NorthgateArinso Nederland. Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
DE GROOT LASTECHNIEK Een ijzersterke samenwerking CONTACT:
Advertisements

Onze kernwaarden.
Klantenservice 2.0: het lerend vermogen van de klantenservice als vliegwiel voor een optimale klantervaring Capgemini Nederland BV Consulting Services.
“Hoe kom ik aan klanten?”
BEROEPSTROTS EN PROFESSIONALS
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Facility Management & Ideamanagement A PERFECT MATCH René Blok
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
“De ontwikkeling van een kwaliteitsmanagementsysteem ten behoeve van de plan- en projectontwikkeling” Bart Snijders
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Change, Change and Change
Strategisch relevant middenkader & leiderschap
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Albert de Boer IJsselgroep
Gedragscodes en het belang van waarden voor een goed bestuur
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Ik zou je graag enkele dingen willen zeggen…
1 Beleidsaanbevelingen SP2SP symposium 8 maart 2010.
Organisatiecultuur.
Proces en Product.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Normen en Waarden Sneldiagnose Expertise Centrum januari 2013.
Innovatie-gunstig Johnson & Johnson
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
september 2009 Aanbevelingen van Compliance professionals
Presentaties – 6x7 minuten
Leren van lastige kwesties
Innoveren. Wat is innovatief organiseren Innovatief organiseren is leren het vertrouwde los te laten.
Tatiana Constandse John Ouderling.
Compliance Professional Dag 7 oktober 2010
Collaborative Strategizing
NVAO Integriteitsoverleg ÖU, LW, SAD Oktober 2014.
C USTOMER A DVOCACY T HE C USTOMER C ONNECTION 28 januari 2009 NICOLETTE WURING.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
11 oktober 2010 Bijeenkomst contactpersonen en coördinatoren Onderwerp: ons vrijwilligersbeleid bijeenkomst vrijwilligersbeleid 11 oktober 2010.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
Welkom. Welkom Voorburgse Rugby - Club We staan! Nu gaan we leren lopen, samen met jullie! Organisatie: Bestuur: Bart, Kour, Maurits TC: Fer en Kour.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
De inzet van BPM en SOA in een organisatie
Presentatie rapport Een majeure opdracht Overijssel als opdrachtgever voor de BRZO-omgevingsdienst 28 oktober 2015.
Proef de toekomst! Toekomstbeelden van technologie in de zorg Ellen Willemse Stichting Toekomstbeeld der Techniek (STT)
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Kernwaarden Van persoonlijke waarden naar RVO.nl waarden
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Wat reist er met je mee !? Over reflecteren op jouw professionele identiteit.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Maatwerk is goedkoper dan standaard GEMEENTE ROTTERDAM Bestuurs- en Concernondersteuning.
Deelnemersdag ROAD 2016 Meet en greet leveranciers
“Handling Stress and Avoiding Burnout”
Gedrag in organisaties Hoofdstuk VIII
Korte terugblik 2014 jan dec Infectieziekten- bestrijding KP GRIP
Integriteit Dilemmatraining.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
ECOLAB; GEDREVEN DOOR ONZE MENSEN
  Verzorging van ouderen in de thuissituatie. Waar lopen wij als verpleegkundige tegenaan?
Vision on sustainable fuelmix for transport in the Netherlands
Kwaliteits- onderzoek
Werken in een arbeidsorganisatie
PBS op het ROC MN Dinsdag 6 november 2018
Ontwikkeling, wij als EBS
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Meaning maning by public leaders in times of crisis
Presentatie Inspectie - Bezoek
Visie (lange termijn) Beleid Bewoners
Transcript van de presentatie:

NorthgateArinso Nederland

Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio te leven en werken, maar die ook een diepgaande kennis hebben van de lokale wettelijke voorschriften."

Het Voordeel is Duidelijk "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio te leven en werken, maar die ook een diepgaande kennis hebben van de lokale wettelijke voorschriften."

De kernwaarden van NGA One Team NGA is een leuke plek om te werken met professionele en fijne collega’s. We zijn trots op onze diversiteit en zien dat we sterker zijn als we samenwerken in een team. Innovation We zijn een creatieve en vindingrijke organisatie. We kijken graag anders tegen dingen aan en we houden ervan nieuwe ideeën tot leven te brengen. Speed Wij handelen snel. Door onze energie en focus zijn wij in staat altijd snel en efficiënt kwaliteit te leveren. Responsible We kunnen op elkaar rekenen. We nemen onze verantwoordelijkheid en komen onze afspraken na. Wij vertrouwen op onze collega’s. Excellence We leveren topprestaties. Onze interne en externe klanten staan centraal bij alles wat we doen, we streven er naar onze beloftes meer dan waar te maken.

Maar ook … We aim to conduct our business in a socially responsible manner, contributing to the communities in which we operate, minimizing our impact on the environment, while at all times, respecting the needs of employees, customers and other stakeholders.