Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari 2015. SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zorgwerking in onze school
Advertisements

Projectmanagement 5e druk ISBN
Ondernemersfonds Centrum Bussum Activiteiten stap-voor-stap.
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Marketing Arendonk Philippe Dilen Maarten Hoyberghs Kristof Jacobs
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Doelstellingen formuleren
Commercialisatie Fietsen
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Stagebegeleiding bijeenkomst 2.
Samen grenzen verleggen voor elk talent
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Kees van der Eem Team ICT Gouda ID college
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Interne Communicatie Inhoud: doel en nut van IC
Het creëren van beweegteams. Waarom deze workshop?
Regionale samenwerking rondom jongeren Ton EimersMichiel van der Grinten.
Functieprofiel en beoordeling
Aanvragen van incontinentiemateriaal
Marketingonderzoek Cursus SPD week 2. Agenda Doelstellingen vandaag Studiewijzer Vraagstukken H1 en H2 Hoofdstuk 3 en 4 Voorbereiding volgende week SPD.
Cursus VMO week 2 hoofdstuk 3
Werkplaats Aandoeningspecifieke kwaliteitscriteria
Onderzoek Regionalisering Leerplicht RMC Utrecht Zuid
De Toekomst Marketing.
Energiemapping Aanleiding Doelstelling Aanpak Output.
Adviespresentatie Heineken
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Gastvrij in de Zorg
A3 Methodiek “meer sturing met minder papier”
2 DECEMBER 2014 COÖRDINEREND PLATFORM ECONOMIE EN ARBEIDSMARKT.
Procesmanagement in de praktijk Hoofdstuk 3 Processen besturen
Stagebegeleiding Bijeenkomst 2 Blok 2.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Leerdoelen SMART maken
Brede open school Aansluiting bij ppp van Jan de Maeyer. BOS GO!2020 sd alle scholen tegen 2020 brede scholen : Wat ? visietekst To teach vs to educate.
Plannen Doelen.
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Afnemende en toenemende verantwoordelijkheid
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Data in de besluitvormingscyclus via SWIS Suite
OVD 27 november 2015 Karin Geurts. Ontwerpen is keuzes maken.
Bijeenkomst 6. Leerdoelen  De student kan een marktonderzoek verrichten  De student kan op basis van het marktonderzoek een idee aanpassen.
Presentatie commissievergadering Gemeente Beesel Maandag 29 februari 2016.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Samen leren ondernemen in CKO
Studieloopbaanbegeleiding
Sara Leegwater, Jordy Gerritsma en Kim Zijlstra
SMART.
Wanneer een project? Als het gecompliceerd en enigszins riskant is.
Probleemomschrijving/PES
We help you to reach your goal!
Sara Leegwater, Jordy Gerritsma en Kim Zijlstra
Tijdmanagement Analyseren: Keuzes maken: Inzicht Overzicht
Plannen en optimaliseren
Toelichting bij ''Backward designing'' uit de kennisbank
Iris van de Ven Bart van Vegchel
KMO-route 6 STUDIEDAG VLEW
GOK-NWD 4 Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted (A. Einstein) GOK-NWD.
Leren leren.
AV 23 oktober 2013 LOP Antwerpen basisonderwijs
Regionaal Actieplan Aanpak Tekorten; het proces RAAT Limburg: Samen Doen = Krachtiger! 12 oktober 2018 Informatie t.b.v. bijeenkomst op 9 november 2018.
SMART.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Personeelsmanagement
Management en leidinggeven
Transcript van de presentatie:

Kwalitatief Marktonderzoek 26 februari 2015

SMART De perfecte avondschool voor de huidige studenten creëren binnen de mogelijkheden Specifiek zijn de te verwachten realisaties realiseerbaar binnen de school? Meetbaar het ondervragen van medestudenten: moeilijk gezien de vakantieperiode Acceptabel Actieplan: opstellen van vragen + bepalen van doelgroep Realisatie deadline: donderdag 26 februari om 18u30 Tijdgebonden

3

4

5

6

Onze hypothese… Een uniformiteit in communicatie nastreven tussen de onderwijsinstelling en de studenten Voorstel om 1 basis platform te gebruiken voor de meer algemene communicatie zoals cursussen, mededelingen, taken, … Studenten dagonderwijs versus studenten avondonderwijs: – Studenten avondonderwijs dienen taken te combineren met werk en gezinsleven, hebben een andere aanpak nodig. – haalbare planning taken nastreven. – Planning en deadline taken in overleg met studenten.

BEDANKT VOOR UW AANDACHT