Muziekles PNC Klassenmanagement + mededeling begin van de les. Docenten: Melvin Dorn – Johan ‘t Hart K = Klein reflectieverslag, G = Groot reflectieverslag,

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET CSE NEDERLANDS. Je spreekt toch al jaren
Advertisements

Busramp in Zwitserland
Welkom iPad of Laptop uit. Tassen tegen de achterwand s.v.p. Ga rustig zitten en wacht tot de les begint. Tafels staan opgestapeld, blaadje met pen ligt.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les Navigatie I-C1#, datum.
Afspraken en regels.
Alles draait om geld. Tv = internet = films = youtube=
ADP Tussenopdracht: Horseman Student: Kaj Metz Richting: GAR Module: Design & Research Vak: Action Design Principles Docent: Karel Millenaar Datum:
Kennis - Intelligentie
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Deltion College Engels A1 Spreken/ [Edu/001] thema: My name is…
Tips voor de blogger in spé.
De bordjes methode 8 x a Het bordje
Sectorwerkstuk 4 mavo Handelingsdeel examenjaar
Schrijven met een strategie
Stagebegeleiding Bijeenkomst 3 Blok 2.
Introles: Wie ben ik en jullie? 15
Introles: Wie ben ik en jullie? 15 Wat is myl 20 Introductievragen 15
Het presenteren van het onderzoek
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Onderwerp: Zaal intro C B A symbolen Training van de week. Training 2
voor familie en vrienden van
Blz. 98 Blok 4 5. Schrijfvaardig.
Continurooster en BSO Het aanbod van SKSG BSO 52 weken ma t/m vrijdag aansluitend aan schooltijden tot 18.00/ uur. In de schoolvakanties vanaf 7.30.
Welkom bij het vak ICT … Van Meester Muhammet.
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
3 HAVO OUDERAVOND 23 september 2015 WELKOM. Programma van de avond Welkom De heer Louter: conrector. Mevrouw Holwerda, coördinator. De heer Van Gorkum:
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot
Artis.
Toets klaar, lezen maar! Lezen vergroot je woordenschat (bij een kwartier lezen per dag  in een jaar  meer dan 1000 nieuwe woorden! Lezen vergroot jouw.
Communicatie 2 – kw 2 Les 2. Wat gaan we doen? Korte herhaling van vorige week. Het kennismakingsgesprek Casussen uit je stage Afsluiting van de les:
Opdrachten en eindopdracht
Muziekles PNC Klassenmanagement + mededeling begin van de les. Docenten: Melvin Dorn – Johan ‘t Hart K = Klein reflectieverslag, G = Groot reflectieverslag,
Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht..
Soundmix PNC 2016 Hartelijk welkom!.
Klokkenspel Overeenkomst piano Melodie uitzoeken en instuderen
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ interpersoonlijk leraargedrag en orde in de klas Bijeenkomst oktober oktober 2015.
Woordjes leren.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Film Beschikbare tijd Acteurs en crue Werken aan de film tijdens de muziekles Script Storyboard Ontstaan van een film iMovie op iPad Presentaties met het.
Het maken van een toets. Inleiding Voordat je aan de toets gaat beginnen doe je er verstandig aan om aan de volgende tips te denken: 1.Goed lezen Goed.
STAPPENPLAN VOOR HET MAKEN VAN EEN LEESTOETS LEESRONDE 1 - ORIENTEREND: -Lees titel, tussenkopjes etc. -Lees eerste en laatste alinea -Formuleer hoofdgedachte.
Welkom.
Voor de leerkracht INLEIDING
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
HOOFDSTUK 6 Goed voor het milieu?
Het opstellen van wilsverklaringen
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
S/k/l interviewen.
Observeren en rapporteren
Kies een boek en lees om de beurt een regel van één bladzijde voor.
OUDERAVOND 3 havo 11 September 2017
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (1-2) Semester 1, blok 1, studiejaar
Het 24 spel.
05/09/2018 Direct 6. Doelgroepgericht schrijven (2) Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 2.
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
(week 045) voor vrijdag 02 januari 12:15, inleveren
Nienke Hoffman Teamleider bovenbouw 25 september 2018
Voel je wel in je vel !.
Examentraining.
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Praktijktoets Eind LP 1 VP17U.
Hoe maak ik een goede mindmap?
Hoe speel je de Pizza Game?
Muziekles 1 Nieuws, keyboard, zang.
Wat de leerling doet Wat de docent doet
Teksten zoeken en vinden
Procedures aan begin van het jaar
Wedstrijd Pupillen AB t/m Masters
Transcript van de presentatie:

