2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zaken doen met een gemeente Juridisch kader Unizo infoavond 26 september2013 Sint-Niklaas Frederick Ongena.
Advertisements

Nieuwe project-m.e.r.-regelgeving Project-m.e.r.-screening Dienst Mer
Procedure: hoe een offerte indienen?
Energiebesparing in de Industrie
E-tendering Informatiesessie voorjaar Inhoud Algemene situering De uitrol: organisatorische aanpak Het juridische kader De applicatie.
Thema Natuur – luik groen
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE
Opfrisser Aanbestedingsrecht Werkgroep Leveranciersselectie Polo. G. van der Putt 9 december 2008.
Basisbegrippen in verband met de overheidsopdrachten

Belangrijkste gevolgen van het Bao voor de inkooppraktijk
Actualiteit Nederlandse jurisprudentie Selectie en gunning
1 Toegang en indicatiestelling 6 februari Inhoud presentatie Beleidsvisie gemeente Vught Samenhang met Lokaal loket WegWijs Medische Indicatiestelling.
Dematerialisatie, toegang tot info en versturen van digitale rapporten Marie VERKAEREN Afdeling Milieupolitie en Bodems Departement Identificatie van verontreinigde.
Het aanvraagformulier Medegefinancierd door het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO) Het document downloaden van de website van het Programma.
Kunstendecreet – meerjarige ronde Voorwaarden en criteria.
“De valkuil(en) van een richtlijn in de praktijk”
Het gebruik van het eHealth Platform door UZ Leuven
Prestatiemeten Herald Immink 24 juni Prestatiemeten Herald Immink 24 juni 2014.
Het associatedegreeprogramma in de Beleidsregel doelmatigheid 2014
Joint Industry Projects Energiebesparing in de Industrie
EMVI in de digitale praktijk
17 juni 2014 en 2 juli 2014 D.J.P. (Douwe) van de Goorberg BBA Concern inkoper CPD Informatiebijeenkomst TenderNed UOV De Kring.
OVERHEIDSOPDRACHTEN De onderhandelingsprocedure van naderbij bekeken en toegepast VVSG Pol Verbeke 30 april 2015.
1 Duurzaam aankoopbeleid bij de Provincie Antwerpen Conferentie Duurzame aankopen, POD DO 1 december 2011 Workshop 3: slimme stappen om tot een 'duurzaam.
1 INFOVERGADERING “RC VOOR HET LEVEREN VAN RELATIEGESCHENKEN, TOMBOLAPRIJZEN EN WEGGEEFARTIKELEN”
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Info-sessie CD Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software.
Informatievergadering
2015/HFB/OO/32408 Levering van wijnen en mousserende wijnen Opening 10/07/2015 – 9u45.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Raamcontract datacommunicatieinfrastructuur. Overzicht Doelstelling Verloop procedure Kandidaatstelling Technische toelichting.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
2014/HFB/OO/31403 leveren van bedrukte enveloppen 12/01/2015 – 9u45 Informatievergadering.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
Inkoopcollectief Energie voor het Onderwijs
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Titel De nieuwe aanbestedingswet, 13 december 2012.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
EMVI Gunnen op waarde Maurice Wielink (CROW) Ruben Spek (gemeente Medemblik) 20 februari 2014.
Grensoverschrijdend samenwerkingsprogramma met financiële steun van de Europese Unie (Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling) Interreg Vlaanderen-Nederland.
Hoe inschrijven op een overheidsopdracht?. Inhoud 1.Basisprincipes van een overheidsopdracht 2.Procedure 3.Inschrijven in samenwerkingsverband 4.Inhoud.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS.
Infosessie: Raamovereenkomst SLS/2016/004/2823 Donderdag 16 juni 2016 Johan Hoste, Coördinator-expert Dienst Service & Logistiek Jan Steeman, Coördinator-expert.
Kunststedenonderzoek 2017 TVL/2016/1233/MOF Informatiemoment 5 oktober 2016 Steven Valcke & Mia Lammens.
FLEPOS modernisering bestek AIV-FLEPOS/2016/0801
Rechtmatig en doelmatig inhuren op basis van de herziene Aanbestedingswet Het Dynamisch aankoopsysteem CLAIRE LEUSSINK-NIES – 22 NOVEMBER 2016.
Startbijeenkomst 22 september 2016
Aanbesteden ICT outhousing en outsourcing
Europese aanbesteding management- voorziening
Aanbesteding Storage, servers en Back up
“Aanbestedingsvormen in perspectief”
Veerponten Noord-Limburg
« OVERHEIDSOPDRACHTEN & Sociale Economie » « Je t’aime moi non plus »
Infosessie: Raamovereenkomst SLS/2017/007/4163
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS
Welkom bij consultatie- bijeenkomst
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS
Best Value; juridische vraagstukken
e-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)
Aanbesteding Arbo/PPMO
Elektronische veiling
Welke mogelijkheden biedt de nieuwe regelgeving voor duurzaam aanbesteden? Leen Van der Meeren.
Dematerialisatie, toegang tot info en versturen van digitale rapporten
Social in bestek: proportionaliteit, EMVI & BVP Presentatie Stadspartners 9 sept Louis Polstra.
SROI Stadswerk.
Infoavond aanmeldings- & inschrijvingsprocedure
Transcript van de presentatie:

