Presentatie Afdeling Zalen- en Faciliteitenverhuur

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Voorlichting StuC verhuizing.
Advertisements

Sessie Aanrekenen van uren technische bijstand Tarieflijst technisch materiaal 13 januari 2014.
10 januari 2006 Algemene Ledenvergadering - Project Website(s) 1 Project Website(s)
De Piramide werkt Melis Stokelaan 1898.
1 Combinatiefuncties in het onderwijs Presentatie Combifuncties Onderwijs Regionale voorlichtingsbijeenkomsten 2010 GA ER VOOR !
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
1 Combinatiefuncties in het onderwijs Presentatie door de landelijke projectgroep combinatiefuncties onderwijs Tbv de gemeenten die versneld toetreden.
Nieuwsbrief De tijd van je leven! Aanwezigheid meester Hans: Agenda:
Zorgplicht Wat moet er eerst gebeuren en wanneer?
1 Afstudeervoorlichting Afstuderen 2 Personen: SLB coach 4-de jaar INF, TI: Stage/afstudeercoördinator INF, TI: A. van Raamt kamer K.1.07 tst (
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Voorlichtingsbijeenkomst Studeren in het buitenland Studenten Duits Maaike van Gerven, student mobility coordinator Faculteit der Letteren Donderdag.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Werkplan 2014 FNV-Lokaal/Oss
TOOLBOXMEETING WERKEN LANGS DE OPENBARE WEG
Besluit portiekflats Grote Waal Noord.
Wedstrijdsecretariaat ZFC Zuidlaren Seizoen 2015/2016.
Basisschool Op De Horst
Basisschool Op De Horst
Instructie Profielwerkstuk
Informatiebijeenkomst pupillen Welkom Trainers Training Wedstrijden Categorie indeling Jeugdcommissie Gedragsregels Communicatie Vragen Opgeven.
Werkgroep Scholing. Bezetting Voorzitter : Fernand van der Doelen Secretaris: Ralph Knops Lid: Wilma Suurland Lid: Mayon Roeffen.
1 december 2015 Eva Thompson. Register Energie voor Vervoer Jaarafsluiting Energie voor Vervoer Voorlichtingsbijeenkomst 1 december 2015 Eva Thompson.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Voorlichting POVO 2015 Kees Blaauw. fokor De rol van het voortgezet onderwijs Certificering voor OSO in OT Elke vo school heeft.
Informatie-avond Dinsdag 15 september 2015 WELKOM Agenda: 1 e deel Inloop: uur Algemene gedeelte: uur Informatie Weekend Academie:
BPV.
Uitleen promotiematerialen. Waarom promotiematerialen? Om iedereen die een sponsoractie organiseert te voorzien van promotiematerialen en materiaal voor.
Prokkelweek maandag 6 t/m zaterdag 11 juni 1 week als voorbeeld voor de rest van het jaar.
LEERJAAR 1 SAW.  Introductie bijeenkomst Periode W3S1AR en W3S1BR van 8 Februari t/m 22 April  Minimaal 250 uur werken  Begeleiding door een MWB docent.
Individueel Keuzebudget
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
Verzekering vrijwilligers Verzekering vrijwilligerswerk.
Welkom in De Reehorst ! Informatie wonen, welzijn en zorg Verzorgings- en verpleegafdelingen Reehaven Treebord 19, 2811 EA Reeuwijk. Telefoon : 0182 –
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
MEE Groningen Algemene presentatie. 2  Mensen met een verstandelijke, lichamelijke beperking en/of een chronische ziekte  Anderen die beperkingen in.
Skikamp Grotius College Schooljaar Vanaf klas 4 en Mavo 3 In samenwerking met Young Austria.
Lokaal Woon en Leefbaarheids Plan. Lokaal Woon- en Leefbaarheids Plan  Waarom  Resultaten bijeenkomsten  Hoe nu verder.
Voorlichting vuurwerk. Wat is vuurwerk? zIIFGM zIIFGM.
Informatiebijeenkomst Research Project commissie
Kick-off augustus 2017.
Help, ik zoek een huis!.
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Slowakijehof 1 - Europakwartier BD Almere Poort
Slowakijehof 1 - Europakwartier BD Almere Poort
Een succesvol community project
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Oprichting van de BIZ Krabbepolder/Zeehavengebied (Zuid)
Tijdelijke subsidieregels Innovatiegelden
Tijdelijke subsidieregels Innovatiegelden
Welkom in gemeente Rotterdam-Noord
Stichting Ploegefist.
Proces Opnames analyse
Woldwijk De Prestatievergunning Een bijzondere omgevingsvergunning Gert Blekkenhorst (Lexnova) en Peter Homan (Omgevingsteam Woldwijk) versie
Winterkamp 2019 Leerjaar 2 en 3.
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Tenniskids Groen KNLTB
Welkom B. Koster Mentor 1Ha_O. Welkom B. Koster Mentor 1Ha_O.
Winterkamp 2020 Leerjaar 2 en 3.
Ontwikkelen bijeenkomsten
[powerpoint openen, openen]
Stand van zaken Per 21 maart 2019
Administratie tafel H6 28 maart 2019
Meer kansen voor innovatie met MIT Zuid-Holland
Stage klas 4.
Toelichting aanvraagprocedure
Stage klas 4.
Office365.
Uitnodiging bewonersoverleg
Minimaal €221,- per maand minder
Transcript van de presentatie:

