afwikkeling telefonische verzoeken Handeling 4: Het voeren van het telefonische verzoekgesprek Betrokkenen= Medewerker PuZa en klant Resultaat= Gevoerd telefonisch verzoekgesprek Beslissing A: Als de Gemeentebelastingen Rotterdam ontvankelijk is voor het persoonlijke verzoek, dan door naar stap 4, anders door naar het einde van de procedure. Beslissing B: Als op grond van GH blijkt, dat een verzoek om een betalingsregeling niet zinvol is, dan door naar het einde van de procedure, als het verzoek betrekking heeft op een aanslag in de dwang- of beslagfase, dan door naar stap 3, anders door naar stop. Beslissing C: Als blijkt uit het overleg tussen de medewerker PuZa en medewerker H&I, dat er een betalingsregeling kan worden getroffen, dan door naar stop, anders door naar het einde van de procedure. Beslissing D: Als de klant besluit om langs te komen, dan door naar stap 1, als deze een schriftelijk verzoek indient, dan door naar stap 5, anders door naar het einde van de procedure. Begin Stop r r r\a E A D B C 3 Einde p\a\d Einde 7 p\a

Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \ Procedure 2354 \ BetalingsRegelingsProcedure \ Ist Werkstroomschema Fase 1 \ Melding (vervolg) Handelingen in chronologische volgorde Afwikkeling schriftelijk verzoeken Handeling 5: Het raadplegen van het schriftelijke verzoekgesprek Uitvoerende= Medewerker PuZ \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in het schriftelijk verzoekgesprek Handeling 6: Het raadplegen van GH Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in openstaande aanslagen Handeling 7: Het registreren van het verzoek om een betalingsregeling Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Geregistreerd verzoek om een betalingsregeling Handeling 8: Het produceren van de afwijzende beschikking Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Afwijzende beschikking Beslissing E: Als Gemeentebelastingen Rotterdam ontvankelijk is voor het verzoek, dan door naar stop, als dit niet het geval is, dan door naar stap 8. Begin Stop r r r\a E A D B C 3 Einde p\a\d Einde 7 p\a

Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \ Start A 2 3 r\a r Handelingen in chronologische volgorde Inname persoonlijk verzoek Handeling 1: Het voeren van het afstemmingoverleg Betrokkenen= Medewerker PuZA\ H&I en klant Resultaat= Gevoerd afstemmingsoverleg Handeling 2: Het raadplegen van de benodigde stukken Uitvoerende= Medewerker PublieksZaken Resultaat= Inzicht in de benodigde stukken Inname schriftelijke verzoeken Handeling 3: Het raadplegen van de schriftelijke aanvraag Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in de schriftelijke aanvraag Inname schriftelijke verzoeken Handeling 4: Het raadplegen van de bijgevoegde stukken Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in de bijgevoegde stukken Handeling 5: Het produceren van het verzoek om aanvullende gegevens Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Verzoek om aanvullende gegevens Handeling 6: Het registreren van het verzoek om een betalingsregeling Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Geregistreerde verzoek om een betalingsregeling Handeling 7: Het produceren van de afwijzende beschikking Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Afwijzende beschikking Beslissing A: Als de klant stukken bij zicht heeft, dan door naar stap 2, als de klant terug komt met de benodigde stukken, dan terug naar stap 1, als de klant niet meer verschijnt, dan door naar het einde van de procedure. Beslissing B: Als de stukken compleet zijn, dan door naar stop, als de klant langskomt om deze af te geven, dan terug naar stap 1, anders door naar het einde van de procedure. Beslissing C: Als er nog aanvullende stukken nodig zijn, dan door naar stap 5, anders door naar stop. Beslissing D: Als de aanvullende binnen de gestelde termijn worden verstrekt door de klant, dan terug naar stap 4, anders door naar het stap 6. 1 B 4 r\a StopEinde p\a\d C 6 D 7 Einde Procedure 2354 \ BetalingsRegelingsProcedure \ Ist Werkstroomschema Fase 2 \ Aanvraag 5 r\a

Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \ Start A r\a p\a r r r Procedure 2354 \ BetalingsRegelingsProcedure \ Ist Werkstroomschema Fase 3 \ Onderzoek Handelingen in chronologische volgorde Beoordeling persoonlijke verzoeken Handeling 1: Het voeren van het afstemmingsoverleg Betrokkenen= Medewerker PuZa \ H&I en klant Resultaat= Gevoerd afstemmingsoverleg Handeling 2: Het raadplegen van GH Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in GH Handeling 3: Het raadplegen van de bijlagen Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in de bijlage Handeling 4: Het bepalen van de betalingscapaciteit Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Bepaalde betalingscapaciteit Beoordeling schriftelijke verzoeken Handeling 5: Het raadplegen van het schriftelijk verzoek Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in het schriftelijk verzoek Handeling 6: Het raadplegen van de bijlagen Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in de bijlagen Handeling 7: Het raadplegen van GH Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht in GH Handeling 8: Het bepalen van het betalingscapaciteit Uitvoerende = Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Bepaalde betalingscapaciteit Handeling 9: Het registreren van het verzoek om een betalingsregeling Uitvoerende = Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Geregistreerd verzoek Beslissing A: Als het gaat om een verzoek om een betalingsregeling voor een periode van 6 maanden, dan door naar stap 3, anders door naar stap 4. Beslissing B: Als de klant akkoord gaat met de betalingsregeling, dan door naar stap 13, als er opnieuw afstemming met de klant moet plaatsvinden, dan terug naar stap 1, als er geen overeenstemming wordt bereikt, dan door naar het einde van de procedure. Beslissing C: Als het gaat om een verzoek voor een periode van meer dan 6 maanden, dan door naar stap 6, anders door naar stap 7. B C 7 r 1 Stop p\a\d p\a 10 E D Einde p\a\d r\a p\a\d 9 p\a Einde

Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \ Procedure 2354 \ BetalingsRegelingsProcedure \ Ist Werkstroomschema Fase 3 \ Onderzoek (vervolg) Handelingen in chronologische volgorde Tegenvoorstel Handeling 10: Het produceren van het tegenvoorstel Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Tegenvoorstel Handeling 11: Het raadplegen van het geretourneerde tegenvoorstel Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Inzicht het geretourneerde tegenvoorstel Afwijzing Handeling 12: Het produceren van de afwijzende beschikking Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Afwijzende beschikking Toewijzende beschikking Handeling 13: Het invoeren van de betalingsregeling Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Ingevoerde betalingsregeling Handeling 14: Het produceren van de toewijzende beschikking Uitvoerende= Medewerker PuZa \ medewerker H&I Resultaat= Toewijzende beschikking Beslissing D: Als een tegenvoorstel moet worden geproduceerd, dan door naar stap 10, als het verzoek moet worden afgewezen, dan door naar stap 12, als het verzoek akkoord is, dan door naar stap 13. Beslissing E: Als het tegenvoorstel wordt geretourneerd binnen de gestelde termijn door de klant, dan door naar stap 11, anders door naar stap 12. Start A r\a p\a r r r B C 7 Einde r 1 10 E D Einde p\a\d r\a p\a\d Stop p\a\d p\a 9

Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \ Start Stop 1 Handelingen in chronologische volgorde Stofkam Handeling 1: Het draaien van de stofkam Uitvoerende= Medewerker PuZA \ Medewerker H&I Resultaat= Gedraaide stofkam Procedure 2354 \ BetalingsRegelingsProcedure \ Ist Werkstroomschema Fase 4 \ Betalingscontrole p\a

Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \ Start Einde 1 Handelingen in chronologische volgorde Beschikking intrekking Handeling 1: Het produceren van de beschikkingen intrekken betalingsregeling Uitvoerende= Medewerker PuZA \ Medewerker H&I Resultaat= Beschikkingen intrekken betalingsregeling Procedure 2354 \ BetalingsRegelingsProcedure \ Ist Werkstroomschema Fase 5 \ Intrekking p\a\d