2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013

Informatievergadering AFM Disclaimer : – De huidige slides zijn enkel een samenvatting van de voornaamste clausules van het bestek met referentie 2013/AFM/OA/22655 en zijn dus onvolledig. – Deze slides zijn dus geen contractueel document. – Deze slides hebben enkel tot doel de kandidaat- inschrijver te wijzen op de voornaamste elementen om te komen tot een regelmatige inschrijving

Informatievergadering AFM Algemene gegevens : – Voorwerp van de opdracht – Aanbestedende overheid – mandaterende overheid – Gunningswijze – Selectiecriteria – Gunningscriteria – Aandachtspunten bij inschrijving – Aandachtspunten na toewijzing

Informatievergadering AFM Voorwerp van de opdracht : – Titel : Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 – CPV codes : (Bouwwerkzaamheden aan historisch monument of gedenkteken) – Plaats van uitvoering : Plaatsnijdersstraat 2, 2000 Antwerpen – Raamcontract : neen – Duur van de overeenkomst : 40 kalendermaanden

Informatievergadering AFM Aanbestedende overheid : Fonds Culturele Infrastructuur (FoCI) Mandaterende overheid : Agentschap voor Facilitair Management (AFM)

Informatievergadering AFM Gunningswijze : – Open aanbesteding : de opdracht wordt toegewezen aan de laagste regelmatige inschrijving

Informatievergadering AFM Selectiecriteria : eisen ten aanzien van de persoon van de inschrijver – Financieel – economische criteria – Technische criteria Selectiecriteria zijn minima waaraan de inschrijver (& het voorwerp van de inschrijving) dient te voldoen

Informatievergadering AFM Gunningscriteria : prijs & kwaliteit – gewogen Gunningscriteria worden beoordeeld : – Tussen de inschrijvers onderling – Ten aanzien van de desiderata van het Bestuur Het Bestuur is niet verplicht een opdracht te gunnen !

Informatievergadering AFM AANDACHTSPUNTEN VOOR EEN FORMEEL REGELMATIGE INSCHRIJVING - MEEST VOORKOMENDE FOUTEN DIE LEIDEN TOT ONREGELMATIGHEID : – Digitale handtekening – Volledigheid : Alle documenten ! Vooral offerte EN inventaris/meetstaat Volledigheid van documenten Invullen van documenten (Veiligheidscoördinatie !) – RSZ status

Informatievergadering AFM Indienen van de offerte : – Elektronisch – Slechts 1 inschrijving per kandidaat – Tijdig indienen ! Elektronisch : elk document krijgt een timestamp Snelheid van opladen : uw eigen netwerk, het Internet, de omvang van de documenten, … – Laad eerst de essentiële documenten op : offerteformulier, meetstaat/inventaris, veiligheidscoördinatie dossier, documenten voor gunningscriteria & selectiecriteria, andere documenten

Informatievergadering AFM Demo eID – De website – Inloggen door een gemachtigde : persoon of bedrijf – Opladen van documenten – PV van opening op e-procurement

Informatievergadering AFM Volledigheid : – Alle stukken dienen bij de inschrijving aanwezig te zijn om de offerte te kunnen beoordelen : offertes moeten administratief en technisch conform zijn – De overheid beschikt over beperkte mogelijkheden om ontbrekende stukken op te vragen RSZ : de inschrijver dient in orde te zijn met de RSZ-verplichtingen

Informatievergadering AFM Veiligheidscoördinatie (Ontwerp) : – KB Tijdelijke en Mobiele Werkplaatsen – Begrip ‘Werken’ is ruim, ook van toepassing op onderhoudsprestaties, bepaalde leveringen … – De nodige dossierstukken dienen correct ingediend te worden : Prijsberekeningsnota cfr. sjabloon – niet : “in de prijs inbegrepen” – Wel : prijsbepaling voor relevante posten Andere bijlagen – Cruciale bijlage voor regelmatigheid van de inschrijving

Informatievergadering AFM AANDACHTSPUNTEN NA TOEWIJZING – Borgstelling : dient tijdig te gebeuren – Startvergadering – Werfvergaderingen / opvolgingsvergaderingen – Clausules m.b.t. straffen en boetes – Prijsherziening – Wijze van facturatie