eigenwaarde ontstaat meestal door de volgende 3 factoren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Feb 2014 Leiderschap & Professionele Ruimte Joost van der Stoep Organisatiewetenschappen (VU Amsterdam) Organisatie en Personeelsbeleid Rijk (BZK)
Advertisements

Massamedia en cultuur Normen Specifieke regels in groep / samenleving
Door goede gesprekken groeien
Wij stellen ons graag aan u voor!
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
Gebaseerd op de quick scan van ‘schoonheid in organisaties’ Quick scan Mooi projectmanagement.
Taken, functie en beroep (hfdst.8)
Werk-privé balans.
Motiveren Leidinggeven Blz. 143.
1.Stoffen leren herkennen door ze systematisch op geschikte eigenschappen te testen. 2.Door logisch redeneren voor een groep stoffen een geschikte determineersleutel.
WIJZE SPREUKEN !.
Infotheater Omgaan met agressie.
Beoordelen van docenten loont de moeite!
Algemene Natuurwetenschappen Module 2
Onderwijspsychologie
Omgaan met geschiedenis
Hoofdstuk 14 Effectieve teams samenstellen
Management van gedrag Hoofdstuk 8 Leiderschap 1.
Utrecht, 11 juni
O pdracht, O pdrachtgever, Product en P roces. I nhoudsopgave De opdracht De sturing.
Gedrag in organisaties Hoofdstuk VIII
Deel 1 De BSC van AWV.
6 februari 2007 SPK HOE BEPAAL JE DE WAARDE VAN EEN ONDERNEMING?
Technologie Hoe de Europeanen de technieken ontwikkelde die ze in staat stelde de wereld te veroveren.
Godsdienst 1.
Reclame.
Cijfers lezen en kritisch interpreteren
Duurzaam, gepassioneerd en geëngageerd talent!
TEKST 13 SAMENWERKING IN HET ALGEMEEN
inzicht op de invloed van veranderingen op het gedrag van medewerkers
Basis communicatieplan
Interactieve (Marketing) communicatie COLLEGE 07 SHEET 1 Interactieve (Marketing) Communicatie.
Het leven geeft te denken
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
Bike for Bike(s) Rode Kruis Bike-Team #GFNYB4B Jeroen Veenstra Sponsor mij via: rodekruis.granfondony.nl/jeroen-veenstra en steun het Rode Kruis Bike-Team!
AMV Sociaal maatschappelijke dimensie
De balans in combinatie met ontvangsten en uitgaven
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
ONTWIKKELEN VAN EEN MANTELZORGVRIENDELIJKE VISIE
De balans in combinatie met BATEN en LASTEN
Boek: biologie voor jou HAVO A
Connected Company & The Digital WorkSpace Roland Hameeteman 29 april 2015.
Ondernemen moet je doen
Wat is Lean? Dit is uw organisatie met alles wat daarbinnen gebeurt:
Gedrag.
Klinische les medisch maatschappelijk werk
Gedrag.
WELKOM. ONS TEAM Yoreh Schipper Freek Murk Lars Swemmer Tadek de Ruijter.
Opleidingssessie 4 Growing Together De relatie tussen mentor en mentee.
Assetmanagement Seminar assetmanagement, 4 maart 2015.
Ontwikkelen van vakmanschap in veranderende tijden. HR netwerkbijeenkomst Tineke de Visser In voor zorg!Merel van der Ham 13 april 2016Aafje Academie.
Oriëntatie op CIW hoorcollege 5: Corporate Communicatie Ali Oussaïd.
ELRC Workshop in Den Haag, Nederland, Kunt U Bijdragen? 1.
Hoe geïnspireerd samenwerken? Het teamwiel van Vroemen in uitdagingen
Tijdmanagement in de huisartsenpraktijk. Hoe blijf ik in balans?
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
(of belonen of bekrachtigen)
Gedrag in organisaties Hoofdstuk VIII
Tijdmanagement in de praktijk van de assistente
Personal Coaching Service.
Werken aan werkvermogen
Op de derde dag opgestaan uit de dood
KAN WATER OVERAL NAARTOE STROMEN?
Veiligheidsprogramma’s toen…
§6.3 Cultuur en samenleving
Gehele getallen vermenigvuldigen en delen
Transcript van de presentatie:

eigenwaarde ontstaat meestal door de volgende 3 factoren.

1.De manier waarop men “opgevoed” is * acceptatie van wat wij doen;

2.Door bepaalde eigenschappen die wij hebben (persoon) * onze gedragingen;

3.Door de manier waarop anderen ons beoordelen * door kritiek of complimenten.

Waarden zijn bepalend voor ons, voor wat wij zijn. Deze verschillen per persoon en per organisatie. De een hecht waarde aan een goede balans tussen werk en privé, de ander aan openheid en uitdaging in het werk. De ene organisatie is geld gedreven de andere organisatie wordt gedreven uit ideële doelstellingen.