Presentatie Afdeling Zalen- en Faciliteitenverhuur Erasmus Facilitair Bedrijf Presentatie Afdeling Zalen- en Faciliteitenverhuur 2013 Dinsdag 3 september 2013 11.00 – 12.30 uur

Agenda Afdeling Zalen- en Faciliteitenverhuur Pers en Voorlichting Vervolg Zalen- en Faciliteitenverhuur Erasmus Paviljoen Vragen??? Rondleiding Paviljoen

Zalen en Faciliteiten Verhuur Zaalplanning Inroosteren onderwijs Overige niet-commerciële bijeenkomsten E-mail: zaalplanning@efb.eur.nl Tel: 010 – 408 1005 ma t/m vr 08.30-17.00 Contactpersoon: Monique Mabélis Angelique Hoevenberg Semret Kahsai kamer PT-16 Zalenverhuur Q-gebouw & Faculty Club AV faciliteiten Faculty Club E-mail: sales@ vanderlindecatering.nl Tel: 010 – 408 2752 E- mail : Tel: 010 – 408 1063 Expo- & Congrescentrum M-gebouw Verhuur zalen en (audiovisuele) faciliteiten E-mail : eecc@efb.eur.nl Tel: 010 – 408 1081 Contactpersonen: Mike van Os Daisy Zevenbergen kamer MB-49 Evenementen Coördinatie van evenementen Verhuur (audiovisuele) faciliteiten niet-commerciële zalen evenementen@efb.eur.nl Tel: 010 – 408 1107 Viola ten Berg Liesbeth Timmer kamer PT-18

Zaalplanning Planning zalen voor regulier onderwijs & overige niet-commerciële bijeenkomsten Aanvragen kan als volgt: Aanvragen via de website http://www.eur.nl/efb/zalenverhuur/onderwijsruimte/aanvraagformulier/ (formulier volledig invullen!!!) Aanvragen én annuleren uiterlijk 1 werkdag van te voren vóór 12.00 uur bij vergaderingen en kleine bijeenkomsten zonder gastspreker Aanvragen uiterlijk 4 weken van te voren bij grote bijeenkomsten en met gastspreker Nuttige informatie: Aanvragen op zaterdag; vanaf 13.00 uur (gedeelde) beveiligingskosten Op zaterdag geen facilitaire ondersteuning aanwezig, alleen op aanvraag tegen kosten

VIP’s, Media & Publiciteit Nodig je bij je evenement een hooggeplaatste persoon/sprekers uit? Zaalaanvraag per e-mail via zaalplanning, uiterlijk 4 weken van te voren Goed overleg met Evenementen, ook 4 weken van te voren Wij raadplegen College van Bestuur & beveiliging Houd rekening met beveiligingskosten (bv. detectiepoortjes) Sommige personen zijn ineens wereldnieuws (denk Geert Wilders) en worden bedreigd > meer kosten aan beveiliging nodig! Denk er niet te makkelijk over! Belangrijk evenement? Licht afdeling Pers & Voorlichting in Via press@eur.nl of 010 – 408 1216 Meer informatie http://www.eur.nl/nieuws Evenement wordt dan vermeld op EUR site Ook filmverklaringen via Persvoorlichting

Diverse weetjes 1/3 Collegezalen Voorzieningen in de collegezalen zijn terug te vinden op de website: http://www.eur.nl/efb/zalenverhuur/onderwijsruimte/zalenoverzicht/ Internet gebruiken? Altijd inloggen met ERNA-account. Verplaatsen meubilair; alleen IN de zaal, MITS in originele opstelling teruggezet Meubilair mag niet op gang worden gezet en geen meubilair uit andere zalen halen Onnodig werk voor O/AV ondersteuners Vervelend voor gebruiker erna Zoek of kapot? Dan rekening voor gebruiker V-gebouw en T-gebouw, 18e verdieping Zalen geschikt voor PGO (probleem gestuurd onderwijs) Maximaal 14 personen

Diverse weetjes 2/3 Vlaggenmasten Aanvragen via EFB Servicedesk Locatie: bij het A-gebouw in de Singellaan 2 Vlaggen aanleveren, voorkeur maat 1,50 x 2,25 m €23,33 per week. Standplekken ; promoot je vereniging! Evenementen toestemming vragen voor te gebruiken stand Plattegronden, voorwaarden informatie via www.eur.nl/efb/zalenverhuur/evenementen Aangevraagd, toch leeg, niet geannuleerd? € 25,00 administratiekosten Billboards Billboards via Max Tension, aanleverspecificaties via http://www.eur.nl/efb/zalenverhuur/evenementen/billboards/ Vaste periode van 4 weken te huur Drie locaties: 1. rotonde hoofdingang 2. Singellaan, bij zaal CT-1 3. Collegelaan (tijdelijke locatie) Prijs per bord € 400 (excl. BTW)