Muziekles PNC Klassenmanagement + mededeling begin van de les. Docenten: Melvin Dorn – Johan ‘t Hart K = Klein reflectieverslag, G = Groot reflectieverslag, S = Schrijfopdracht X = waarschuwing op naam genoteerd + reden van waarschuwing.

B1a Blok 2 Keown, Joris K xxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Sem G,

B1c Blok 2 Bahae (S), Joep, Rakan KK xxxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Noa S, Terenety G, Hunter G, Rakan G

B1b Blok 2 Anand KKSKSS xxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Booike G, Soufyane Be, Iza G, Sophie G, Moana G, Jenairo R, Jean-Maurice Bo

H3c Blok 2 Raindo, KK xxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Jasper R, Samuel G, Raindo R,

B2d Blok 2 Jasper, Rifaat (S), Mats (S) KK xxxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Samuel R, Max R, Kaoutar S,

VP1b Blok 2 Jeremy, Benjamin, Tim KKK xxxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Mara S, Bente Bo, Tycho G, Olav F, Wouter Di, Isis S

B1d Blok 2 xx--xxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Jacob F, Imme G, Amaria Bo, Imme G, Stella F, Durmus Be

VP1a Blok 2 Ole K x--xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Auke G, Abel G, Joep G, Ole G,

H2d Blok 2 Bilal, Umar KKVKVV xxxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Nassim Bo, Bilal G, Salva R, Umar G, Enrique G, Athalija Z

B2c Blok 2 Ibrahim V XXXXXXXX jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Ghadir F, Faissal F, Vandy F,

V2a Blok 2 Samir, Marouane, Guus K xxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Joost G, Tom G, Ole G, Finn F, Cyriel G, Meryem Di, Romaissa Di, Neeva Bo, Mica Da, Stijn F, Harry G, Isabella Da, Lucas F

H3b Blok 2 Semmi K xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Celina S

V3b Blok 2 KK xxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Hashir F, Quiriéne Z, Aboubakr Di, Karim Di,

H3a Blok 2 Soufyan (S), Layla, Azzedine, Elmer G xxxxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Freek Bo, Lantijn G, Sonja Bo, Soufyan Di, Michellino M, Daniël G, Elmer G

B2b Blok 2 Xander, Kim, Bilal, Sven KK xxxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Soukaina Bo, Johnny G, Julian M, Xander Di, Delano G, Irfaan M, Menaika Bo, Tracy R, Boris G, Julia Bo, Jelle M

B2a Blok 2 Jessy (S), KKKKV xxXxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Amina Z, Jurney Di, Karim Da, Danny G, Ahlam Z, Arshdeep G,

V1a Blok 2 Isha, Ronan xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Patience Da, Shuendra Z, Ruth Z,

V3a Blok 2 Siep, Merlijn, Niels, xxxxxxxxx jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp.- Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Nino M, Jaco G, Zoë S, Sophie S, Kayleigh Z, Chanice Z, Angela M,

VP2a Blok 2 x jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp. - Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift. Abe G, Sacha S, Adam G, Kas G, Charity M,

Template Blok jan Bij het binnenkomen zacht praten s.v.p. - Schrijf eerst in je schrift: tafel, voornaam, achternaam, datum en onderwerp.- Daaronder schrijf wat je deze les van plan bent. - Pas nadat de docent jouw plan heeft goedgekeurd, ga je aan het werk. Gebruik op de plek waar je werkt je iPad en je schrift. Bereid ook deze les een kort stukje voor dat je kunt blijven herhalen. Oefen dit in een langzaam en in een snel tempo. Als je in het tweede deel van de les aan de beurt bent om samen te spelen, probeer dan direct het tempo van de ander over te nemen. Overleg schriftelijk. Dit overleg kan ik lezen in jouw schrift.