Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Nivo 2 Kerntaak 2 Bladzijde 21
Advertisements

Optimaliseren van het assortiment
Training Omgaan met service
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
commerciële presentatie
ken de detailhandel paragraaf 1.5 distributievormen
Fase 1 Ken de (detail)handel
Fase 1 Ken de (detail)handel
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
Detailhandelsmarketing
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen spring in
HS 3 Het verkoopgesprek.
Verkoop en service H1 Assortiment- en artikelkennis Assistent verkoopmedewerker.
ken de detailhandel paragraaf 1.5 distributievormen
Verkoop en service H3 Calamiteiten Assistent verkoopmedewerker.
ken de detailhandel paragraaf 1.5 distributievormen
prijs- en servicemarkt
functies detailhandel
Periode 1 Ken de (detail)handel
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Hoofdstuk 4 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Frozen. Op mijn webshop “Frozen” verkoop ik diepvriespizza’s die thuis worden geleverd.
Hoofdstuk 3 Presentatie van artikelen in de winkel.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Gebruiksklaarmaken van het afrekenpunt/ -systeem Par: 1.1.
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 3 Handel en distributie.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Hoofdstuk 1: Marketing, winkelformule en retailmix 1.1: Marketing
Van Missie en Visie via strategische doelen naar beleidsplan
Help!!!!! Een klacht.
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Economie en ondernemen
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
De supermarktmedewerker
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
De supermarktmedewerker
Supermarkt De supermarktbranche.
Presentation-Skills H3 Winkelinterieur.
Hoofdstuk 4 De winkel is open
Nederland en de rest van de wereld
Supermarkt De supermarktbranche.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
H5 Onderhouden van het exterieur en interieur
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen

Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1

Bekijk het filmpje 2 ► Assortiments- en artikelkennis Opbouw van het assortiment Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen

3 ► Assortiment

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen 4 ► Prijsdistributie ► Lage prijzen ► Minder service ► Meestal breed, ondiep assortiment

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen 5 ► Servicedistributie ► Hoge(re) prijzen ► Meer service ► Meestal gespecialiseerd, diep assortiment

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen 6 ► Verkoopkanalen ► Winkels ► Webshops ► Overige verkoopkanalen

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen 7 ► Cross channel

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen 8 ► Verkoopsystemen ► Zelfbediening ► Bedien-u-zelf ► Bediening ► Zelfkeuze ► Semizelfbediening

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen 9 ► Keuze voor een winkel