Diverse weetjes 3/3 Ecobins ; posterverhuur via prullenbakken Aanvragen via Ecobins Nederland T: 038 - 33 88 555 E: info@ecobin.nl Per ecobin 2 posters aanleveren, A1 formaat Stoepborden Dubbelzijdige stoepborden met verzwaarde voet. Locaties aanvragen via EFB Servicedesk Zelf borden aanschaffen! Monitoren C-gebouw 4 stuks Aanvragen bij EFB Servicedesk

Plaza en vijver Geschikt voor activiteiten en evenementen; geen promotiematerialen Plaza verdeeld in vakken A t/m K Aanvragen via de Afdeling Evenementen

Faculty Club (H-gebouw, 17de verdieping) Zalenverhuur Faculty Club (H-gebouw, 17de verdieping) Erasmus Expo- en Congrescentrum (M-gebouw) Nuttige informatie: Voor deze zalen geldt zaalhuur Voor externe cateraars gelden andere voorwaarden In de Faculty Club is van der Linde catering vaste cateraar Kijk voor informatie ook op www.eecc-rotterdam.nl of voor Faculty Club op www.facultyclub-rotterdam.nl Q-gebouw

Verhuur van faciliteiten & audiovisuele middelen Evenementen Verhuur van faciliteiten & audiovisuele middelen Vermelden bij aanvraag: Soort evenement Benodigde faciliteiten Aanvragen kan als volgt: Aanvragen per e-mail Aanvragen én annuleren uiterlijk 1 werkdag van te voren vóór 12.00 uur Bij grote bijeenkomsten of evenementen aanvragen minimaal 4 weken van te voren Nuttige informatie Voor welke faciliteiten kan je terecht bij Evenementen? Denk aan: Coördinatie van evenementen Bloemen & bloemstukken Meubilair Uitrijkaarten & afzetten parkeerplaatsen Cateringruimte Extra geluid, licht & audiovisueel waar niet beschikbaar in zaal Schoonmaak Aanvragen promotionele cateringactiviteiten Aanleveren gegevens externe cateraars Advisering & overleg Kijk ook op onze website ! www.eur.nl/efb/zalenverhuur/evenementen

Servicedesk Geen aanvragen voor zalen en audiovisuele apparatuur! Één loket voor alle vragen, verzoeken, storingen en/of klachten Balie : C-gebouw / M-gebouw E-mail : servicedesk@efb.eur.nl Tel : 010 – 408 1155 Aanvragen promotie Middelen Stand plekken Stempelen posters Flyeren Sleutel Uitgifte draaideuren T-gebouw klemmen banner verhuizing schoonmaak e.d. Geen aanvragen voor zalen en audiovisuele apparatuur!

Catering Albron – huiscateraar Erasmus Universiteit Externe cateraar Aanvragen kan als volgt Albron via telefoon 010 – 408 24 15 Voor informatie kijk op http://www.eur.nl/efb/eten_drinken/evenementen_vergaderservices Catering in zalen met vast meubilair niet toegestaan; kan alleen op standplekken in C, L en T. Deze plekken kun je aanvragen bij Evenementen. Externe cateraar Aanvragen kan als volgt Via Evenementen Voor voorwaarden en informatie kijk op http://www.eur.nl/efb/zalenverhuur/evenementen/catering_evenementen Bij inzet externe cateraar, reglement ondertekenen en inleveren Erkende cateraar! Geen faciliteiten aanwezig voor bereiden op locatie, etenswaren kant-en-klaar aanleveren Promotionele catering activiteiten Aanvragen kan als volgt Uitdelen alleen vóór 11.00 en na 14.00 uur Maximaal 400 porties Actie 1x per evenement/promotieperiode Alleen voorverpakte etens- en drankwaren (let op houdbaarheidsdatum) Verse etens- en drankwaren alleen door erkende cateraar

Universiteitsbibliotheek Uitbreiding Plaza en Garage Campus in Ontwikkeling De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan het ‘Campus hart’. Het Plaza, de ondergelegen parkeergarage en het Erasmus Paviljoen zijn opgeleverd. Komende periode: MFO-gebouw Universiteitsbibliotheek Uitbreiding Plaza en Garage Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen op de campus? Like Campuslife op Facebook of kijk op Twitter. Campus Plaza Erasmus Plaza

Erasmus Paviljoen Campus Plaza Erasmus Plaza Artist impressi Gluren in de parkeergarage in aanbouw Oplevering februari 2013 Artist impressi Erasmus Paviljoen