Omgaan met Klachten bij de VRT Registreren Rapporteren Onderzoeken Behandelen Actiepunten Evalueren Kwaliteitsverbetering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Advertisements

Presentatie HubWays voor softwareleveranciers
managementrapportages leerplicht
Communicatie Actieplan Jeugd Werkgelegenheid
Planning Budgetten Break-even analyse
TV- en radiodag VRT – Jean Philip De Tender. Het Klavermodel : de klassieke media en de nieuwe….. Radio Internet TV Mobiel.
Training Omgaan met service Les 3: klachten
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Het Management Informatie Portaal
Voorbereiden en gebruiken: Het verleden Het heden De toekomst
Informatiekunde ‘project Informatiewetenschappen’ 7 november F. de Vries Website Evaluatie.
Jozef Reyntjens afdelingshoofd kwaliteit ISO-aanpak van De Lijn Tweede netwerk kwaliteit 22 april 2004.
But … I don’t find employees !. 5% zoekt actief naar een nieuwe job 32% zoekt passief naar een nieuwe job 36% staat open voor een nieuwe job.
EVALUATIE & PLANNING Ondersteuning kwaliteitshandboek IBO/KDV
DURVEN MET DIENSTVERLENING DE SPRONG OVER DE GAVERBEEK.
ZORGLIJN: STRUCTUUR I. Waarnemingsfase II. Diagnostische fase
Gemeente Puurs Fran Wauters Klantencoördinator 1 juni 2012
Vlaamse Regulator van de Elektriciteits- en Gasmarkt Ondernemingsplanning VREG Netwerk organisatiebeheersing – 24/03/2011.
1.
Herijking GO! februari Waarom herijking? Continu wijzigende context: Externe beleidsontwikkelingen Nieuwe legislatuur  regeerakkoord en beleidsnota,
DE PRAKTIJKERVARING Financiën en Begroting Katrien Callens, HR-verantwoordelijke.
Crisismanagement in de zorg: communicatie op het grensvlak met het openbaar bestuur 1 november 2012 Marco Zannoni.
Werkgroep gezondheidszorg
GASTLESSEN VOOR STUDENTEN 1 E LEERJAAR PW 3 EN 4 Kwaliteitszorg in de KO.
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
Gezond [datum].
Implementatie van een alumnisite Hoe was het? Doel van alumnibeleid “Ohhh …dat kunnen wij ook erg goed” Implementatie Conclusie.
Schildersbedrijf Hoogvliet Wageningen Uw partner in compleet onderhoud.
Medewerkers portal/ KCC4all t. o. v
WapliX Financiële Planning New generations of applications.
coördinator gezondheidsrecht KNMG
Cursus man review medische laboratoria 2004 De management review Cursus voor het succesvol uitvoeren van de management review G. De Schrijver M.D., Ph.D.
Presentatie projectplan werkgroepen
Een zorgsysteem voor betere arbeidsomstandigheden
Online marketing Expert (in een week)
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
Durven met dienstverlening Ellen Bocher – coördinator interne ondersteuning gemeente en ocmw.
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
Communicatie is de basis
VOORSTEL PROJECT PPPZ Oost-Vlaams Ambassadeurschap Vergadering PPPZ 19/01/2012.
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken Informatie bekomen uit de bevraging van de externe diensten voor preventie en bescherming.
Bouwbeleidsplan Leudal. Waarom een bouwbeleidsplan Landelijke ontwikkelingen met als speerpunten: verminderen regeldruk, lastenverlichting voor burgers.
1 Presentatie 18 juli 2012 Aanpak sanering geluid wegverkeer 1.Aanleiding 2.Stand van zaken 3.Aanpak 1 Inhoud presentatie.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
Valkuilen voor contactpersonen Bijeenkomst voor de schoolcontactpersonen van Fluvius op 30 maart 2010.
Ondernemersfonds Dinkelland 13 maart Ondernemersfonds Dinkelland Doel en Financiering: 1. Versterken toeristisch-economische positie Ootmarsum-Dinkelland:
1 Programma 8 burger en bestuur Interne- en externe dienstverlening Vormgeving en ondersteuning lokaal bestuur.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Forensisch-medische expertise voor slachtoffers van huiselijk geweld Jens Vanneste 1BaMV - Groep 7.
Gelijke kansen op school: het kan!
Communicatie 5e les.
Rogier Kleinekoort 8 november 2005
AGENDA WOG 15 juli Opening Mededelingen
Met de SETQ in actie Naam workshopleider.
Meldingen registratie business information management
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Omgaan met meerdere talen
Een product of dienst verkopen
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Projectmanagement TI en SE voor spoorzone Delft
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Stand van zaken Vroegsignalering
Transitie Wmo /Jeugd.
Rapportage van voortgang of status
Stressbeleid in de Belgische ondernemingen – stand van zaken
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Evaluatieonderzoek.
Transcript van de presentatie:

Omgaan met Klachten bij de VRT Registreren Rapporteren Onderzoeken Behandelen Actiepunten Evalueren Kwaliteitsverbetering

Klachten Eurosong Verkiezingen (*) WK (*) Taalklachten over teksten in de stemtest

Beleidsaanbevelingen Klachtenrapport Taal Wedstrijden Programmering EPG communicatie programmaplanning

Wedstrijden Algemeen wedstrijdreglement Interne richtlijn Nazorg van wedstrijd – Intern versus extern

Evaluatie EPG-klachten Actiepunten stand van zaken 1024 programmeringsklachten in 2014 Pijnpunten in kaart brengen Actiepunten voor kwaliteitsverbetering

Pijnpunten EPG-problematiek -Intern systemen niet op elkaar afgestemd -Diverse werkmethodes -Lange doorlooptijd van bron tot klant -Laattijdige wijzigingen niet meer op digibox

Actieplan media -Rapporteren duurtijden en starttijden -Afspraken maken met productiehuizen - Bewustmaking van gevolgen van wijzigingen

Actieplan technologie Uniformiseren VRT-uitzendschema Optimalisatie VRT-EPG-werking Betere afspraken met Telenet & Proximus

Externe EPG EPG Norkring EPG WHATS’On TV planning MORPHEUS MER Playout Situatie sinds eind augustus 2015 D: +2 _ +28 D: 0 _ +1  Diverse methodes om uitzendschema informatie door te geven

Positief omgaan met klachten Leren van fouten Opportuniteit om het beter te doen Klagers worden beste ambassadeurs Klachten meenemen in proactieve aanpak